Головна » Блог » Реклама на основі інтересів: в березні 2021 Google Chrome запустить пробну версію FLoC

Реклама на основі інтересів: в березні 2021 Google Chrome запустить пробну версію FLoC

27.01.2021

Ольга Коцофане


Команда Google Chrome продовжує тестувати технологію FLoC (Федеративного навчання на основі когорт), яка була розроблена в рамках ініціативи Privacy Sandbox. Про це написав в офіційному блозі компанії директор з розробки Chrome Джастін Шу.

Реклама на основе интересов: в марте 2021 Google Chrome запустит пробную версию FLoC

FLoC (Федеративна навчання на основі когорт) позиціонується як альтернатива стороннім cookies. Технологія є новим способом, за допомогою якого браузери зможуть активувати рекламу на основі інтересів групи схожих людей в мережі.

Такий таргетинг може бути більш екологічним по відношенню до конфіденційної інформації користувачів.

«П’ять різних пропозицій Privacy Sandbox доступні для тестування зараз в ключових областях, таких як виявлення шахрайства, адаптація контенту, обробка власних і пов’язаних доменів компанії власними силами, оцінка реклами і спосіб за замовчуванням запитувати інформацію браузера.

Фактично, раннє тестування алгоритму Федеративного навчання на основі когорт (FloC) показує, що нові рекламні рішення, що зберігають конфіденційність, можуть бути так само ефективні, як підходи на основі файлів cookie. Це чудова новина для користувачів, видавців і рекламодавців — всі вони мають вирішальне значення для майбутнього Інтернету, — тому ми раді продовжити цю роботу», — поділився Джастін Шу.

А його колега Четна Біндра, менеджер по продукту групи, довіри користувачів і конфіденційності додала, що — «Рекламодавці можуть розраховувати не менш ніж на 95% конверсій за кожен витрачений долар в порівнянні з показом реклами на основі файлів cookie. Конкретний результат залежить від сили алгоритму кластеризації, який використовує FLoC, і типу цільової аудиторії.»

 

Як FLoC розраховує когорту людей

Остаточного алгоритму ще немає, оскільки спеціалісти поки тільки досліджують це питання. Перший підхід, який існує, включає в себе застосування алгоритму SimHash до доменів сайтів, які відвідують користувачі. Так, він буде об’єднувати в групи людей, які відвідують схожі сайти. Спосіб може бути удосконалив за рахунок додавання інших функцій, таких як повний шлях до URL-адресою або категорії сторінок, наданих класифікатором на пристрої.

Також можливі підходи для оцінки людей розподіленим чином. Щоб ще більше підвищити конфіденційність користувачів, Chrome буде експериментувати з додаванням «шумів» до вихідних даних хеш-функції або з періодичною заміною істинної когорти користувачів на випадкову.

Важливо! Сайти зможуть відмовитися від того, щоб дані їх відвідувань користувачами були використані в розрахунках когорти за інтересами. Це можна зробити за допомогою Політики дозволів.

 

Коли FLoC буде запущений?

Когорти на основі FLoC стануть доступними для публічного тестування за допомогою вихідних випробувань уже в березні 2021 року. У другому кварталі цього року Google Chrome також мають намір почати тестування FLoC з рекламодавцями в Google Рекламі.

Для тих, хто хоче отримати фору і заздалегідь вивчити технологію, доступна можливість запуску власного моделювання на основі принципів, викладених в цьому технічному документі FLoC.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті