Дайджест новин за тиждень
14.10.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Підбиваємо підсумки за тиждень. Як бізнес масово переходив українською мовою, оновлення Google та новий інтерфейс від Facebook — найголовніші події.
Соціальні мережі
YouTube запускає новий спосіб ідентифікації каналу
Відеохолдинг запустив новий спосіб YouTube обробляє та підтримує теги у форматі @username на сторінках каналів, у шортах та коментарях.
Новий інтерфейс Pages від Facebook
Facebook представив новий інтерфейс Pages, актуальний для малого та середнього бізнесу. Оновлена сторінка допоможе швидше встановлювати зв’язки з клієнтами та іншими компаніями, отримувати доступ до знайомих функцій та досягати своїх бізнес-цілей на Facebook.
Оновлення Google
Google перейменував платформу аналітики та даних Data Studio на Looker Studio
Google об’єднує продукти бізнес-аналітики Google «під егідою Looker». Популярний сервіс Data Studio входить до сервісів Google. Платформа тепер називається Looker Studio, також планується запуск платної версії Looker Studio Pro.
Власні файли cookie Google AdSense тепер підтримують персоналізацію
Google додає підтримку персоналізації реклами, що є причиною номер один для використання власних файлів cookie замість сторонніх файлів cookie. Ця зміна допоможе збільшити дохід, оскільки відвідувачі сайту побачать більш релевантну вибірку оголошень.
Маркетинг в Україні
Реклама під час війни: якою її хочуть бачити українці? Дослідження Google та Kantar
Дослідницька компанія Kantar спільно з Google провела дослідження, щоб відстежити поведінку українського населення на рекламу під час війни. Як українці реагують на рекламу за воєнного стану в країні? Який контент залишається актуальним та релевантним, а який вважається недоречним?
Монобанк відмовився від російської мови
В результаті мовного експерименту Монобанк відмовився від російської мови. Оператори підтримки клієнтів розмовляють лише українською.