Головна » Блог » Нове масштабне дослідження про розподіл кліків у видачі Google: 2021 CTR Research Study

Нове масштабне дослідження про розподіл кліків у видачі Google: 2021 CTR Research Study

17.11.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


У 2021 році аналітична компанія Seo Clarity провела нове масштабне дослідження щодо розподілу кліків у видачі Google. У CTR Research Study проаналізували понад 750 млрд показів та 30 млрд кліків по 17+ млрд унікальних ключових слів для визначення CTR за пристроями (мобільними та настільними), позиціям та країнам, галузі та сезонності.

У 2021 році аналітична компанія Seo Clarity провела нове масштабне дослідження щодо розподілу кліків у видачі Google. У CTR Research Study проаналізували понад 750 млрд показів та 30 млрд кліків по 17+ млрд унікальних ключових слів для визначення CTR за пристроями (мобільними та настільними), позиціям та країнам, галузі та сезонності.



Дослідження з розподілу кліків у пошуковій видачі (CTR) забезпечують важливу основу для маркетологів у:

  1. Прогнозуванні результатів;
  2. Прогнозуванні рентабельності інвестицій у SEO;
  3. Побудові моделей для оцінки розміру та потенціалу ринку.

Дослідження з розподілу кліків у пошуковій видачі (CTR) забезпечують важливу основу для маркетологів у: Прогнозуванні результатів; Прогнозуванні рентабельності інвестицій у SEO; Побудові моделей для оцінки розміру та потенціалу ринку.

Результати дослідження 2021 Seo Clarity CTR Study:

1. Аналіз CTR за пристроями (мобільними та настільними)

  • Користувачі мобільних пристроїв рідше натискають на топові списки пошукової видачі (результати, що добре ранжуються), ніж користувачі комп’ютерів.
  • Результати з мобільних пристроїв свідчать, що такі девайси отримують на 85,8% більше показів, ніж комп’ютери.
  • CTR для позиції 1 знижується з 8,17% на настільних комп’ютерах до 6,74% на мобільних пристроях.

Аналіз CTR за пристроями (мобільними та настільними)

2. Аналіз CTR за країнами

  • Для позиції ТОП-1 видачі Google найнижчі показники CTR спостерігаються в США – 9,13%.
  • У США найнижчі показники CTR як для першої десятки результатів пошуку (ТОП-10 видачі Google), так і першої двадцятки (ТОП-20 видачі Google).
  • Користувачі можуть прокручувати або скролити сторінку довше, ніж раніше – CTR на позиціях 1720 видачі Google насправді вище, ніж на позиціях 1116 по всьому світу.

Аналіз CTR за країнами

3. Аналіз CTR за сезонністю

  • Найнижчі показники CTR можна спостерігати у Травні та Грудні, а найвищі у Липні, Серпні та Вересні.

Аналіз CTR за сезонністю

4. Аналіз CTR за галуззю

  • CTR за позицією значно відрізняються від галузі до галузі.
  • Сфера «Нерухомості» має найвищий середній CTR (для всіх пристроїв) за 10 провідними позиціями видачі Google (2,45%), а найнижчий CTR (1,43%) у тематики «Одяг та мода».

Аналіз CTR за галуззю Нерухомість

Аналіз CTR за галуззю Одяг та мода

Ознайомитись з повним дослідженням аналітичної компанії Seo Clarity можна на сайті або у PDF-файлі тут.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Нові інструменти в рекламному кабінеті TikTok for Business

TikTok впровадив нові функції та налаштування для оптимізації рекламних кампаній

Платформа Google Merchant Center. Що потрібно знати для запуску...

Як розпочати роботу в Google Merchant Center та запустити рекламу в Google Shopping? Покрокова інструкція для сервісів Google

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Основні критерії ранжування YMYL-сторінок та як їх просувати в Google?

Просування сексшопів

Чому контекстна та таргетована реклама є неефективною для...

П'ять основних причин, чому платна реклама не працює для магазинів із товарами 18+. Як збільшити органічний трафік та підняти позицію у...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті