Головна » Блог » Як просувати бізнес на Quora: огляд платформи та поради для маркетологів

Як просувати бізнес на Quora: огляд платформи та поради для маркетологів

03.03.2023

Тетяна Шевченко


Одне з головних завдань digital-фахівців у просуванні бренду — підбір релевантних каналів для охоплення цільової аудиторії. Спеціалістам, що займаються розвитком бізнесу на західних ринках, рекомендуємо розглянути Quora — популярний майданчик питань-відповідей з величезним маркетинговим потенціалом. Яким компаніям підійде Quora та як за допомогою сервісу залучати нових клієнтів, розповідаємо у статті.

Зміст:

Огляд онлайн-платформи Quora

Просування компанії на Quora: покроковий гід:

  1. Встановіть маркетингові цілі
  2. Налаштуйте профіль
  3. Слідкуйте за релевантними темами
  4. Знаходьте актуальні питання
  5. Відповідайте змістовно та експертно
  6. Вивчайте статистику

 

Коротка теорія: що таке Quora та як вона може допомогти у просуванні бізнесу?

Quora — це провідний міжнародний онлайн-майданчик, де відвідувачі можуть отримати відповіді на будь-які питання від експертів та людей, готових поділитись знаннями та досвідом. Дані з Similarweb свідчать про впевнене зростання популярності платформи: відвідуваність у листопаді 2022 року склала 775 млн сенсів, а в січні 2023 року показник виріс до 802 млн. Кількість унікальних користувачів на Quora щомісяця — близько 300 млн. Основна частка аудиторії — мешканці США, Великої Британії, Канади, Індії. 

Головна особливість Квора в тому, що на майданчику сформовано власне ком’юніті.  Думка кожного з його учасників має високий ступінь важливості та довіри. Але вирішальне значення відіграє репутація облікового запису користувача, цінність інформації та деталізація відповіді, а якщо говорити про рекламу — то корисність, релевантність та ненав’язливість пропозиції.

 

Які маркетингові завдання вирішує Quora?

Розвиток акаунту на сайті питань/відповідей — один з неочевидних способів digital-просування бренду. Тим не менш,використання Quora дозволяє:

  • підвищити впізнаваність компанії за рахунок високої відвідуваності майданчика;
  • завоювати довіру та авторитет в певній ніші;
  • проаналізувати конкурентів на основі їх відповідей, а також дізнатись більше про потреби ЦА;
  • отримувати більше якісного трафіка на ваш сайт, та відповідно підвищити відсоток конверсії.

Quora має високий рівень авторитетності у пошуковиків, питання на платформі часто займають топові позиції в Google, а більшість відповідей — це вічнозелений контент, який дозволяє отримувати певний відсоток трафіку від зацікавленої аудиторії навіть через кілька років після огляду теми.

Сайт питань-відповідей Quora

 

Кому варто звернути увагу на Quora?

Платформа користується популярністю серед представників різних професій, які відвідують Quora, щоб поділитися своїми знаннями, думкою, досвідом, дізнатись актуальну інформацію, тому вони не зацікавлені у швидкій покупці продукту. Майданчик не дуже ефективний для просування інтернет-магазинів. Разом з тим, він буде корисним:

  • компаніям, що спеціалізуються на наданні послуг (маркетинг, FinTech, навчання, юриспруденція, beauty-сфера та здоров’я та ін.), орієнтованим як на B2B-сегмент, та і на кінцевих споживачів;
  • в IT-cфері.

За замовчуванням платформа англомовна. В налаштуваннях можна вибрати іспанську, італійську, німецьку, польську та одну з 19 інших мов. ​​Quora не підтримує українську чи російську. Однак попередньо варто проаналізувати інтереси вашої ЦА, наприклад багато IT та digital-фахівців вивчають англомовні теми, тому платформа може бути доцільною навіть якщо ваші послуги орієнтовані виключно на вітчизняного споживача.

Цікаво! За даними Siteefy:

  • відвідувачі Quora щодня створюють близько 67 тис нових питань, добова кількість відповідей — понад 198 тис;
  • на платформі більше 55 млн сторінок з контентом, а Google проіндексовано 54 млн органічних слів на ​​Quora;
  • корисні відповіді на Quora набирають до 1 млн переглядів.

 



 

Просування компанії на Quora: покроковий гід

1. Встановіть маркетингові цілі

Починати варто з плану. Перед тим як відповідати користувачам, ретельно вивчіть платформу та визначте, що ви очікуєте отримати за допомогою цього каналу. Хочете стати більш помітними в Google Search через Quora? Збільшити відвідуваність блогу або підвищити продажі через нативну рекламу у відповідях? Чітко встановлені цілі допоможуть сформувати план подальших дій на Quora.

 

2. Налаштуйте профіль 

Зареєструватися на платформі не складе труднощів, Quora інтегрується з поштовою скринькою Google та Facebook-акаунтом. Далі варто обрати не менше 5 цікавих вам тем та приступити до заповнення профілю. Пам’ятайте, ви є офіційним представником свого бізнесу, тому маєте виглядати презентабельно:

додайте фото, де буде видно обличчя;

коротко напишіть про свою діяльність та інтереси;

заповніть всі інформаційні поля (поточна посада, освіта, місце проживання та ін.).

Коли ви будете розміщувати відповіді, користувачам відображатиметься теглайн (перші 50 символів тексту) вашого профілю, тому в них потрібно вмістити найважливіше (посада, поточне місце роботи, досвід). В опис про себе можна додавати клікабельні посилання, наприклад залінкувати компанію, вказавши веб-сайт. Пропонуємо два вдалих приклади:

Профіль на Quora

Джерело: https://www.quora.com/profile/Richard-Muller-3

Приклад профілю на Quora

Джерело: https://www.quora.com/profile/Rand-Fishkin

Заповніть пункт «Knows About», обравши напрямки, в яких добре розбираєтесь. При розміщенні публікацій, що відповідають певним навичкам, (не зазначених в акаунті), вони автоматично з’являться у вашому профілі. 

Заповнення профілю на Quora

Додатково можна створити сторінку своєї компанії. Введіть назву бренду в рядку «Knows About». Якщо його не знайдено, виберіть «Create topic», а потім натисніть на назву, щоб додати логотип. 

🧐 Webpromo рекомендує: будьте активними, слідкуйте за оновленнями у розділах «Knows About», голосуйте за кращі відповіді, підписуйтесь на інших людей. Користувачам приходять миттєві сповіщення про підписку чи вибір відповіді, відповідно вони можуть підписатись на вас.

 

3. Слідкуйте за релевантними темами 

Знайти релевантні теми легко: в полі пошуку введіть ключове слово. Quora миттєво надасть пропозиції за вашим запитом. Підписавшись на потрібну тему, ви матимете можливість відслідковувати пов’язані з нею оновлення (наприклад, останні запитання користувачів).

 

4. Знаходьте актуальні питання

«Розумна» стрічка сайту щодня відбирає питання, що відповідають вашим компетенціям. Відкривши актуальну тему, ви побачите також схожі. Тобто найпростіший варіант пошуку питань — просто слідкувати за новинами Quora. Можна скористатись самостійним пошуком за словом чи тематичною назвою. Пріоритетними в результатах будуть найпопулярніші питання. Відповіді на теми із топу видачі мають найвищі шанси бути поміченими, тому радимо їх не оминати. Також при перегляді питань звертайте увагу на наступні:

  • що мають не менше 10 підписників;
  • з невеликою кількістю розгорнутих та експертних відповідей;
  • з високою оцінкою користувачів.

Якщо питання виглядає не дуже природно та здається «спамним» (а таких на Кворі достатньо), утримайтесь від відповіді. 

Пошук питань на Кворі

 

5. Відповідайте

Ми зазначали, що в пріоритеті на сайті Quora корисність контенту для користувачів, тому підхід до відповідей повинен демонструвати компетентність у вашій галузі. Цінність мають розгорнуті, аргументовані відповіді-статті, бажано підкріплені цифрами, фото або відео. Крім цього, популярні та «успішні» відповіді на Quora:

  • структуровані за допомогою нумерованих або маркованих списків та абзаців;
  • написані від першої особи;
  • професійні та грамотні, але відображають вас, як автора. Занадто «відшліфовані» тексти виглядають неприродньо та можуть викликати сумніви у користувачів;
  • не менше 300 символів. Навіть якщо ви доносите дуже коротку думку. Популярні та авторитетні автори розміщують деталізовані тексти об’ємом близько 500 слів. Але якщо вам немає чого сказати писати заради об’єму не варто;
  • максимально відповідають заданій темі. Пам’ятайте, що ви не просто висвітлюєте якусь певну тему, а відповідаєте на конкретне питання конкретного користувача.

У відповіді на явно цільові питання можна додавати посилання на веб-сайт. Наприклад, якщо в тексті зазначається послуга, на якій спеціалізується ваша компаній. Лінк має бути таким, щоб його можна було легко відстежувати в Google Analytics. У якості анкора використовуйте назву продукту або компанії. Не додавайте відверто рекламні заклики, але якщо ви надаєте чіткі та практичні поради із зазначенням лінків, користувачі навряд чи це сприйматимуть за зухвалу саморекламу.

🧐 Webpromo рекомендує: регулярно публікуйте відповіді. Найбільше шансів увійти до числа топових експертів в активних радників. Оптимально — обрати певні дні та час виключно для спілкування на Quora та долучити відповідних фахівців різних напрямків (наприклад PM, front end-розробника, веб-дизайнера для IT-компаній). 



 

6. Вивчайте статистику

Аналітика відіграє вирішальне значення для розуміння, наскільки ефективно «працює» ваша стратегія, які дії приносять найбільшу користь, а що потребує покращення. Переглянути результати на платформі Quora можна в розділі «Ваш контент та статистика» (Your content & stats). В ньому відображається повна статистика щодо рейтингу, переглядів відповідей та коментарів до них, голосів, репостів. Ви також можете подивитись профілі користувачів, яких зацікавив ваш допис для кращого аналізу ЦА. Відстежувати кількість переходів на сайт та реєстрацій із Quora можна у Google Analytics.

Статистика на Quora

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Як підприємствам з України досягти успіху на польському ринку: маркетингові поради

Як підприємствам з України досягти успіху на польському...

Проаналізувавши отриманий завдяки Програмі досвід, було сформульовано практичні поради для підприємців, які планують працювати на...

Просування інтернет-магазину: методи розкрутки з нуля

SEO-просування — одна з найважливіших залишають просування інтернет-магазину. У цьому Гайд розберемося, з яких етапів вона складається,...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності