Головна » Блог » Youtube запустив платформу для шопінгу в режимі реального часу

Youtube запустив платформу для шопінгу в режимі реального часу

17.11.2021

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


З 15 листопада на Youtube стартував святковий тиждень у рамках YouTube Holiday Stream & Shop та триватиме до 22 листопада. Для цього команда запустила окрему платформу для шопінгу в режимі реального часу Youtube Shopping. У цей період ведучі будуть проводити прямі трансляції та одночасно рекламувати товари. Під відео розміщуватиметься каталог рекламної продукції для можливості одразу придбати її.

Youtube запустил платформу для шоппинга в режиме реального времени



На офіційній платформі в блозі Youtube оголосили про те, що YouTube.com/Shopping запустили як тимчасове місце для прямих трансляцій. Представники стверджують, що подібний підхід значно спростить процес оформлення замовлення, інтегрувавши його безпосередньо до YouTube. Весь процес стане максимально захоплюючим та цікавим, виключаючи всі додаткові етапи та “зайві” дії. Окрім цього, ведучі проводитимуть інтерактивні ігри та конкурси під час прямого ефіру, тісно взаємодіятимуть із аудиторією.

Ведучі виконують роль представника бренду, з яким співпрацює, та може демонструвати товари. Також, під час прямого ефіру буде живий чат для всіх учасників, можна ставити запитання або опитувати серед користувачів. Кожен глядач має вибір — перейти на сайт магазину або здійснити покупку під час прямого ефіру відразу на платформі Youtube Shopping, оскільки магазин, що підтримується, вже підключений до каналу.

До створення такого формату покупки спонукало нещодавнє дослідження. За даними, 87% користувачів стверджують, що отримують найякіснішу інформацію про товари, переглядаючи YouTube.

Венді Янг, дизайнер продуктів для YouTube Shopping.

Коли ми створювали платформу на YouTube для здійснення покупок живою, основною метою було, щоб глядачі відкрили для себе нові та актуальні продукти під керівництвом їхніх надійних експертів думок. Ми хотіли створити функції, що забезпечують інтерактивний та захоплюючий обмін інформацією між глядачами та ведучим. Процес купівлі повинен бути захоплюючим та цікавим, при цьому забезпечуючи безперервність прямої трансляції.

Подібний захід YouTube Holiday Stream & Shop дозволяє спробувати новий спосіб шопінгу на YouTube. Даний формат дозволить споживачеві знаходити, розглядати та купувати товари, рекомендовані улюбленими авторами. Ця подія також сприяє отриманню досвіду з набуттям товару в режимі реального часу на YouTube. Також можливість зрозуміти, що споживач найбільше хоче бачити в потоках, де можна робити покупки, і які функції творці і бренди знаходять найбільш корисними.

YouTube — найбільший відеохостинг, де рекламні ролики, що переглядаються, користуються високим попитом. Багато платформ впроваджують каталоги та оптимізують розділи Shopping для зручності користувачів. До речі, корпорація Meta також підхопила поточну тенденцію та оголосила про тестування платформи Live Shopping для блогерів.

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності