Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Які креативи збільшують продажі в Інстаграм і Фейсбук: 5 золотих правил SMM-ника

Які креативи збільшують продажі в Інстаграм і Фейсбук: 5 золотих правил SMM-ника

10.07.2020

Ольга Коцофанэ редактор блогу Webpromo | Ольга Коцофане


 

Рекламні креативи — це оголошення, які показуються користувачам на сайті, у додатку, соціальних мережах або будь-якому іншому цифровому середовищі. Вони бувають графічними та у відеоформаті, статичними та динамічними.

Вдалі креативи для реклами в Інстаграм та Фейсбук — половина успіху просування у соцмережах. Є декілька правил оформлення, які допоможуть звернути увагу користувачів на ваші оголошення та підвищити показник конверсії продажів.

Розберемо рекомендації по порядку — від найпростіших до складних. Також представимо приклади хороших та поганих креативів для реклами в Інстаграм та інших соцмережах.

Які креативи збільшують продажі в соцмережах

1. Інформативні. Приберіть «воду» та шаблонні фрази з оголошень

Ви вже написали тексти для креативів? Чудово! Тепер прочитайте їх ще раз і приберіть неінформативну частину опису. «Низькі ціни», «індивідуальний підхід», «висока якість» — фрази, які не несуть жодного смислового навантаження і повинні бути видалені ще на цьому етапі.

Пропонуємо замінити «воду» конкретикою. Якщо у рекламних креативах для Фейсбуку йдеться про знижку, одразу уточнюйте її розмір у відсотках чи грошовому еквіваленті. Якщо ви говорите про якість, вказуйте гарантійний термін або іншу інформацію, яка підтвердить цей факт.

Гарний приклад:

  • короткий та ємний текст без «води»;
  • риторичне питання доречне і відповідає ЦА (має на увазі відповідь «так»);
  • із закликом до дії;
  • яскравий дизайн, який привертає увагу.

Приклад хорошого креативу для Facebook

У безперервній стрічці новин користувач швидше зверне увагу на яскраве, але просте та зрозуміле оголошення.

2. Ефективні. Додайте заклики до дії (CTA)

Заклики до дії, сильні УТП та «гачки» підвищують ефективність комерційних креативів в Інстаграм та інших соцмережах. Їх можна і потрібно використовувати у своїх оголошеннях.

Найпопулярніші фрази, що чіпляють: «безкоштовно», «у подарунок», «купити», «замовити», «зареєструватися» тощо. Вони надають користувачеві чітке розуміння, що потрібно зробити.

Важливо! Заклики працюють лише у тому випадку, якщо сам креатив правильно підводить до дії.

Гарний приклад:

  • є заклик до дії;
  • є кнопка для здійснення дії;
  • є дубль релевантного посилання для дії;
  • простий і зрозумілий текст, що повністю відображає суть продукту.

Приклад хорошого креативу для Facebook

3. Що відповідають інтересам ЦА. Адаптуйте рекламні креативи для Інстаграм під кожну категорію клієнтів

Можна експериментувати з форматом креативу для стрічки Фейсбуку, довго і ретельно складати УТП та малювати унікальну графіку, але який у цьому сенс, якщо користувач свайпне стрічку і навіть не помітить оголошення? Пам’ятайте, що реклама має лише 3 секунди, щоб звернути на себе увагу. Тому доведеться подружити всі ваші креативи з таргетингом.

Так, всі елементи креативу повинні чітко влучати в ЦА оголошення. Наприклад, ресторану мало написати великим шрифтом «У НАС ДЕШЕВШЕ!». Це нікого не зачіпає. Краще запропонуйте аудиторії, яка любить смачно та ситно поїсти, «заощадити 50% на доставці» або «безкоштовну каву в обмін на відгук». Шанувальників здорового харчування зацікавлять креативи для Фейсбук з посиланням «Приведи друга і випий корисний смузі» або «спробуй десерт, в якому 0 ккал». Щоб отримати більше цільових переходів, спробуйте використовувати динамічні креативи Фейсбук.

Гарний приклад:

  • влучення посилу в ЦА;
  • легко зчитується посил;
  • є заклик до дії;
  • посилання релевантне оголошенню.

Приклад хорошого креативу для Facebook

Поганий приклад:

  • оголошення показується всім, хоча призначене для конкретної ЦА;
  • немає пояснень для медичних термінів, що ускладнює розуміння креативу;
  • текст знизу читається погано.

Приклад поганого креативу для Facebook

4. Кастомізовані. Оформіть креативи відповідно до вимог обраного майданчика

Кастомізація креативів дозволяє адаптувати їх під різні місця розміщення. Так, для Facebook це буде один формат, для Instagram — інший.

Як це можна зробити?

  • Використовувати різні об’єкти. У FB завантажте фото або відео продукту, а в Instagram — фото або відео про компанію.
  • Використовувати різну обрізку. Наприклад, для просування у Instagram Stories найкраще підійде вертикальний формат.
  • Використовувати відредаговані відео. Про продукт можна розповідати до 240 хвилин, якщо пост розміщується у стрічці. У Stories необхідно вкластися у відрізок до 15 секунд.
  • Використовувати різні заголовки та тексти. У Stories краще читаються короткі фрази.
Як кастомизировать креативи в соцмережах

Приклад кастомізації креативів для різних соцмереж від довідкового центру Facebook

Докладніше про кастомізацію креативів можна дізнатися у довідковому центрі Facebook Business.

5. Релевантні. Зв’яжіть креативи зі сторінками, які найкраще відповідають запитам

Посадкова сторінка має бути максимально релевантною рекламному оголошенню. Якщо ви пропонуєте купити зі знижкою новий iPhone в чорному корпусі, посилання має вести на картку відповідного товару. Якщо рекламні креативи Інстаграм присвячені реєстрації на курс дизайну інтер’єрів, то за посиланням користувач повинен потрапити на форму запису.

Посадкова сторінка повинна у комерційній формі описувати всі плюси покупки цього товару чи послуги, тобто продавати. 

Важливо! Якщо не зачепити потенційного клієнта відразу, то вже за секунду він закриє посилання і ви його втратите.

Гарний приклад:

  • основне посилання креативу дублюється декілька разів;
  • посилання відображає заклик креативу та веде на релевантну сторінку;
  • є кнопка заклику.

Приклад хорошого креативу для Facebook

Висновки

Сьогодні існує безліч прикладів вдалих рекламних кампаній від великих та малих брендів. Черпайте з них натхнення, щоб створити власні яскраві креативи для Інстаграм і Фейсбук. Поради цієї статті можна використовувати як контрольний список для перевірки. Це дозволить підвищити ефективність реклами у соціальних мережах, не збільшуючи при цьому рекламний бюджет.

Последние материалы рубрики

кейс по розробці сайту

Як за 2 тижні з нуля створити успішний бренд для бізнесу в...

Новий кейс від спеціалістів Webpromo! Розповідаємо історію створення бізнесу з нуля, починаючи від зародження до успішних продажів в...

Рекламний ринок України

Ринок української медійної реклами скоротився на 63% —...

За дослідженнями Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2022 році об’єми рекламно-комунікаційного ринку в Україні знизились на 63%

Кращі застосунки 2022 за версією Google Play

Застосунки 2022 року: Google Play визначив переможців

Компанія Google опублікувала список кращих додатків та ігор, доступних для скачування у Play Маркет

пошукові запити українців в Google

Що українці найчастіше шукали в інтернеті цього року:...

Що найчастіше гуглили українці цього року? Google підвів щорічні підсумки та поділився статистикою

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності