Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Огляд інтеграцій Google Analytics 4 з іншими інструментами

Огляд інтеграцій Google Analytics 4 з іншими інструментами

12.05.2023

Дарія Картавченко


Google Analytics 4 (GA4) є оновленою версією Google Analytics, яка надає нові можливості та функціонал для аналізу поведінки користувачів на вашому веб-сайті. Однією із переваг інструменту є його інтеграція з низкою інших. У цій статті ми розглянемо як підключити до GA4 Google Ads, Google Tag Manager та соцмережі.

Зміст

1. Навіщо підключати GA4 до Google Ads та як це зробити?
1.1. Переваги інтеграції Google Analytics 4 з Google Ads
1.2. Як підключити?
2. Підключення GA4 до Google Tag Manager: навіщо та як 
2.1. Як підключити Google Analytics 4 до GTM?
2.2. Навіщо додавати Google Analytics 4 на ваш сайт саме через GTM?
3. Соціальні мережі та Google Analytics 4: які переваги та як налаштувати інтеграцію
3.1. Відстеження трафіку веб-сайту з Facebook: перший спосіб
3.2. Другий спосіб – спеціальний звіт GA4
3.3. Які переваги інтеграції Google Analytics 4 та соцмереж? 
4. Висновки

Навіщо підключати GA4 до Google Ads та як це зробити?

Переваги інтеграції Google Analytics 4 з Google Ads:

отримання більш детальної інформації про поведінку користувачів: інтеграція дозволяє отримати більше даних про користувачів, які взаємодіють з вашою рекламою на Google Ads. Ви можете відстежувати їхні дії на вашому веб-сайті та отримати детальнішу інформацію про те, як вони взаємодіють із вашим контентом та рекламними матеріалами. Чи роблять вони покупку або здійснюють якусь іншу конверсію?

підвищення ефективності реклами: ви зможете аналізувати результативність вашої реклами на Google Ads та відстежувати конверсії, які вона генерує. 

  • Створивши події конверсії у своєму ресурсі GA4, ви можете імпортувати їх у свій обліковий запис Google Ads і використовувати для звітів і призначення ставок (оптимізація ставок для збільшення конверсій).
  • Ви можете виключити окремі подїї та користувальницькі параметри з персоналізації реклами.

покращення таргетингу: інтеграція GA4 з Google Ads дозволяє створювати розширені аудиторії на основі даних про поведінку користувачів на вашому веб-сайті та взаємодії з вашою рекламою. Ви можете створювати аудиторії, які більш вірогідно здійснять покупки або виконають інші дії на вашому веб-сайті. Окрім цього, можете налаштувати ретаргетинг.

Як підключити?

Налаштування інтеграції Google Analytics 4 з Google Ads досить просте. Для цього:

  1. Створіть обліковий запис Google Analytics 4 та з’єднайте з вашим веб-сайтом. Як це зробити читайте в нашому чеклісті за посиланням та завантажуйте pdf-версію в телеграм-каналі.як створити ресурс га4
  2. Увійдіть до свого облікового запису Google Ads та виберіть “Інструменти та параметри” в правому верхньому кутку екрана.
    google ads інструменти та параметри
  3. Виберіть “Відстеження” та натисніть на “Google Analytics”.
    підключення га4 до гугл едс
  4. Оберіть свій обліковий запис Google Analytics 4 та відповідний потік даних.
  5. Натисніть “Зберегти” та перевірте, чи правильно налаштована інтеграція, провівши тестове відстеження.

Підключення GA4 до Google Tag Manager: навіщо та як 

Google Tag Manager (GTM) – це безкоштовна комплексна система керування тегами. Диспетчер тегів дозволяє додати та налаштувати теги відстеження активності користувачів різних систем аналітики на сайт без допомоги програмістів. Зараз нас цікавить саме інтеграція Google Analytics 4 до Google Tag Manager. 

Фактично Google Tag Manager виступає посередником між GA4 та вашим сайтом. Як це працює?

Вам потрібно зайти у ваш обліковий запис Google та перейти до Tag Manager. Після чого натиснути “Створити обліковий запис” й налаштувати Google Tag Manager, після чого додати його код на свій сайт. Детальніше про можливості та покрокове налаштування Google Tag Manager в нашому матеріалі за посиланням.

Коли ви вже пройшли перший етап – час поєднувати можливості Google Analytics 4 та Google Tag Manager. Для цього у потрібному вам контейнері Менеджера тегів Google:

  1. Натисніть Теги > Створити. Додайте назву та в розділі Конфігурація тегу виберіть «Google Analytics: конфігурація GA4».
    Встановлення GA4 через GTM
  2. Налаштуйте тег. 
  • Додайте активатор тегу «Initialization – All pages». 

Збережіть тег та опублікуйте на вашому сайті. Після додавання нового лічильника Google Analytics 4 на сайт протягом 24 годин (іноді навіть 48) почнуть надходити перші дані.

Навіщо додавати Google Analytics 4 на ваш сайт саме через GTM?

Найбільш очевидне – швидке та просте встановлення

Завантаження коду GA4 безпосередньо на ваш сайт може бути складним, особливо якщо ви не веб-розробник. GTM дозволяє додавати код GA4 на ваш сайт всього за декілька кроків. 

Збільшення швидкості завантаження сторінки

Завантаження коду Google Analytics 4 напряму може уповільнити роботу вашого сайту, особливо якщо ви вже маєте багато додаткових фрагментів коду. GTM дозволяє завантажувати код GA4 асинхронно, що збільшує швидкість завантаження сторінки вашого сайту.

Ширші можливості для покращення аналітики вашого сайту:

Повний контроль над тегами та подіями

Google Tag Manager дозволяє додавати, змінювати та видаляти теги та події, що використовуються для збору даних в GA4. Це означає, що ви можете налаштувати збір даних відповідно до своїх потреб, додавати власні поля для збору специфічної інформації, і змінювати налаштування тегів та подій в реальному часі.

Налаштування конверсій та цілей

GTM дозволяє легко налаштовувати цілі та конверсії для відстеження на вашому сайті. Це дозволяє вам збирати більш детальну інформацію про те, як користувачі взаємодіють з вашим сайтом.

Щоб налаштувати відстеження конверсій на сайті, перейдіть до розділу «Події». Тут можна побачити автоматичні події, які відстежує Google Analytics. В основному, це стандартні для будь-якого сайту дії: клік, перегляд сторінки, скролінг, перший перехід на сайт тощо. Якщо ж ви хочете відстежити заявки, клік на номер або іншу дію на сайті, яка вас цікавить як конверсія чи ціль, необхідно створити власну подію.

Соціальні мережі та Google Analytics 4: які переваги та як налаштувати інтеграцію

Інтеграція Google Analytics 4 та соціальних мереж дозволяє збирати дані про взаємодії з вашим сайтом, які прийшли із соціальних мереж. Окрім цього, це можливість для аналізу взаємодій користувачів із вашим контентом та рекламними кампаніями в соціальних мережах.

Мабуть, найпопулярніша соцмережа для реклами – Meta (Facebook та Instagram). Тому про спосіб взаємодії Google Analytics 4 та соціальних мереж поговоримо на прикладі відстеження трафіку веб-сайту з Facebook.

Як отримати дані? 

Google Analytics 4 автоматично відстежує ваш трафік у Facebook, але де ви можете знайти його у своїх звітах?

Перший спосіб – відкрити звіт про отримання трафіку

У Google Analytics 4 знайдіть звіт, перейшовши до Звіти > Джерела трафіку > Залучення трафіку.

Перед вами з’явиться табличка, якщо ви прогорнете вниз, то побачите розділ під назвою Organic Social – сюди GA4 заносить ваш трафік із соціальних мереж, зокрема й з Facebook.

organic social

Але нас зараз цікавить тільки Facebook. Як отримати дані про трафік лише з цієї соцмережі? 

Для цього варто створити додатковий розділ таблиці. Натисніть на синій плюсик клацніть синій знак плюс, щоб додати до таблиці додатковий вимір. Під час налаштування оберіть Джерела трафіку > Джерело сеансу.

У новому вікні, яке з’явилося перед вами, в панелі пошуку введіть «facebook». Тепер у вас є звіт, який містить лише ваш трафік з Facebook.

трафік тільки Facebook

Другий спосіб – спеціальний звіт GA4

У чому перевага цього методу? По-перше, ви отримаєте глибокий звіт про трафік із Facebook, а, по-друге, вам потрібно створити його лише один раз і юзати весь наступний час. 

Як створити спеціальний звіт Google Analytics 4 про трафік із Facebook – покрокова інструкція

інструкція спеціальний звіт фейсбук

Спочатку відкрийте GA4 і перейдіть до Центру Аналізу (вкладка “Огляд”). Створіть порожній звіт. Спочатку дайте йому назву, наприклад, Facebook  Traffic Explorer, після чого налаштуйте розділ “Параметри”. Для цього клацніть на плюс та в пошуку знайдіть “джерела сеансу” та “цільова сторінка”. Тепер вам потрібно налаштувати розділ “Показники” – натисніть на плюсик та оберіть наступні:

  • сеанси;
  • залучені сеанси;
  • коефіцієнт залучення;
  • середній час взаємодії за сеанс;
  • перетворення;
  • дохід (необов’язково).

Наступник крок – перетягніть параметр “Цільова сторінка” до блоку “Розподіли” праворуч. У пункті “Секторів на параметр” або ж “Показати рядки” (залежно від шаблону звіту, який ви обрали) збільшіть кількість блоків для показу (стандартно пропонує 10). Після цього перетягніть усі пункти із блоку “Показники” у поле “Значення”.  

Останній крок – перетягніть параметр “Джерела сеансів” у поле “Фільтри”.  Знизу з’явиться меню, в якому слід обрати “містить” та ввести значення “facebook”. Натисніть “Застосувати” і готово! 

У такий звіт ви можете додати все, що має для вас значення. Можливо, ви сподіваєтеся, що ваші відвідувачі з Facebook заповнять ваші форми. У такому випадку ви можете додати цю подію як “Параметр” та перетягнути в поле “Значення” та “Фільтри”.

Які ж переваги інтеграції Google Analytics 4 та соцмереж? 

Звісно подібні метрики ви можете відслідковувати в сервісах аналітики конкретної соцмережі, наприклад, у Facebook Insights. Однак ця аналітика покаже те, як ваша аудиторія взаємодіє з вашою сторінкою у соцмережі, але, щоб дізнатися, що відбувається після того, як користувач Facebook натискає посилання та переходить на ваш веб-сайт, корисною буде саме інтеграція з Google Analytics 4. Так ви зможете:

  • відстежити взаємодії з рекламою у соціальних мережах;
  • оцінити ефективність соціальних мереж як каналу приваблення відвідувачів (ви можете відслідковувати, скільки нових відвідувачів відвідують ваш сайт із соцмереж, які сторінки вони переглядають, скільки часу вони проводять на сайті та які дії виконують на сайті);
  • покращити рекламну стратегію (зможете зрозуміти, які типи контенту приваблюють користувачів з різних соцмереж, та використовувати ці знання для покращення вашої рекламної стратегії та збільшення продажів);

Загалом, інтеграція Google Analytics 4 та соціальних мереж дозволяє вам отримати більш повну картину про те, як ваші користувачі взаємодіють з вашим сайтом через соцмережі.

Висновки

Google Analytics 4 – один із найпотужніших маркетингових інструментів. Він надає маркетологам більш гнучку аналітику та засоби для прогнозування поведінки користувачів. Особливе місце посідають інтеграції Google Analytics 4. Якщо підсумувати все, згадане вище, то загалом інтеграції:

  • допомагають збирати детальні дані про користувачів, їх поведінку та взаємодії;
  • дозволяють відстежувати, звідки приходить трафік на ваш веб-сайт та як він перетворюється на конверсії;
  • дають дані про вплив соціальних мереж на поведінку користувачів, що дозволяє вам оптимізувати соціальні медіа-стратегії та допомагає залучати більше користувачів на ваш веб-сайт.

 

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Як підприємствам з України досягти успіху на польському ринку: маркетингові поради

Як підприємствам з України досягти успіху на польському...

Проаналізувавши отриманий завдяки Програмі досвід, було сформульовано практичні поради для підприємців, які планують працювати на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності