Головна » Блог » 4 безкоштовних інструмента Facebook для просування бренду та комунікації з клієнтами

4 безкоштовних інструмента Facebook для просування бренду та комунікації з клієнтами

03.12.2020

Ольга Коцофане


На сьогоднішній день Facebook більше, ніж будь-коли, цікавий людям з метою пошуку підходящої компанії. Якщо у вас є бізнес, використовуйте можливості соціальної мережі для його просування та комунікації з потенційними клієнтами. Але робіть це на регулярній основі постійно, а не тільки в період запуску або важливих інфоприводів.

Безкоштовні інструменти Facebook для просування компанії

Далі розповімо про 4 безкоштовних інструменти Facebook, за допомогою яких можна транслювати інформацію про свою діяльність компанії і отримувати клієнтів.

 

Закріплений допис ― легко знайти і неможливо загубити

Використовуйте функцію закріплення посади, щоб відвідувачі вашої сторінки в Facebook могли швидко знайти важливу інформацію.

Приклади інформації, яку можна розмістити в «закріпленнях»:

  • години роботи та контактні дані;

Ідеї для закріпленого допису в Facebook

  • переваги вашої компанії;

Ідеї для закріпленого допису в Facebook

  • які запобіжні заходи в період карантину ви приймаєте;

Ідеї для закріпленого допису в Facebook

  • спеціальні пропозиції, діючі знижки та акції;

Ідеї для закріпленого допису в Facebook

Це дійсно працює, тому що за даними Facebook 2 із 3 користувачів соцмережі щотижня відвідують бізнес-сторінки та списки подій.

Як закріпити допис в стрічці свій бізнес-сторінки? 

  1. Клікніть на «…» в правому верхньому кутку публікації.
  2. Виберіть зі списку дій ― Закріпити вгорі Сторінки.
  3. На публікації з’явиться відповідний значок, а сама вона переміститься нагору Сторінки.

Більше про роботу з публікаціями в Facebook ви можете прочитати в довідці.

 

Facebook Messenger ― щоб завжди бути на зв’язку

Facebook Messenger — вбудована платформа для обміну миттєвими повідомленнями в соціальній мережі. Її використання дозволяє миттєво налагодити контакт з користувачем, який потрапив на вашу бізнес-сторінку, і викликати у нього довіру до вашої компанії. 

Відповідно до нещодавнього дослідження Facebook, 69% опитаних зазначають, що можливість відправити повідомлення бізнесу робить їх більш впевненою в бренд.

Варіанти застосування Messenger для бізнесу:

  • привітиння;

Как использовать Facebook Messenger для бизнеса

  • моментальні відповіді на популярні питання;

Как использовать Facebook Messenger для бизнеса

 

Для настройки обміну повідомленнями на бізнес-сторінці скористайтеся інструкцією в довідці Facebook.

Важливо! Якщо ви налаштуєте автоматичні відповіді на повідомлення, то зможете відповідати на повідомлення користувачів менш, ніж за 15 хвилин і в блоці з інформацією про компанії отримаєте зазначив «Активно відповідає на повідомлення».

Как получить значок активности в Facebook

 

Facebook Live

Як ще можна ефективно комунікувати з клієнтами в реальному часі? Спробуйте Facebook Live! Прямі трансляції урізноманітнюють ваше звичне спілкування з користувачами і зроблять процес набагато цікавіше і цікавіше за рахунок інтерактиву.

Ідеї для прямих ефірів в Facebook:

  • знайомство зі співробітниками компанії;
  • презентація спеціальних пропозицій і акцій;
  • демонстрація бізнес-процесів;
  • навчання та рекомендації згідно з темою бізнесу;
  • відповіді на питання клієнтів;
  • Live-commerce або продаж товару через прямий ефір;
  • ситуативне включення під час заходів і різних активностей компанії.

Ідеї для прямих ефірів в Facebook

За останній рік час перегляду прямих ефірів в Facebook виріс в 4 рази.

 

Facebook & Instagram Stories

Ще один канал дистрибуції контенту про ваш бренд — Stories в Facebook і Instagram. Багато хто до цих пір нехтують цією можливістю, хоча 62% опитаних виявляють інтерес до компанії і переходять на її сторінку після перегляду Історії.

Stories як безкоштовний інструмент просування в Facebook і Instagram

Stories знаходяться вгорі стрічки і добре видно користувачам

Причини, за якими формат не можна не ураховувати:

  • Stories знаходяться у верхній частині стрічки обох соцмереж, через що частіше трапляються на очі користувачам;
  • Історії мають більш широкий функціонал, ніж просто фото і відео в стрічці. Тут можна проводити опитування і тести, використовувати різні інтерактивні елементи для більш високого залучення в контент;
  • дозволяє робити більш різноманітний контент, ніж у звичайній стрічці;
  • є можливість прикріпити посилання і перенаправити трафік на цільову сторінку (за умови, що у вас більше 10 тис. передплатників).

 

Висновки

Як ви бачите, в соціальних мережах досить безкоштовних інструментів, які можуть значно поліпшити сервіс і підвищити впізнаваність бренду. Не чекайте слушної нагоди, щоб почати їх використовувати. Ваші конкуренти зробили це вже вчора.

 

Читайте більше корисних статей про Facebook в блозі Webpromo:

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті