Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » PPC-реклама: поради щодо запуску та основні помилки, яких слід уникати

PPC-реклама: поради щодо запуску та основні помилки, яких слід уникати

17.05.2023

Анастасія Кузнецова


Якщо ви прагнете підвищити впізнаваність бренду, залучити більше потенційних клієнтів та збільшити продажі, тоді вам варто звернути увагу на PPC-маркетинг. Його дієвість залежить від закладеного бюджету, бізнес-цілей, цільової аудиторії бренду та конкуренції на ринку. Тим не менш, за наявності дієвої стратегії ви зможете отримати максимальну користь. 

PPC-реклама сприяє збільшенню відвідуваності сайту та кращій видимості ресурсу у пошуковій видачі. Однак для досягнення максимального ефекту рекомендуємо більш детально ознайомитися із самим поняттям РРС-реклами, а також із порадами щодо її запуску. У цій статті ми також наведемо перелік найпоширеніших помилок, яких слід уникати при налаштуванні контекстної реклами. 

Помилки у РРС-рекламі



 

PPC-реклама: що це таке і в чому її переваги?

Згідно зі статистикою, 65 % компаній малого та середнього бізнесу проводять кампанії з оплатою за клік. Окрім цього, контекстна реклама може на 80 % підвищити впізнаваність бренду. У чому ж секрет таких дієвих результатів? Розбираємося нижче. 

PPC — це платна модель онлайн-реклами, в якій рекламодавці платять комісію щоразу, коли на їхнє оголошення натискають. Зазвичай оголошення відображаються на сторінці видачі пошукової системи. 

Щоразу, коли користувач переходить на цільову сторінку або веб-сайт, стягується невелика плата. По суті, це цільова форма покупки відвідувань веб-сайту, яка за правильно обраної стратегії приводить до конверсій у вигляді продажів, реєстрацій, покупок тощо. Варто зазначити, що оголошення можуть відображатися на веб-сторінках, у соціальних мереж, та навіть у мобільних застосунках.

Якщо ви все ще сумніваєтеся у тому, чи використовувати контекстну рекламу у своїй маркетинговій стратегії, то ми готові навести кілька вагомих аргументів:

  • PPC дозволяє контролювати витрати на рекламу. Головна перевага в тому, що саме ви визначаєте максимальну вартість та бюджет, який буде закладено на кампанію. Окрім цього, ви можете обрати місце розташування банеру; тип пристроїв, на яких його буде видно, а також чітко визначити демографічні та часові характеристики для показу оголошення. 
  • Ви можете розраховувати на швидкий результат. Не секрет, що платформи зацікавлені у розміщенні платної реклами. Завдяки цьому ваше оголошення може бути схвалене і оприлюднене протягом кількох днів. Результати вражають: 65 % всіх пошукових запитів приводять до натискання оголошень і конвертуються у продажі. Для порівняння, під час SEO-просування вам необхідно чекати протягом тижнів або місяців, щоб ваша сторінка була проіндексована і ви побачили перші результати.
  • Ефективність PPC легко виміряти та відстежити. Маркетологи можуть відстежувати ефективність кампанії за різними показниками. Наприклад, це можуть бути покази, кліки, конверсії тощо. Систематичне відстеження дозволяє оптимізувати оголошення і своєчасно вносити корективи у стратегію PPC.

Необхідні кроки для успішного налаштування PPC-кампанії

Розібравшись із поняттям РРС-реклами, можна переходити до її запуску і налаштування. Нижче ділимося порадами, які допоможуть вам уникнути поширених помилок і досягти максимальних результатів.

Визначте свої цілі і встановіть бюджет. 

Розпочинати роботу із запуску РРС-реклами варто із бачення чіткого кінцевого результату. Визначте свої бізнес-цілі:  чи це буде залучення трафіку на сайт? Чи ви бажаєте збільшити кількість продажів? Зокрема від визначеної мети залежатиме і бюджет, який варто закладати на кампанію.

До речі, щодо бюджету: враховуйте те, що плата за кожен клік може швидко зрости. Ви маєте бути готовими до оптимізації рекламної кампанії на різних етапах, щоб уникнути марних витрат. При визначенні бюджету варто враховувати такі критерії: ніша бренду, конкуренти, ключові слова. 

Визначте свою цільову аудиторію.

Будь-яка стратегія приречена на невдачу, якщо завчасно не дослідити свою цільову аудиторію. Дайте собі відповіді на питання: кому ви продаєте свій продукт? Які є потреби і болючі точки у ваших потенційних клієнтів? Чи закриває ваш продукт біль клієнта? На які сегменти аудиторії буде орієнтуватися рекламна кампанія?

Для того, щоб провести конструктивне і якісне дослідження цільової аудиторії, можна скористатися такими способами: 

  • створення портрету цільового споживача;
  • створення умовних персонажів;
  • розробка карт емпатії;
  • дослідження потреб і інтересів ЦА через профілі у соціальних мережах.

Визначте ключові слова та оптимізуйте цільову сторінку. 

Щоб ваша кампанія була успішною, вам потрібно вибрати релевантні ключові слова, які стосуються ніші бренду, а також потреб цільової аудиторії. Для того, щоб не витрачати кошти на нерелевантні кліки, відфільтруйте мінус-слова. Такий крок допоможе виключити непов’язані пошукові запити, а також нерелевантних лідів. Таким чином, ваше оголошення будуть бачити тільки ті користувачі, які із більшою ймовірністю зацікавляться у покупці товару. 

Отримання кліка —  це лише початок, адже якщо користувачі переходять на цільову сторінку, яка зовсім не пов’язана з рекламою або їх потребами, вони не затримаються на ній надовго. Тому наступний важливий крок — оптимізація цільової сторінки, яка має бути орієнтована на оптимізацію коефіцієнта конверсії. Оптимізована цільова сторінка може підвищити ваш рейтинг кліків та збільшити конверсію. Досягти цього можна наступними способами:

  • використовувати ключові слова з високою конверсією;
  • наповнювати сторінку графікою високої якості; 
  • писати тексти влучно, структурованно та зрозуміло;
  • використовувати сиильний заклик до дії (CTA).

Відслідковуйте показники конверсії.

Незважаючи на закладений у кампанію бюджет, ви завжди маєте відслідковувати показники конверсії. Завдяки цьому ви зможете визначити, чи дійсно ваші оголошення перетворюються на показники успіху у вигляді лідів, нових клієнтів та продажів.

Регулярний аналіз допоможе вам знайти найбільш ефективні ключові слова, які допоможуть скоротити втрати та інвестувати в ті оголошення, які приносять найкращі результати.

Зосередьтеся на каналах, які працюють.

Дієвість каналів є різною для кожної компанії: це залежить від закладеного бюджету, влучності оголошення, ніші бренду та аудиторії. Для деяких брендів найкращим способом будуть інвестиції в рекламу у соціальних мережах. Інші ж бренди будуть звертати більше уваги на розміщення оголошень у пошукових системах та на партнерських сайтах. Визначити найдієвіший канал допоможе аналіз стратегії РРС-кампанії, про що ми і поговоримо нижче.

Проаналізуйте та оптимізуйте стратегію PPC-кампанії.

Основна увага при аналізі має приділятися визначенню ключових показників, які допомагають вам досягати поставлених цілей. Нижче ми наводимо перелік базових показників, які варто враховувати при проведенні РРС-кампанії: 

  • Показник клікабельності (CTR): допоможе визначити, наскільки релевантним є зміст ваших оголошень до ключового слова або цільової аудиторії.
  • Коефіцієнт конверсії. Низький коефіцієнт конверсії може свідчити про те, що ваші витрати на рекламу найкраще підходять для високоефективних ключових слів.
  • Ціна за клік (CPC): допоможе визначити оптимальну ціну за клік для привернення уваги вашої аудиторії.
  • Ціна за конверсію (CPA). Допоможе визначити, наскільки конкурентоспроможними є вибрані ключові слові, і чи варто інвестувати в них, враховуючи розмір прибутку від конверсій.
  • Рентабельність витрат реклами (ROAS): підсумковий показник, який оцінює ефективність витрат реклами загалом задля досягнення фінансових цілей.

Помилки у РРС-рекламі



 

ТОП-6 помилок при налаштуванні РРС-реклами

Наостанок пропонуємо вам ознайомитися із найбільш поширеними помилками при налаштуванні РРС-кампанії. Беріть їх до уваги, аби досягти очікуваних результатів якомога швидше. 

Ігнорування мінус-слів.

Мінус-слова запобігають показу оголошення за обраними ключовиками. Уявіть, що ви продаєте чоловічий одяг. У такому випадку до списку мінус-слів варто додати “купити жіночий/дитячий одяг”. Ключове слово відповідає спільній категорії, але люди шукають конкретний продукт, якого у вас в асортименті немає. Створивши список мінус-слів, ви зможете значно скоротити витрати на рекламу, адже це допоможе уникнути показу оголошення нерелевантній аудиторії. Подумайте, які запити можна додати до цього списку, але будьте обережні, щоб не відключити рекламу для реальних лідів.

Також варто уважно вивчити актуальність ключів. Кожна фраза має максимально точно відповідати потенційному запиту. Для цього перед запуском кампанії необхідно зібрати семантичне ядро, тобто список ключових слів, які підходять вашому бренду. 

Неналежне структурування цільової сторінки.

Розмітка даних на сайті відіграє ключову роль під час показу оголошення: саме вона, допомагає пошуковій системі краще розпізнавати інформацію. Певні типи ресурсів і сторінок мають різні принципи оптимізації розмітки. Наприклад, для інтернет-магазину є важливим зазначення найменування товару, опису, ціни, наявність фото або відео, а також відгуків. Якщо цільова сторінка представляє собою блог компанії, то варто переконатися в тому, що статті структуровані за темами і категоріями. Завдяки цьому пошукова система швидше і точніше зрозуміє вміст сторінок, а також зробить їх більш релевантними.

Не оптимізоване оголошення. 

Просто створити оголошення, запустити його та отримати клієнтів не вийде. Нині у контекстній рекламі панує велика конкуренція, тому значну увагу варто приділяти оптимізації кожного оголошення. Варто скористатися наступними рекомендаціями: 

  • Спростіть текст оголошення. Донесіть до користувача найважливішу інформацію щодо цінності вашого продукту простими та зрозумілими словами.  
  • Використовуйте чіткі заклики до дії. Людина має чітко розуміти, що ви їй пропонуєте, і чого ви від неї очікуєте.
  • Протестуйте різні варіанти заголовка. Не завжди вдається скласти влучний заголовок із першого разу, тому радимо експериментувати із різними варіантами та відслідковувати їхню ефективність.

Неправильне націлення за часом.

Оголошення з неправильно націленим часом можуть призвести до того, що клієнти надсилатимуть заявки у ваш неробочий час. Наприклад, якщо кол-центр, який обробляє заявки, працює лише з 09:00 до 18:00, то немає сенсу запускати рекламу о 20.00. Звичайно, ви можете приймати замовлення на наступний день, попередивши про це клієнта заздалегідь. Однак більш дієва стратегія полягає в тому, що ви будете миттєво обробляти замовлення у робочий час, тим самим збільшуючи показники продажів. .

Не підключений акаунт Google Analytics.

Аналітика та оптимізація — найважливіші етапи при налаштуванні рекламної кампанії. Це може покращити ваші оголошення та зробити їх більш релевантними. Саме оптимізація дозволяє знизити вартість залученого клієнта. Google Analytics – це інструмент, який дозволить вам проаналізувати та підсилити контекстну рекламу. Для того, аби використовувати усі можливості контекстної реклами, варто перейти до розділу “Інструменти та налаштування” та обрати вкладку “Зв’язані акаунти”. 

Відсутність адаптивної версії сайту.

Якщо людина перейде за посиланням і побачить десктопну версію сайту з мобільного пристрою, вона, швидше за все, піде. Це один із показників релевантності, який також враховується пошуковою системою. В результаті, якщо ви не додасте адаптивну версію сайту для різних пристроїв, ефективність реклами значно знизиться.



 

Висновки

Існують різні типи контекстної реклами, але одним із найпоширеніших є платна пошукова реклама. Такі оголошення з’являються, коли люди шукають товар в Інтернеті за допомогою пошукової системи. РРС-реклама може стати рентабельним способом для залучення трафіку на ваш сайт та для розвитку бізнесу. Такі оголошення мають низку вагомих переваг, такі як наявність швидкого результату, збільшення впізнаваності бренду та закладення порівняно невеликого бюджету. Для досягнення очікуваного ефекту треба налаштувати усі необхідні параметри за правилами та уникати помилок, про які ми розказали у цій статті. 

Останні матеріали рубрики

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

«Якщо хочеш щось змінювати — іди і змінюй». Максим...

Як відновлюється український бізнес? У бесіді з Максимом обговорювали перспективні ніші для розвитку, ефективність програм та...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності