Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Які креативи збільшують продажі в Інстаграм і Фейсбук: 5 золотих правил SMM-ника

Які креативи збільшують продажі в Інстаграм і Фейсбук: 5 золотих правил SMM-ника

10.07.2020

Ольга Коцофане


 

Рекламні креативи – це оголошення, які показуються користувачам на сайті, в додатку, соціальних мережах або будь-який інший цифровому середовищі. Вони бувають графічні і відео-формату, статичні і динамічні.

Вдалі креативи – половина успіху рекламної кампанії в соціальних мережах. Є кілька правил оформлення, які допоможуть звернути увагу користувачів на ваші оголошення та збільшити показник конверсії продажів.

Розберемо рекомендації від простих до складних. Також представимо приклади хороших і поганих креативів.

Які креативи збільшують продажі в соціальних мережах:

1. Інформаційні. Приберіть «воду» і шаблонні фрази з оголошень

Вже написали тексти для креативів? Відмінно. Тепер прочитайте їх ще раз і приберіть неінформативну частина опису. «Низькі ціни», «індивідуальний підхід», «висока якість» – фрази, які не несуть ніякого смислового навантаження і повинні бути видалені на цьому етапі.

Пропонуємо замінити «воду» конкретикою. Якщо пишіть про знижку, то відразу уточнюйте її розмір у відсотках або грошовому еквіваленті. Якщо говорите про якість, вказуйте гарантійний термін або іншу інформацію, яка підтвердить цей факт.

Гарний приклад:

  • короткий і ємний текст без «води»;
  • риторичне запитання доречне і відповідає ЦА (має на увазі відповідь «так»);
  • із закликом до дії;
  • яскравий дизайн, який привертає увагу.

Приклад хорошого креативу для Facebook

В безперервній стрічці новин користувач швидше зверне увагу на яскраве, але просте і зрозуміле оголошення.

2.Ефективні. Додайте заклики до дії (CTA)

Заклики до дії, сильні УТП і «гачки» підвищують ефективність креативів, спрямованих на продажу. Їх можна і потрібно використовувати в своїх оголошеннях.

Найпопулярніші чіпляють фрази: «безкоштовно», «в подарунок», «купити», «замовити», «зареєструватися» і т. Д. Вони дають користувачеві чітке розуміння, що потрібно зробити.

Важливо! Заклики працюють тільки в тому випадку, якщо сам креатив грамотно підводить до дії.

Гарний приклад:

  • є заклик до дії;
  • є кнопка для вчинення дії;
  • є дубль релевантної посилання для дії;
  • простий і зрозумілий текст, що повністю відображає суть продукту.

Приклад хорошого креативу для Facebook

3.Відповідальні інтересам ЦА. Адаптуйте креативи під кожну категорію клієнтів

Можна експериментувати з форматом креативу, довго і ретельно складати УТП і малювати унікальну графіку, але який в цьому толк, якщо користувач свайпнет стрічку і навіть не зверне уваги на оголошення? Пам’ятайте, що у реклами є всього 3 секунди, щоб звернути на себе увагу. Тому доведеться подружити всі ваші креативи, націлених.

Так, все елементи креативу повинні чітко потрапляти в ЦА оголошення. Наприклад, ресторану мало написати великим шрифтом «у нас дешевше». Це нікого не чіпає. Аудиторії, яка любить смачно і ситно поїсти, запропонуйте «заощадити 50% на доставці» або «безкоштовне кави в обмін на відгук». Шанувальникам дієт і рослинного харчування креатив з посилом «приведи друга і випий корисний смузі» або «спробуй десерт, в якому 0 ккал». Таким чином ви отримаєте більше цільових переходів.

Гарний приклад:

  • потрапляння посилу в ЦА;
  • легко зчитується посил;
  • є заклик до дії;
  • посилання релевантна оголошенню.

Приклад хорошого креативу для Facebook

Поганий приклад:

  • оголошення показується всім, хоча призначене для конкретної ЦА;
  • немає пояснення медичного терміну, що ускладнює розуміння креативу;
  • текст знизу погано читається.

Приклад поганого креативу для Facebook

4.Кастомізувати. Оформіть креативи відповідно до вимог обраної майданчиком

Кастомізація креативів дозволяє адаптувати їх під різні місця розміщення. Так, для Facebook це буде один формат, для Instagram – інший.

Як це можна зробити:

  • використовувати різні об’єкти. У FB завантажити фото або відео продукту, а в Instagram – фото або відео про компанії;
  • використовувати різну обрізку. Наприклад, для просування в Instagram Stories найкраще підійде вертикальний формат;
  • використовувати відредаговані відео. Просто в стрічці про продукт можна розповідати до 240 хвилин, а в Stories необхідно вкластися в час до 15 секунд;
  • використовувати різні заголовки і тексти. В Stories краще читаються більш короткі фрази.
Як кастомизировать креативи в соцмережах

Приклад кастомізації креативів для різних соцмереж від довідкового центру Facebook

Детальніше про кастомізації креативів можна дізнатися в довідковому центрі Facebook Business.

 5.Релевантні. Зв’яжіть креативи зі сторінками, які найкраще відповідають запитам

Посадкова сторінка повинна бути максимально релевантна рекламному оголошенню. Якщо ви пропонуєте купити зі знижкою новий iPhone 11 з чорним корпусом, то посилання повинне вести на картку товару. Якщо мова йде про реєстрацію на курс по дизайну інтер’єрів, то за посиланням користувач повинен потрапляти на форму реєстрації.

Посадкова сторінка повинна в продає формі описувати всі плюси покупки даного товару або послуги.

Важливо! Якщо не зачепити потенційного клієнта відразу, то вже через секунду він закриє посилання і ви втратите клієнта.

Гарний приклад:

  • основний посил креативу дублюється кілька разів;
  • посилання відображає заклик креативу і веде на релевантну сторінку;
  • є кнопка призову.

Приклад хорошого креативу для Facebook

Висновки

На сьогоднішній день існує безліч прикладів вдалих рекламних кампаній від великих брендів і не дуже. Їх можна сміливо використовувати для натхнення, щоб створити власні яскраві креативи. А наші поради використовувати як чек-лист для перевірки. Це дозволить підвищити ефективність реклами в соціальних мережах, не збільшуючи при цьому рекламний бюджет.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті