Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » 10 ефективних стратегій ремаркетингу для E-commerce

10 ефективних стратегій ремаркетингу для E-commerce

28.04.2023

Дарія Картавченко


Уявіть собі, що ви на вечірці. З ким вам буде простіше спілкуватися та взаємодіяти – з людьми, яких ви вже знаєте, чи з незнайомцями?

Мабуть, більшість хотіла б бачити знайомі обличчя. Подібна ситуація й із вашими клієнтами. Якщо люди вже знайомі з вашим брендом, то з більшою ймовірністю знову звернуться до вас. У цьому допоможе ремаркетинг.

Що таке ремаркетинг?

Це набір інструментів, спрямованих на повторне залучення клієнтів на основі їхньої попередньої взаємодії з вашим брендом. 

Ремаркетинг може мати форму:

  • платної реклами, орієнтованої лише на людей, які відвідали ваш сайт;
  • email-маркетингу, націленого на людей з вашого списку передплатників, які переглянули певні сторінки;
  • маркетинг для ключових клієнтів (Account-based marketing).

Які стратегії ремаркетингу застосувати для E-commerce? 10 порад від Webpromo

1.Ключові слова та аудиторія

Визначте найефективніші ключові слова ваших оголошень у Google Ads та перенаправте їх у різних комбінаціях для вашої ЦА.  

Наприклад, ваша компанія продає книги і ви помітили, що вашою найбільш рентабельною інвестицією у рекламу була та, що націлена на книгофілів. Як можна забезпечити, щоб покупці з цієї аудиторії побачили вашу нову пропозицію?

Створіть профіль клієнта на основі унікального параметру utm_campaign та призначте додатковий бюджет для ретаргетування ваших найефективніших ключових слів спеціально для цієї аудиторії. 

ключові слова оголошення

2. Знижки та спеціальні пропозиції

Використовуйте спеціальні пропозиції, щоб стимулювати відвідувача повернутися до покупки вашого товару. Створіть спеціальні пропозиції для частих відвідувачів вашого сайту (які багато дивляться, але мало що купують або ще взагалі не купували), або постійних покупців. Одним запропонуйте знижку 15% на першу покупку, інших зацікавте, наприклад, безкоштовною доставкою.

знижки та спеціальні пропозиції

3. Різний таргет для різних етапів воронки продажів

Залежно від того, які сторінки сайту переглядають, з якими його елементами взаємодіють і які дії роблять, різні відвідувачі вашого сайту знаходяться на різних етапах воронки продажів. 

Одна зі стратегій ретаргетингу – орієнтувати рекламні оголошення на різні етапи воронки – від етапу обізнаності до того моменту, коли аудиторія буде готова зробити покупку.

4. Перехресний продаж

Суть техніки cross-selling (перехресний продаж) у тому, щоб запропонувати потенційному покупцю або людині, яка у вас вже щось купила, інші продукти, які доповнюють цікавий йому товар. Наприклад, це може бути об’єктив або штатив до фотоапарата, чохол для смартфона або постіль для дитячого ліжка.

Застосуйте цей принцип до налаштування ремаркетингу. Він дозволить  збільшити середній чек та принести повторні продажі.

перехресний продаж

5. Нагадайте про кинутий кошик покупок

Відповідно до досліджень західних маркетингових агентств, від 30% до 70% покупців інтернет-магазинів відмовляються від своїх кошиків до завершення оформлення замовлення. Однак іноді все, що потрібно для того, щоб людина завершила покупку – нагадати їй про неї. 

Створіть окреме повідомлення з нагадуванням залишений кошик на вашому сайті. Приріст конверсій може вас приємно здивувати.

покинутий кошик

6. Не лише продажі, а й цікавий контент

Користувачів можна перенаправляти не тільки на сторінки товарів чи послуг, але й на цікавий контент: статті в блозі, кейси, електронні книги та інше. Застосуйте ретаргетинг для підтримки трафіку на сторінки, які розповідають про ваш бізнес, товари та їх користь.

Так ви не вимагаєте від користувача жодних витрат, однак підвищуєте впізнаваність бренду та готуєте його до майбутніх покупок.

цікавий контент

7. Ремаркетинг на основі взаємодій

Спробуйте вузькоспеціалізовані рекламні оголошення на відвідувачів сайту, які певним чином взаємодіяли з ним, наприклад:

  • переглянули сторінку конкретної послуги;
  • прочитали певну статтю;
  • взаємодіяли із закликом до дії, заповнили форму, зареєструвалися, завантажили додаток тощо.

Варіантів можна придумати багато і не завжди вони очевидні. Використайте їх для ретаргетингу. До прикладу, відвідувачі, які читали статтю про те, як обрати між двома моделями смартфону, ймовірно, хочуть придбати один із них. Запитайте їх про це, надайте актуальну інформацію про їхню ціну та наявність, запропонуйте все ж придбати телефон у вас.

8. Обмеження частоти оголошень 

Подбайте про раціональну кількість показів вашої реклами протягом дня, місяця чи тижня.

Ймовірно, ви бачили такі оголошення, які постійно ніби “стежать” за вами всюди. Чи натискаєте ви на них? Чи придбали щось після такої реклами? Найчастіше відповідь – ні. Врахуйте це для налаштувань вашого ремаркетингу. Встановіть обмеження частоти, щоб ваш бренд побачили та зрозуміли, але не виникало роздратування.

Використайте аналітику, щоб визначити найкращі варіанти частоти для ваших цілей.

9. Створіть кілька розмірів одного й того ж оголошення

Розробіть концепцію та дизайн оголошення для ретаргетингу, після цього виконайте його ресайз для всіх можливих розмірів реклами в мережі.
Так ви матимете гарантію, що ваша реклама придатна для показу на кожному потрібному майданчику рекламної мережі Google.

10. Проявив активність на сайті та зник – нагадайте користувачу про себе

Налаштуйте ретаргетинг на тих користувачів, які вже знайомі з вашим сайтом, але тривалий час не проявляли активності. 

Факт того, що користувач не виконав покупку або припинив підписку на ваші послуги – не обов’язково означає, що ваш продукт перестав бути для нього цінним.

Сучасний світ – нестабільний, на людину щомиті обрушується лавина інформації, тому цілком нормально банально забути про якусь незавершену покупку або те, що необхідно додати нову карту в кабінеті сервісу, яким давно користуєтесь.

Варто бути обережними. Немає сенсу одразу дратувати «відмовників», атакуючи їх нагадуваннями. Для початку спробуйте попросити у клієнтів залишити відгук або розкажіть про особливості та переваги вашого продукту, запропонуйте знижку. 

відгук клієнта

Висновки

Продумана стратегія ремаркетингу може бути надзвичайно ефективним інструментом, який дозволить досягнути відмінних результатів. Сподіваємося, наша добірка порад його використання буде корисною для вас. Або надихне на пошук власних виграшних стратегій. Будьте рішучими та ніколи не припиняйте тестування. Високих вам конверсій!

Останні матеріали рубрики

ChatGPT новини

ЄС зобов'язує компанії позначати контент, створений...

В ЄС використання штучного інтелекту викликає все більше занепокоєння. Чим може нашкодити масова інтеграція технології?

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності