Історичне падіння акцій Facebook. Причини та наслідки
07.02.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
На початку лютого корпорація Meta опублікувала квартальний звіт та звіт за 2021 рік. Як дані вплинули зниження акцій? А яке рішення бачить генеральний директор Марк Цукерберг?
За даними річного звіту, дохід від рекламних кампаній зріс на 37% у 2021 році і склав 115 млрд доларів. Загальний прибуток Facebook — 118 млрд доларів.
Квартальний звіт справив справжній бум навколо корпорації Цукерберга, що негативно позначилося на Метавсесвіті. Акції компанії Meta Platforms Inc знизилися більш ніж на 20% за один день — це понад 200 млн. доларів, що назвали “історичним падінням акцій Facebook. Інвестори, дізнавшись про подробиці квартального звіту Facebook, спровокували обвал акцій компанії.
Причини зниження акцій
Представники соціальної мережі називають дві основні причини:
- Зменшення щоденної кількості активних користувачів. Причиною низької відвідуваності стала висока конкуренція TikTok.
- Нова політика конфіденційності Apple вплинула на прибутки від реклами.
Відбулося перше в історії зниження кількості щоденних активних користувачів. З третього по четвертий квартал 2021 року майже півмільйона людей переставали щодня заходити до Facebook. За словами Цукерберга, причина втрати користувачів пов’язана з TikTok, посилаючись на «безпрецедентний рівень конкуренції».
Завищені витрати Meta пов’язані із довгостроковою презентацією компанії в майбутньому. Генеральний директор працює над тим, щоб зробити Метавсесвіт наступним етапом — “інвестиції, які ще не окупилися”.
Також Meta отримує менше грошей від реклами. Функція прозорості відстеження програм Apple “з’їдає” прибуток від реклами. Це обмежує можливості програм для власників iPhone відстежувати дані користувача і налаштовувати націлення на рекламу в Facebook, що призводить до зниження залученості користувачів.
В результаті чистий прибуток компанії впав на 8% у порівнянні з попереднім роком, а витрати Facebook перевищили його прибутки.
Яке рішення пропонує Facebook?
Як вирішення питання Марк Цукерберг має намір змістити акцент компанії на випуск коротких вертикальних відео. Facebook буде конкурувати з TikTok, створюючи короткі відеоролики як основний напрямок. Повідомляється, що тепер компанія віддає пріоритет Reels, відеофункції, натхненній TikTok, доступній у Facebook та Instagram.
Чому важливо для маркетологів?
Відео — це майбутнє маркетингу у соціальних мережах. TikTok процвітає, Instagram вже більше року віддає пріоритет відео, а також Facebook тепер перемикає основний акцент та фокус на відео.
Користувачі споживають відеоконтент, їм більше подобається дивитися відеоролики, ніж читати тексти чи слухати подкасти у соціальних мережах. Завдання маркетологів — задовольнити цей попит. Тепер важливо контент додавати відео, замінювати текст відео або створити мікс.
Про те, що таке відеомаркетинг та як застосовувати інструмент у стратегії просування на платформах соцмереж можна прочитати у нашій статті “Відеомаркетинг у соціальних мережах — ефективний інструмент Social commerce”.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- Оновлення для автосайтів: Google покаже рейтинг і відгуки в пошуковій видачі;
- Google Ads відключає кампанії Gmail;
- Оновлення Google Analytics: модель атрибуції для всього ресурсу.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.