Дайджест новин за тиждень
28.10.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Підбиваємо підсумки головних новин останнього тижня жовтня. Оновлення Meta та Google Ads, дослідження Semrush та перенесення запуску Universal Analytics 360 та інші події читайте у нашому щотижневому дайджесті новин.
Маркетинг
Інвестиції у додатки — ключовий пріоритет для директорів з маркетингу
Як швидко зростає ринок додатків? Згідно з дослідженням ConsultMyApp, 53% компаній, що не мають мобільного додатка, планують запустити його протягом найближчих 12 місяців.
25% пошукових запитів залишаються без кліків — дослідження Google Zero Click від Semrush
Semrush провів дослідження Google Zero Click, яке показало, що майже 30% людей уточнюють або розширюють пошукові запити, залишаючи лише 25% пошукових запитів без кліків після запиту Google.
Оновлення Google
Google запускає таргетинг на основі музичних добірок під настрій
Google запускає п’ять типів музичних збірок під настрій. Оновлення «Music Mood Lineups» допоможе рекламодавцям залучити користувачів, коли вони в хорошому настрої.
Нові функції та рекомендації до святкового сезону Google Ads для рекламних кампаній Performance Max
Google Ads додав 5 нових функцій для рекламних кампаній Performance Max, а також дав рекомендації, як коригувати бюджети та стимулювати продаж у період святкових розпродажів.
Запуск Universal Analytics 360 переноситься на 2024 рік
Google переносить запуск Universal Analytics 360 на 2024, що дасть корпоративним клієнтам більше часу для переходу на GA4. Фінальна дата з Universal Analytics 360 на GA4 змінюється з 1 жовтня 2023 року на 1 липня 2024 року.
Оновлення Meta
Meta випустила оновлення для груп Facebook
6 нових інструментів та функція представила корпорація Meta для груп Facebook. Тепер користувачі зможуть створювати ролики та ділитися ними виключно всередині груп, пересилати посилання на заходи. Адміністратори набувають розширених прав для управління.