Головна » Блог » Блок рекомендованого контенту як спосіб знизити показник відмов на сайті

Блок рекомендованого контенту як спосіб знизити показник відмов на сайті

22.12.2020

Ольга Коцофане


Рекомендований контент – це інструмент, розроблений для поліпшення поведінкових характеристик відвідувачів веб-ресурсу. Він являє собою окремий нативний блок, який за задумом повинен лояльно сприйматися користувачем і підштовхувати його до вивчення цільової сторінки. Елемент був введений не так давно і довго проходив стадію бета-тестування. Якщо налаштувати його правильно, то він стане способом, як знизити показник відмов на сайті і поліпшити поведінкові характеристики.

Як виглядає рекомендований контент на сайті

Як виглядає рекомендований контент на сайті

 

Детальніше про те, що таке рекомендований контент

Інструмент розроблений як спосіб збільшити перегляди, утримати користувачів, а для деяких навіть залучити клієнтів – завдяки ефективній подачі релевантних матеріалів люди довше залишаються на сайті і частіше до нього повертаються.

Для видавця такий інструмент утримання відвідувачів абсолютно безкоштовний. А ось реклама, яка інтегрується в блок, навпаки, приносить додатковий дохід.

Що таке рекомендований контент і як він виглядає на сайті

Що таке рекомендований контент і як він виглядає на сайті

У виділеної під рекомендації осередку можуть публікуватися посилання двох типів:

  1. На внутрішні веб-сторінки. Наприклад, щоб утримати користувача при читанні статей. При тривалому використанні фичи, можна отримати якісні дані про інтереси відвідувачів майданчика. Рекомендований контент краще, ніж стандартний висновок в CMS – зазвичай враховує тільки категорію матеріалу, не враховуючи контекстне наповнення.
  2. На рекламні публікації. Це збільшує дохід. Рекламні посилання позначаються спеціальним чином.

Рекламний блок виходить свого роду нативним елементом, який не заважає відвідувачеві. Він дозволяє отримати додатковий інформацію про темі, а власнику сайту – заробити більше грошей. Бажано використовувати такі «банери» на ресурсах із зображеннями.

 

Вплив на показники

Тестування рекомендованого контенту почалося в 2015 році. Метою було допомогти веб-майстрам просунути сайт шляхом поліпшення його якісних показників. В Гугл провели деякі експерименти, в результаті яких виявили: читачі споживають більше матеріалу і довше залишаються всередині ресурсу, що сприяє зростанню доходу видавця. Детальніше:

  • кількість переглянутих сторінок – + 9%
  • час знаходження на сайті – + 10%.

 

Як налаштувати рекомендований контент

Для початку потрібно вивчити правила роботи та вимоги до розміщення нативного елемента.

Як створити і налаштувати блок рекомендованого контенту на сайті

Вимоги

Для застосування подібного банера сайт повинен відповідати вимогам: за обсягом трафіку, унікальності текстових і візуальних матеріалів. Яких-небудь конкретних умов в мережі не публікується. Власник домену може перейти в розділ «Оголошення» в профілі AdSense – поруч з доменом можна буде побачити один з статусів:

  • блоки РК недоступні – недостатньо трафіку і унікальності матеріалів;
  • блоки РК доступні – ресурс відповідає всім вимогам і контент може бути розміщений.

Вибір місця

Видавець може самостійно вибрати, на яких сторінках буде відображатися нативний елемент. Але самі матеріали для показу в ньому підбираються системою AdSense автоматично.

Щоб збільшити тривалість сеансу користувача на веб-сторінках, Google рекомендує:

  • Дозволити сервісу підібрати потрібний розмір, застосовуючи адаптивні блоки контенту;
  • Розмістити рекомендації перед статтею, над або під рекламою;
  • Розглянути можливість застосування доп. функціоналу на сторінках з довгою прокруткою.

Вибір місця для блоку рекомендованого контенту на сайті

Налаштування

Налаштування рекомендованого контенту складається з параметрів:

  • зміна назви;
  • дозвіл показу реклами;
  • шрифт тексту;
  • кольори для фону, заголовка, посилань (повинно відповідати колірній гамі сайту);
  • розмір – його можна міняти, грунтуючись на призначених для користувача перевагах (блок можна зробити адаптивним).

З дозволених налаштувань і правил можна виділити:

  • можливість розмістити кілька блоків з рекомендованими статтями (зазвичай одного вистачає);
  • не можна оголошувати клієнтський канал (дані зручніше вивчати зі звіту по каналах, а статистика доступна на сторінці «Рекламні блоки»);
  • над блоками не можна експериментувати в панелі Google AdSense.

Більше про налаштування адаптивного блоку рекомендованого контенту можна прочитати в Довідці Google AdSense.

 

Рекомендований контент Google AdSense як джерело додаткового доходу сайту

Як ми вже писали, власник сам налаштовує цей елемент на веб-сторінках свого порталу, але при цьому варто врахувати правила монетизації:

  • реклама відображається, якщо є відповідні оголошення;
    оголошення будуть замінювати деякі з рекомендованих посилань;
  • там, де є місце лише для одного матеріалу, реклама не відображається;
  • оголошення будуть підлаштовані під стиль рекомендацій;
    відомості про дохід можна подивитися в розділі «Рекламні блоки» (на сторінці основних Звітів).

Якщо перераховані вище вимоги виконані, то функція відображення реклами включається автоматично. Її можна відключити при додаванні нового або зміну старого блоку з рекомендаціями. На тих доменах, де монетизація неефективна, оголошення не відображаються (навіть при активному показі).

Важливо! Ви можете помітити рекламні вставки значком Ad, щоб не вводити в оману відвідувачів свого ресторану. Як це зробити, детально розказано в Довідці Google AdSense.

В Гугл стверджують, що дохід сайту виросте від використання рекомендованого контенту. В цілому, вони не збрехали. Зазвичай показники залишаються незмінними або збільшується на 2-20%.

Висновки

Рекомендований контент в Google AdSense – це доступний кожному інструмент для показу релевантних статей на інформаційних сайтах. Наприклад, блогах, новинних порталах або форумах. Його розробили з метою задоволення користувацького досвіду і збільшення тривалості сеансу.

Для видавця це чудова нагода не тільки поліпшити поведінкові характеристики на своєму ресурсі, а й збільшити обсяг його монетизації. Однак потрібно враховувати той факт, наскільки аудиторія сайту лояльна до реклами, яка буде з’являтися в блоці, щоб, навпаки, не відштовхнути її від відвідування ваших сторінок.

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

Последние материалы рубрики

Як динамічний контент впливає на SEO: переваги та ризики адаптивності

Вплив динамічного контенту на SEO: преваги та ризики...

Динамічний контент — це прогресивно і актуально в 2021 році. Але з точки зору SEO-просування використання постійно міняє контенту...

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті