Головна » Блог » Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний інструмент від Google в Україні

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний інструмент від Google в Україні

15.09.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


Google презентував новий інструмент для пошуку можливостей малого бізнесу в Україні. Це стало можливим завдяки політиці компанії зі сприяння економічному розвитку країни. Про це повідомляє прес-служба компанії.

«Інструмент простий у використанні — введіть назву бізнесу і Google надасть рекомендації на основі інформації, яка вже є в інтернеті про компанію, регіон, галузь і т.д. Ви отримаєте індивідуальні пропозиції щодо того, як поліпшити вашу присутність в Пошуку і в Картах Google енш ніж за п’ять хвилин», — підкреслюють в компанії Google.

Зміст:

  1. Що таке «Пошук можливостей для бізнесу» і як працює новий інструмент від Google в Україні?
  2. Як привернути більше уваги до компанії в інтернеті, налагодити зв’язок з клієнтами і переконати їх повертатися до вас?
  3. Набір нових функцій від Google для малого бізнесу

Google презентував новий інструмент для пошуку можливостей малого бізнесу в Україні. Це стало можливим завдяки політиці компанії зі сприяння економічному розвитку країни. Про це повідомляє прес-служба компанії.



 

Що таке «Пошук можливостей для бізнесу» і як працює новий інструмент від Google в Україні

Пошук можливостей для малого бізнесу від Google передбачає отримання доступу до персоналізованих пропозицій Google щодо просування бізнесу в мережі і максимальної користі від наявності в ньому безкоштовного профілю компанії. Таким чином, користувачі або клієнти зможуть дізнатися про точну інформацію про бізнес або компанію, яка їх цікавить (наприклад, години роботи, можливість самовивозу в магазині та інше).

За даними статистики (дослідження Ipsos COVID-19 tracker на замовлення Google, 2021), 61% споживачів в опитаних країнах Європи (Німеччина, Іспанія, Франція, Великобританія, Італія і т.д.) говорять, що підтримка малого, сімейного або місцевого бізнесу важлива для них.

Google для Малого бізнесу пропонує:

1. Аналіз профілю

Надайте клієнтам всю необхідну інформацію

2. Рекомендації по функціям

Оптимізуйте свій профіль за допомогою функцій для взаємодії з клієнтами

3. Підтримка і поради

Отримуйте поради про додаткові інструменти, які допоможуть зробити вашу компанію помітнішою в інтернеті

4. Пошук нових можливостей для бізнесу

Зробіть свій бізнес більш помітним в Google завдяки персональним порадам

Дізнайтеся, як максимально ефективно використовувати безкоштовний профіль своєї компанії, щоб клієнтам було простіше зв’язатися з вами, подивитися пропозиції, забронювати візит тощо.

Що таке «Пошук можливостей для бізнесу» і як працює новий інструмент від Google в Україні?



 

Як привернути більше уваги до компанії в інтернеті, налагодити зв’язок з клієнтами і переконати їх повертатися до вас

Кілька порад Google для перевірки вашого бізнесу в мережі:

1. Дані про компанію

Регулярно оновлюйте інформацію про компанію та надайте контактну інформацію. Клієнтам простіше зв’язатися з вами, якщо інформація в профілі компанії актуальна. Переконайтеся, що контактна інформація правильна.

Корисно! 4 з 5 споживачів використовують пошукові мережі, щоб дізнатися графік роботи, адресу та контактні дані.

2. Відгуки

Відповідайте на відгуки клієнтів. Клієнти можуть залишати відгуки в профілі вашої компанії. Відповіді на відгуки це відмінний спосіб взаємодії зі своїми клієнтами. Щоб сформувати лояльну аудиторію, відгуками можна ділитися в соціальних мережах.

Перегляньте поради Google про те, як відповідати на відгуки і як отримувати більше відгуків.

Корисно! 2 з 3 споживачів стверджують, що вибирають продавця, враховуючи відгуки.

3. Фотографії

Презентуйте свою компанію за допомогою фотографій. Ви та ваші клієнти можете додавати фотографії в профіль компанії, щоб показати кращі товари та послуги. Опишіть як ваша компанія дбає про безпеку клієнтів і дотримується місцевих приписів.

Корисно! 90% споживачів віддають перевагу профілям компаній з фотографіями.

4. Функції

Користуйтеся новими функціями. Поведінка споживачів змінюється, а підприємцям слід враховувати нові виклики і можливості. Скористайтеся нашим набором нових функцій, щоб інформувати клієнтів і вести бізнес безпосередньо з профілю своєї компанії.

Як привернути більше уваги до компанії в інтернеті, налагодити зв'язок з клієнтами і переконати їх повертатися до вас? Кілька порад Google для перевірки вашого бізнесу в мережі:



 

Набір нових функцій від Google для малого бізнесу

1. Розкажіть людям більше про свою компанію

Можна додати атрибути до профілю своєї компанії, щоб повідомити про нові послуги або вжити заходів безпеки, наприклад літній майданчик, замовлення з вулиці, безконтактна доставка або вхід тільки в масках. Також в профіль можна додати такі атрибути, як “Власник темношкірий”, “Керівники жінки”, “Керівник ветеран” і “Дружнє ставлення до ЛГБТК +”.

2. Публікуйте новини

Повідомлення в профілі компанії швидкий і зручний спосіб надавати клієнтам актуальну інформацію. Скористайтеся нашим безкоштовним набором маркетингових інструментів, щоб швидко підготувати персоналізовані повідомлення.

3. Спілкуйтеся з клієнтами за допомогою повідомлень

Увімкніть повідомлення, щоб користувачі Пошуку або Карт могли миттєво зв’язатися з вами. Відповідати на повідомлення ви з легкістю зможете зі свого мобільного пристрою. Функцію повідомлень можна вмикати і вимикати. Також можна створити повідомлення, які будуть відправлятися клієнтам автоматично.

4. Проводьте рекламні акції

Клієнти можуть підписатися на сторінку вашої компанії, щоб отримувати від вас останні новини. Можна створити спеціальну пропозицію, щоб спонукати нових клієнтів підписуватися на профіль вашої компанії і отримувати актуальну інформацію на Картах Google.

Компанія Google також пропонує взяти участь в безкоштовному освітньому тренінгу для всіх зацікавлених у розвитку бізнесу онлайн. Зареєструватися на онлайн-курс з розвитку цифрових навичок для підприємців можна тут.

Набір нових функцій від Google для малого бізнесу



 

Також читайте інші матеріали в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Як працює система рекомендацій YouTube або персоналізований контент? Виявляється, YouTube використовує регламенти та “сигнали” 80 мільярдів...

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний інструмент від Google в Україні

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний...

Не використовуєте всі можливості вашого бізнесу? Перевірте дані про вашу компанію за допомогою нового інструменту Google в Україні...

Як можна дізнатися сторінку із завищеними показниками? 6 корисних сервісів для перевірки Instagram на накрутку

Як можна впізнати сторінку із завищеними показниками? 6...

Що таке Instagram накрутка? Як можна ефективно і швидко перевірити сторінку вручну або за допомогою спеціальних сервісів? Дізнайтеся також...

Як дізнатися движок сайту: 9 способів визначити CMS

Як дізнатися движок сайту: 9 способів визначити CMS

Як дізнатися движок сайту, не володіючи навиками веб-програмування і навіщо це потрібно? Представляємо 9 способів для визначення CMS...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті