Головна » Блог » Facebook відключає функцію онлайн-покупок

Facebook відключає функцію онлайн-покупок

04.08.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


З 1 жовтня 2022 року Facebook відключає функцію онлайн-покупок. Це означає, що ритейлери не зможуть проводити торговельні заходи в прямому ефірі. Про це повідомила Meta у своєму блозі.

Meta новости



Таке рішення прийнято у зв’язку з активним просуванням коротких відео Reels, доступних на Facebook та Instagram. Meta інвестує в Reels, що дозволяє обмінюватися відео на обох основних платформах компанії.

Це спосіб конкурувати з TikTok. Про це говорять зміни, які Цукерберг регулярно вносить до соціальної мережі, чим намагається зробити її схожою з платформою коротких відеороликів. Протистояння Facebook та TikTok продовжується з початку року, коли акції Facebook сильно впали.

У Мета стверджують, що відео стає популярним і перевершує інші формати. Рітейлери зможуть використовувати відео для маркування товарів, додавати заклики до дії та взаємодіяти з аудиторією.

У блозі Мета зазначили:

«Якщо ви хочете привернути увагу людей за допомогою відео, спробуйте поекспериментувати з рекламою Reels на Facebook та Instagram. Ви також можете відзначити товари в Reels в Instagram, щоб забезпечити глибше вивчення та взаємодію.»

Meta дозволила продавцям та творцям просувати контент за допомогою платної реклами, чим ще більше збільшила потенціал Reels з метою отримання доходу.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті