Головна » Блог » 4 безкоштовних інструмента Facebook для просування бренду та комунікації з клієнтами

4 безкоштовних інструмента Facebook для просування бренду та комунікації з клієнтами

03.12.2020

Ольга Коцофане


На сьогоднішній день Facebook більше, ніж будь-коли, цікавий людям з метою пошуку підходящої компанії. Якщо у вас є бізнес, використовуйте можливості соціальної мережі для його просування та комунікації з потенційними клієнтами. Але робіть це на регулярній основі постійно, а не тільки в період запуску або важливих інфоприводів.

Безкоштовні інструменти Facebook для просування компанії

Далі розповімо про 4 безкоштовних інструменти Facebook, за допомогою яких можна транслювати інформацію про свою діяльність компанії і отримувати клієнтів.

 

Закріплений допис ― легко знайти і неможливо загубити

Використовуйте функцію закріплення посади, щоб відвідувачі вашої сторінки в Facebook могли швидко знайти важливу інформацію.

Приклади інформації, яку можна розмістити в «закріпленнях»:

  • години роботи та контактні дані;

Ідеї для закріпленого допису в Facebook

  • переваги вашої компанії;

Ідеї для закріпленого допису в Facebook

  • які запобіжні заходи в період карантину ви приймаєте;

Ідеї для закріпленого допису в Facebook

  • спеціальні пропозиції, діючі знижки та акції;

Ідеї для закріпленого допису в Facebook

Це дійсно працює, тому що за даними Facebook 2 із 3 користувачів соцмережі щотижня відвідують бізнес-сторінки та списки подій.

Як закріпити допис в стрічці свій бізнес-сторінки? 

  1. Клікніть на «…» в правому верхньому кутку публікації.
  2. Виберіть зі списку дій ― Закріпити вгорі Сторінки.
  3. На публікації з’явиться відповідний значок, а сама вона переміститься нагору Сторінки.

Більше про роботу з публікаціями в Facebook ви можете прочитати в довідці.

 

Facebook Messenger ― щоб завжди бути на зв’язку

Facebook Messenger — вбудована платформа для обміну миттєвими повідомленнями в соціальній мережі. Її використання дозволяє миттєво налагодити контакт з користувачем, який потрапив на вашу бізнес-сторінку, і викликати у нього довіру до вашої компанії. 

Відповідно до нещодавнього дослідження Facebook, 69% опитаних зазначають, що можливість відправити повідомлення бізнесу робить їх більш впевненою в бренд.

Варіанти застосування Messenger для бізнесу:

  • привітиння;

Как использовать Facebook Messenger для бизнеса

  • моментальні відповіді на популярні питання;

Как использовать Facebook Messenger для бизнеса

 

Для настройки обміну повідомленнями на бізнес-сторінці скористайтеся інструкцією в довідці Facebook.

Важливо! Якщо ви налаштуєте автоматичні відповіді на повідомлення, то зможете відповідати на повідомлення користувачів менш, ніж за 15 хвилин і в блоці з інформацією про компанії отримаєте зазначив «Активно відповідає на повідомлення».

Как получить значок активности в Facebook

 

Facebook Live

Як ще можна ефективно комунікувати з клієнтами в реальному часі? Спробуйте Facebook Live! Прямі трансляції урізноманітнюють ваше звичне спілкування з користувачами і зроблять процес набагато цікавіше і цікавіше за рахунок інтерактиву.

Ідеї для прямих ефірів в Facebook:

  • знайомство зі співробітниками компанії;
  • презентація спеціальних пропозицій і акцій;
  • демонстрація бізнес-процесів;
  • навчання та рекомендації згідно з темою бізнесу;
  • відповіді на питання клієнтів;
  • Live-commerce або продаж товару через прямий ефір;
  • ситуативне включення під час заходів і різних активностей компанії.

Ідеї для прямих ефірів в Facebook

За останній рік час перегляду прямих ефірів в Facebook виріс в 4 рази.

 

Facebook & Instagram Stories

Ще один канал дистрибуції контенту про ваш бренд — Stories в Facebook і Instagram. Багато хто до цих пір нехтують цією можливістю, хоча 62% опитаних виявляють інтерес до компанії і переходять на її сторінку після перегляду Історії.

Stories як безкоштовний інструмент просування в Facebook і Instagram

Stories знаходяться вгорі стрічки і добре видно користувачам

Причини, за якими формат не можна не ураховувати:

  • Stories знаходяться у верхній частині стрічки обох соцмереж, через що частіше трапляються на очі користувачам;
  • Історії мають більш широкий функціонал, ніж просто фото і відео в стрічці. Тут можна проводити опитування і тести, використовувати різні інтерактивні елементи для більш високого залучення в контент;
  • дозволяє робити більш різноманітний контент, ніж у звичайній стрічці;
  • є можливість прикріпити посилання і перенаправити трафік на цільову сторінку (за умови, що у вас більше 10 тис. передплатників).

 

Висновки

Як ви бачите, в соціальних мережах досить безкоштовних інструментів, які можуть значно поліпшити сервіс і підвищити впізнаваність бренду. Не чекайте слушної нагоди, щоб почати їх використовувати. Ваші конкуренти зробили це вже вчора.

 

Читайте більше корисних статей про Facebook в блозі Webpromo:

Последние материалы рубрики

Новини та плани Google на 2022 рік: MUM, штучний інтелект та повна...

Технології, які Google планує використовувати у найближчому майбутньому. Короткий огляд, що потрібно знати про зміни.

Дослідження: як розвивається ринок мобільних додатків?

Аналіз мобільного ринку показує скільки сьогодні користувачі витрачають на покупку мобільних додатків. Яку суму витрат становитиме...

Як Google ранжує сайти? Ключові слова як фактор

Наскільки важливо для Google наповнення ключовими словами? Оновлення Google, що змінили принципи SEO та критерії ранжування сайтів

Статистика: наскільки швидко зростає популярність Social commerce?

Звіт Accenture прогнозує, скільки відсотків доходу надходитиме від Social commerce. Хто купує у соціальних мережах, а також найпопулярніші товари

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті