Головна » Блог » Історичне падіння акцій Facebook. Причини та наслідки

Історичне падіння акцій Facebook. Причини та наслідки

07.02.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


На початку лютого корпорація Meta опублікувала квартальний звіт та звіт за 2021 рік. Як дані вплинули зниження акцій? А яке рішення бачить генеральний директор Марк Цукерберг?

Facebook новости



За даними річного звіту, дохід від рекламних кампаній зріс на 37% у 2021 році і склав 115 млрд доларів. Загальний прибуток Facebook — 118 млрд доларів.

Квартальний звіт справив справжній бум навколо корпорації Цукерберга, що негативно позначилося на Метавсесвіті. Акції компанії Meta Platforms Inc знизилися більш ніж на 20% за один день — це понад 200 млн. доларів, що назвали “історичним падінням акцій Facebook. Інвестори, дізнавшись про подробиці квартального звіту Facebook, спровокували обвал акцій компанії.

 

Причини зниження акцій

Представники соціальної мережі називають дві основні причини:

  1. Зменшення щоденної кількості активних користувачів. Причиною низької відвідуваності стала висока конкуренція TikTok.
  2. Нова політика конфіденційності Apple вплинула на прибутки від реклами.

Відбулося перше в історії зниження кількості щоденних активних користувачів. З третього по четвертий квартал 2021 року майже півмільйона людей переставали щодня заходити до Facebook. За словами Цукерберга, причина втрати користувачів пов’язана з TikTok, посилаючись на «безпрецедентний рівень конкуренції».

Facebook новости

Завищені витрати Meta пов’язані із довгостроковою презентацією компанії в майбутньому. Генеральний директор працює над тим, щоб зробити Метавсесвіт наступним етапом — “інвестиції, які ще не окупилися”.

Також Meta отримує менше грошей від реклами. Функція прозорості відстеження програм Apple “з’їдає” прибуток від реклами. Це обмежує можливості програм для власників iPhone відстежувати дані користувача і налаштовувати націлення на рекламу в Facebook, що призводить до зниження залученості користувачів.

Facebook новости

В результаті чистий прибуток компанії впав на 8% у порівнянні з попереднім роком, а витрати Facebook перевищили його прибутки.

Facebook новости



 

Яке рішення пропонує Facebook?

Як вирішення питання Марк Цукерберг має намір змістити акцент компанії на випуск коротких вертикальних відео. Facebook буде конкурувати з TikTok, створюючи короткі відеоролики як основний напрямок. Повідомляється, що тепер компанія віддає пріоритет Reels, відеофункції, натхненній TikTok, доступній у Facebook та Instagram.

 

Чому важливо для маркетологів?

Відео — це майбутнє маркетингу у соціальних мережах. TikTok процвітає, Instagram вже більше року віддає пріоритет відео, а також Facebook тепер перемикає основний акцент та фокус на відео.

Користувачі споживають відеоконтент, їм більше подобається дивитися відеоролики, ніж читати тексти чи слухати подкасти у соціальних мережах. Завдання маркетологів — задовольнити цей попит. Тепер важливо контент додавати відео, замінювати текст відео або створити мікс.

Про те, що таке відеомаркетинг та як застосовувати інструмент у стратегії просування на платформах соцмереж можна прочитати у нашій статті “Відеомаркетинг у соціальних мережах — ефективний інструмент Social commerce”.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності