Обмеження на таргетинг в Facebook Ads Manager. Що означає та чи є альтернатива використання?
05.01.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
З 19 січня набуде чинності оновлення з налаштувань детального націлення. В обліковому записі Facebook Ads буде видалено кілька категорій налаштувань. Що це означає? Які альтернативні способи використання пропонують представники Meta?
Оновлення торкається спірних та делікатних тем, які відносяться до питань конфіденційності. Це може бути ставлення до здоров’я, раси, етнічної, політичної, релігійної чи сексуальної орієнтації.
Основні пункти включають:
- Причини, пов’язані зі здоров’ям (наприклад, «Поінформованість про рак легень», «Всесвітній день діабету», «Хіміотерапія»);
- Сексуальна орієнтація («одностатеві шлюби» та «культура ЛГБТ»)
- Релігійні звичаї та групи (наприклад, «Католицька церква» та «Єврейські свята»);
- Політичні переконання, соціальні проблеми, організації.
Meta for Business також зазначає, що ті групи оголошень, де порушені зазначені теми, будуть доступні лише до 17 березня 2022 року. Однак, потрібно буде оновити налаштування в бізнес-акаунті. Відповідно до інструкції, необхідно виконати такі дії:
- Увійти до особистого кабінету Ads Manager;
- Вибрати розділ “Зачеплені групи оголошень”, розташований у верхньому правому куті. Повідомлення про оновлення вже має відображатися в деяких категоріях;
- Щоб змінити установки, слід відкрити групу об’яв і перейти до розділу “Аудиторія”;
- Задані параметри можна буде видалити або замінити іншими;
- Щоб встановити правильні параметри націлювання, необхідно завершити оновлення, натиснувши кнопку “Прибрати виділене” у верхній частині екрана;
Далі вибрати “Опублікувати”.
Після закінчення зазначеного періоду (після 17 березня 2022 року) показ оголошень буде припинено. У випадку, якщо параметри націлювання все одно включатимуть питання конфіденційності, без оновлення налаштувань, будуть автоматично видалятися.
В якості альтернативи, представники Мета Всесвіту пропонують інші налаштування таргетингу в Ads Manager. До них відносяться такі інструменти як:
- Широкий таргетинг (стать, вік, геолокація).
- Пошук аудиторії, яка знайома з продукцією.
- Подібна категорія користувачів, зібрана на основі вже існуючої аудиторії. Також, доступна функція розширення схожої аудиторії (Facebook показуватиме оголошення поза вибраним для схожих аудиторій діапазоном 1–10 %, якщо це дозволить покращити результативність)
- Розширення націлювання, якщо використовувати параметри детального націлювання як посібник для показу. Функція недоступна для цілей “Впізнаваність бренду” та “Охоплення”.
Як стверджують представники Meta, рішення про видалення опцій детального таргетингу було непростим. Проте оновлення допоможе розвинути рекламну систему для закриття потреб усіх, хто користується послугами компанії. При цьому, Facebook старанно працює над тим, щоб продовжувати підтримувати одну з найкращих цілей у Facebook — допомагати користувачам спілкуватися та дізнаватися про зацікавлені компанії.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Підсумки року: найпопулярніші пошукові запити Google 2021;
- Google Search News за грудень 2021 року;
- TikTok став найвідвідуванішим сайтом у 2021 році?
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.