4 безкоштовних інструмента Facebook для просування бренду та комунікації з клієнтами
03.12.2020
На сьогоднішній день Facebook більше, ніж будь-коли, цікавий людям з метою пошуку підходящої компанії. Якщо у вас є бізнес, використовуйте можливості соціальної мережі для його просування та комунікації з потенційними клієнтами. Але робіть це на регулярній основі постійно, а не тільки в період запуску або важливих інфоприводів.
Далі розповімо про 4 безкоштовних інструменти Facebook, за допомогою яких можна транслювати інформацію про свою діяльність компанії і отримувати клієнтів.
Закріплений допис ― легко знайти і неможливо загубити
Використовуйте функцію закріплення посади, щоб відвідувачі вашої сторінки в Facebook могли швидко знайти важливу інформацію.
Приклади інформації, яку можна розмістити в «закріпленнях»:
- години роботи та контактні дані;
- переваги вашої компанії;
- які запобіжні заходи в період карантину ви приймаєте;
- спеціальні пропозиції, діючі знижки та акції;
Це дійсно працює, тому що за даними Facebook 2 із 3 користувачів соцмережі щотижня відвідують бізнес-сторінки та списки подій.
Як закріпити допис в стрічці свій бізнес-сторінки?
- Клікніть на «…» в правому верхньому кутку публікації.
- Виберіть зі списку дій ― Закріпити вгорі Сторінки.
- На публікації з’явиться відповідний значок, а сама вона переміститься нагору Сторінки.
Більше про роботу з публікаціями в Facebook ви можете прочитати в довідці.
Facebook Messenger ― щоб завжди бути на зв’язку
Facebook Messenger — вбудована платформа для обміну миттєвими повідомленнями в соціальній мережі. Її використання дозволяє миттєво налагодити контакт з користувачем, який потрапив на вашу бізнес-сторінку, і викликати у нього довіру до вашої компанії.
Відповідно до нещодавнього дослідження Facebook, 69% опитаних зазначають, що можливість відправити повідомлення бізнесу робить їх більш впевненою в бренд.
Варіанти застосування Messenger для бізнесу:
- привітиння;
- моментальні відповіді на популярні питання;
Для настройки обміну повідомленнями на бізнес-сторінці скористайтеся інструкцією в довідці Facebook.
Важливо! Якщо ви налаштуєте автоматичні відповіді на повідомлення, то зможете відповідати на повідомлення користувачів менш, ніж за 15 хвилин і в блоці з інформацією про компанії отримаєте зазначив «Активно відповідає на повідомлення».
Facebook Live
Як ще можна ефективно комунікувати з клієнтами в реальному часі? Спробуйте Facebook Live! Прямі трансляції урізноманітнюють ваше звичне спілкування з користувачами і зроблять процес набагато цікавіше і цікавіше за рахунок інтерактиву.
Ідеї для прямих ефірів в Facebook:
- знайомство зі співробітниками компанії;
- презентація спеціальних пропозицій і акцій;
- демонстрація бізнес-процесів;
- навчання та рекомендації згідно з темою бізнесу;
- відповіді на питання клієнтів;
- Live-commerce або продаж товару через прямий ефір;
- ситуативне включення під час заходів і різних активностей компанії.
За останній рік час перегляду прямих ефірів в Facebook виріс в 4 рази.
Facebook & Instagram Stories
Ще один канал дистрибуції контенту про ваш бренд — Stories в Facebook і Instagram. Багато хто до цих пір нехтують цією можливістю, хоча 62% опитаних виявляють інтерес до компанії і переходять на її сторінку після перегляду Історії.

Stories знаходяться вгорі стрічки і добре видно користувачам
Причини, за якими формат не можна не ураховувати:
- Stories знаходяться у верхній частині стрічки обох соцмереж, через що частіше трапляються на очі користувачам;
- Історії мають більш широкий функціонал, ніж просто фото і відео в стрічці. Тут можна проводити опитування і тести, використовувати різні інтерактивні елементи для більш високого залучення в контент;
- дозволяє робити більш різноманітний контент, ніж у звичайній стрічці;
- є можливість прикріпити посилання і перенаправити трафік на цільову сторінку (за умови, що у вас більше 10 тис. передплатників).
Висновки
Як ви бачите, в соціальних мережах досить безкоштовних інструментів, які можуть значно поліпшити сервіс і підвищити впізнаваність бренду. Не чекайте слушної нагоди, щоб почати їх використовувати. Ваші конкуренти зробили це вже вчора.
Читайте більше корисних статей про Facebook в блозі Webpromo: