Головна » Блог » Google Ads дозволив створювати розширення фото з використанням стокових зображень

Google Ads дозволив створювати розширення фото з використанням стокових зображень

13.12.2021

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Google Ads послабив політику використання стокових фотографій у розширеннях зображень. Це означає, що не потрібно створювати власні візуальні ефекти.

Google Ads ввел изменение



Це оновлення є частиною серії змін у розширеннях зображень, які також включають можливість відображати їх в оголошеннях стандартних комп’ютерів.

Google Ads спрощує використання розширень зображень, пропонуючи доступну для пошуку бібліотеку стокових фотографій, які можна безкоштовно використовувати у рекламі.

Google Ads ввел изменение

Унікальні візуальні елементи дозволяють покращити рекламу за допомогою розширень зображень. Однак, багато користувачів платформи скаржаться, що пошук такого контенту є проблемою. У відповідь на це Google Ads ввів зміну та дозволив використовувати стокові фотографії.

Тепер, коли сервіс вимагає вибрати візуалізацію для розширення зображення, є можливість вибрати опцію «Stock Images». Після додавання фото можна використовувати додаткові інструменти, наприклад, обрізати зображення до квадратного або горизонтального формату, перш ніж застосовувати функцію розширення.

Також з’явилася можливість використовувати розширення динамічних зображень будь-якою мовою.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

 

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності