Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense
11.10.2021
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Команда Google AdSense планує до кінця 2021 року запустити модель аукціону першої ціни.
Як працює Google AdSense для рекламодавців зараз?
Система та принцип роботи Google AdSense допомагає підбирати рекламні оголошення, спираючись на контент сайту й цільову аудиторію. Головною метою сервісу є просування власних товарів або послуг за рахунок рекламних блоків.
Сьогодні на сервісі діє модель аукціону другої ціни. За умовами, перемагає рекламодавець з максимальною ставкою, але оплачує суму програшу учасника-конкурента.
Концепція аукціону першої ціни
Ключове завдання даного формату ― спростити процес покупки рекламних місць на платформі AdSense як для продавців, так й для покупців. Оновлення передбачає, що показ оголошення виграє той рекламодавець, який запропонує найвищу ставку та, відповідно, сплатить зазначену вартість. Завдяки цьому, рекламодавці зможуть заздалегідь планувати витрати на цифрову рекламу, прораховувати основні витратні показники.
До основних продуктів, яких торкнеться нововведення в першу чергу, відносяться контент, відео, а також ігри. Зміни не вплинуть на пошук та сферу торгівлі. Варто відзначити, що Сервіси Google Ad Manager й AdMob успішно перейшли на нову модель ще в середині поточного року.
Головні переваги оновлення
Аукціон першої ціни в майбутньому дозволить створювати єдиний процес закупівлі на всіх майданчиках Google. Апдейти та оновлення проходять в автоматичному режимі й не впливають на формат розміщення оголошень. Всі існуючі правила залишаються незмінними для користувачів сервісу.
Модель аукціону першої ціни, на думку Google, вирішить наступні питання:
- спростить процес покупки рекламних місць у продавців на платформі AdSense;
- оптимізує роботу сервісу в цілому;
- збільшить ефективність взаємодії між майданчиками;
- зробить умови співпраці між рекламодавцями та учасниками програми більш вигідними.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей
- В Україні стартувало нове дослідження Ukrainian Digital Advertisers Insights;
- Всесвітні мережі Facebook, Instagram, WhatsApp припинили роботу — все, що відомо про збій платформ.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.