Головна » Блог » Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

11.10.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Команда Google AdSense планує до кінця 2021 року запустити модель аукціону першої ціни.

 

Як працює Google AdSense для рекламодавців зараз?

Система та принцип роботи Google AdSense допомагає підбирати рекламні оголошення, спираючись на контент сайту й цільову аудиторію. Головною метою сервісу є просування власних товарів або послуг за рахунок рекламних блоків.

Сьогодні на сервісі діє модель аукціону другої ціни. За умовами, перемагає рекламодавець з максимальною ставкою, але оплачує суму програшу учасника-конкурента.

 

Модель аукциона первой цены



 

Концепція аукціону першої ціни

Ключове завдання даного формату спростити процес покупки рекламних місць на платформі AdSense як для продавців, так й для покупців. Оновлення передбачає, що показ оголошення виграє той рекламодавець, який запропонує найвищу ставку та, відповідно, сплатить зазначену вартість. Завдяки цьому, рекламодавці зможуть заздалегідь планувати витрати на цифрову рекламу, прораховувати основні витратні показники.

До основних продуктів, яких торкнеться нововведення в першу чергу, відносяться контент, відео, а також ігри. Зміни не вплинуть на пошук та сферу торгівлі. Варто відзначити, що Сервіси Google Ad Manager й AdMob успішно перейшли на нову модель ще в середині поточного року.

 

Головні переваги оновлення

Аукціон першої ціни в майбутньому дозволить створювати єдиний процес закупівлі на всіх майданчиках Google. Апдейти та оновлення проходять в автоматичному режимі й не впливають на формат розміщення оголошень. Всі існуючі правила залишаються незмінними для користувачів сервісу.

Модель аукціону першої ціни, на думку Google, вирішить наступні питання:

  • спростить процес покупки рекламних місць у продавців на платформі AdSense;
  • оптимізує роботу сервісу в цілому;
  • збільшить ефективність взаємодії між майданчиками;
  • зробить умови співпраці між рекламодавцями та учасниками програми більш вигідними.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в реальному часі

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в...

Основні переваги "real-time" маркетингу для керівників відділу

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Основні інструменти сезонної реклами. 7 дієвих порад для успішного запуску осінньої кампанії.

Новые правила мета-описания тегов Title и Description от Google

Новые правила мета-описания тегов Title и Description от Google Нові правила мета-опису тегів Title і Description від Google Теги Title и Description («тайтл» и...

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті