Головна » Блог » Обмеження на таргетинг в Facebook Ads Manager. Що означає та чи є альтернатива використання?

Обмеження на таргетинг в Facebook Ads Manager. Що означає та чи є альтернатива використання?

05.01.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


З 19 січня набуде чинності оновлення з налаштувань детального націлення. В обліковому записі Facebook Ads буде видалено кілька категорій налаштувань. Що це означає? Які альтернативні способи використання пропонують представники Meta?

Meta for Business

 



Оновлення торкається спірних та делікатних тем, які відносяться до питань конфіденційності. Це може бути ставлення до здоров’я, раси, етнічної, політичної, релігійної чи сексуальної орієнтації.

Основні пункти включають:

  • Причини, пов’язані зі здоров’ям (наприклад, «Поінформованість про рак легень», «Всесвітній день діабету», «Хіміотерапія»);
  • Сексуальна орієнтація («одностатеві шлюби» та «культура ЛГБТ»)
  • Релігійні звичаї та групи (наприклад, «Католицька церква» та «Єврейські свята»);
  • Політичні переконання, соціальні проблеми, організації.

Meta for Business також зазначає, що ті групи оголошень, де порушені зазначені теми, будуть доступні лише до 17 березня 2022 року. Однак, потрібно буде оновити налаштування в бізнес-акаунті. Відповідно до інструкції, необхідно виконати такі дії:

  • Увійти до особистого кабінету Ads Manager;
  • Вибрати розділ “Зачеплені групи оголошень”, розташований у верхньому правому куті. Повідомлення про оновлення вже має відображатися в деяких категоріях;
  • Щоб змінити установки, слід відкрити групу об’яв і перейти до розділу “Аудиторія”;
  • Задані параметри можна буде видалити або замінити іншими;
  • Щоб встановити правильні параметри націлювання, необхідно завершити оновлення, натиснувши кнопку “Прибрати виділене” у верхній частині екрана;
    Далі вибрати “Опублікувати”.

Після закінчення зазначеного періоду (після 17 березня 2022 року) показ оголошень буде припинено. У випадку, якщо параметри націлювання все одно включатимуть питання конфіденційності, без оновлення налаштувань, будуть автоматично видалятися.

В якості альтернативи, представники Мета Всесвіту пропонують інші налаштування таргетингу в Ads Manager. До них відносяться такі інструменти як:

  1. Широкий таргетинг (стать, вік, геолокація).
  2. Пошук аудиторії, яка знайома з продукцією.
  3. Подібна категорія користувачів, зібрана на основі вже існуючої аудиторії. Також, доступна функція розширення схожої аудиторії (Facebook показуватиме оголошення поза вибраним для схожих аудиторій діапазоном 1–10 %, якщо це дозволить покращити результативність)
  4. Розширення націлювання, якщо використовувати параметри детального націлювання як посібник для показу. Функція недоступна для цілей “Впізнаваність бренду” та “Охоплення”.

Як стверджують представники Meta, рішення про видалення опцій детального таргетингу було непростим. Проте оновлення допоможе розвинути рекламну систему для закриття потреб усіх, хто користується послугами компанії. При цьому, Facebook старанно працює над тим, щоб продовжувати підтримувати одну з найкращих цілей у Facebook — допомагати користувачам спілкуватися та дізнаватися про зацікавлені компанії.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності