Головна » Блог » Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

11.10.2021

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Команда Google AdSense планує до кінця 2021 року запустити модель аукціону першої ціни.

 

Як працює Google AdSense для рекламодавців зараз?

Система та принцип роботи Google AdSense допомагає підбирати рекламні оголошення, спираючись на контент сайту й цільову аудиторію. Головною метою сервісу є просування власних товарів або послуг за рахунок рекламних блоків.

Сьогодні на сервісі діє модель аукціону другої ціни. За умовами, перемагає рекламодавець з максимальною ставкою, але оплачує суму програшу учасника-конкурента.

 

Модель аукциона первой цены



 

Концепція аукціону першої ціни

Ключове завдання даного формату спростити процес покупки рекламних місць на платформі AdSense як для продавців, так й для покупців. Оновлення передбачає, що показ оголошення виграє той рекламодавець, який запропонує найвищу ставку та, відповідно, сплатить зазначену вартість. Завдяки цьому, рекламодавці зможуть заздалегідь планувати витрати на цифрову рекламу, прораховувати основні витратні показники.

До основних продуктів, яких торкнеться нововведення в першу чергу, відносяться контент, відео, а також ігри. Зміни не вплинуть на пошук та сферу торгівлі. Варто відзначити, що Сервіси Google Ad Manager й AdMob успішно перейшли на нову модель ще в середині поточного року.

 

Головні переваги оновлення

Аукціон першої ціни в майбутньому дозволить створювати єдиний процес закупівлі на всіх майданчиках Google. Апдейти та оновлення проходять в автоматичному режимі й не впливають на формат розміщення оголошень. Всі існуючі правила залишаються незмінними для користувачів сервісу.

Модель аукціону першої ціни, на думку Google, вирішить наступні питання:

  • спростить процес покупки рекламних місць у продавців на платформі AdSense;
  • оптимізує роботу сервісу в цілому;
  • збільшить ефективність взаємодії між майданчиками;
  • зробить умови співпраці між рекламодавцями та учасниками програми більш вигідними.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

Bard

Google відкриває доступ до Bard — чат-бота на основі ШІ

Google відкрив доступ до чат-бота на базі штучного інтелекту — Bard —  основного конкурента ChatGPT. Розповідаємо детальніше про особливості...

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності