Головна » Блог » Для новинних медіа реклама в Google Ad Manager стане на 5 місяців безкоштовної

Для новинних медіа реклама в Google Ad Manager стане на 5 місяців безкоштовної

18.04.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


В Google заявили, що розміщення рекламних публікацій через сервіс Ad Manager для обраних новинних медіа по всьому світу буде безкоштовним протягом 5 місяців. Скористатися цією можливістю зможуть лише ті ЗМІ, які займаються оригінальної журналістикою. Найближчим часом такі медіа з числа партнерів Google будуть про це проінформовані.

Рішення було прийнято в рамках Ініціативи Google News і заснованого нею фонду Journalism Emergency Relief Fund. Ініціатива з’явилася в 2018 році для того, щоб співпрацювати з журналістами та медіа по всьому світу з метою поліпшення якості новинних матеріалів та інформування суспільства.

Як сказано в блозі Google, в період світової кризи люди особливо потребують якісної журналістиці, щоб залишатися в курсі подій і перебувати в безпеці. У той же час реклама поруч з новинними матеріалами допомагає фінансово підтримувати журналістів, які пишуть свіжі новини і забезпечують роботу новинних сайтів і додатків.

«Оскільки пандемія завдає шкоди всім областям глобальної економіки, Google News Ініціатива працює над тим, щоб знайти способи надати швидку фінансову підтримку тим новинним організаціям, які займаються оригінальної журналістикою. Ось чому ми вирішили відмовитися від плати за показ оголошень для новинних видань у всьому світі протягом п’яти місяців. У найближчі дні ми повідомимо нашим новинним партнерам, які відповідають вимогам, про деталі програми і про те, що вони можуть побачити в виписках зі свого рахунку », – йдеться в заяві.

Нагадаємо, що раніше в Google заявили про намір фінансово підтримати місцеві засоби масової інформації, які в тому числі займаються боротьбою з дезинформацією про коронавірус. На початку квітня на це було виділено $ 6,5 млн. Для того щоб отримати фінансування, медіа-ресурс повинен встигнути подати заявку до 29 квітня.

Читайте також в нашому блозі, як можна просувати новинні ресурси не тільки за допомогою реклами, а й за допомогою SEO на прикладі кейсів 24 Канала,  Українських національних новин і «Лівого берега».

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності