Для новинних медіа реклама в Google Ad Manager стане на 5 місяців безкоштовної
18.04.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко
В Google заявили, що розміщення рекламних публікацій через сервіс Ad Manager для обраних новинних медіа по всьому світу буде безкоштовним протягом 5 місяців. Скористатися цією можливістю зможуть лише ті ЗМІ, які займаються оригінальної журналістикою. Найближчим часом такі медіа з числа партнерів Google будуть про це проінформовані.
Рішення було прийнято в рамках Ініціативи Google News і заснованого нею фонду Journalism Emergency Relief Fund. Ініціатива з’явилася в 2018 році для того, щоб співпрацювати з журналістами та медіа по всьому світу з метою поліпшення якості новинних матеріалів та інформування суспільства.
Як сказано в блозі Google, в період світової кризи люди особливо потребують якісної журналістиці, щоб залишатися в курсі подій і перебувати в безпеці. У той же час реклама поруч з новинними матеріалами допомагає фінансово підтримувати журналістів, які пишуть свіжі новини і забезпечують роботу новинних сайтів і додатків.
«Оскільки пандемія завдає шкоди всім областям глобальної економіки, Google News Ініціатива працює над тим, щоб знайти способи надати швидку фінансову підтримку тим новинним організаціям, які займаються оригінальної журналістикою. Ось чому ми вирішили відмовитися від плати за показ оголошень для новинних видань у всьому світі протягом п’яти місяців. У найближчі дні ми повідомимо нашим новинним партнерам, які відповідають вимогам, про деталі програми і про те, що вони можуть побачити в виписках зі свого рахунку », – йдеться в заяві.
Нагадаємо, що раніше в Google заявили про намір фінансово підтримати місцеві засоби масової інформації, які в тому числі займаються боротьбою з дезинформацією про коронавірус. На початку квітня на це було виділено $ 6,5 млн. Для того щоб отримати фінансування, медіа-ресурс повинен встигнути подати заявку до 29 квітня.
Читайте також в нашому блозі, як можна просувати новинні ресурси не тільки за допомогою реклами, а й за допомогою SEO на прикладі кейсів 24 Канала, Українських національних новин і «Лівого берега».