Головна » Блог » Google Ads оновив програму верифікації рекламодавців: що змінилося

Google Ads оновив програму верифікації рекламодавців: що змінилося

20.01.2021

Ольга Коцофане


Нагадаємо, в січні цього року Google Ads запустив загальну програму перевірки особистостей рекламодавців. Так, ряд фахівців отримали листи від Google з інформацією про необхідність верифікації до 6 лютого 2021 року. Ці листи виглядали наступним чином:

Google Ads оновив програму верифікації рекламодавців

Лист від Google Ads рекламодавцям про необхідність пройти верифікацію. Автор скриншота: @amaliaefowler (Twitter)

Як ми бачимо, Google зажадав від рекламодавців підтвердження їх юридичних імен та адрес. Сам Google об’сняет верифікацію тим, що хоче:

«Забезпечити користувачам безпечну і надійну рекламу», — а також, — «щоб підвищити прозорість для користувачів.»

 

Навіщо потрібна верифікація рекламодавців Google Ads

Рекламодавці очікували, що перевірка їх особистості виконується для того, щоб вказувати ці дані в оголошеннях, які вони розміщують. І днями Google підтвердив ці припущення, оновивши політику верифікації рекламодавців. У довідці сервісу говориться наступне:

Інформація, яку рекламодавці надають в процесі перевірки, буде використовуватися для:

  • Підтвердження особистості рекламодавця;
  • Розкриття інформації, включаючи ім’я рекламодавця або назва компанії, яку він представляє, і місце розташування, пов’язане з будь-якими оголошеннями, які вони розміщують.

Крім того, в рамках розширення зусиль щодо забезпечення прозорості даних про рекламодавців незабаром Google може зробити загальнодоступною додаткову інформацію про рекламодавця:

  • Історію зміни назви організації;
  • Рекламні креативи;
  • Дати та місця показу оголошень;
  • Контакти організації;
  • Наявність у рекламодавця акаунтів і оголошень, заблокованих з юридичних або політичних причин.

Особиста контактна інформація, номера телефонів або адреси електронної пошти публікуватися не будуть.

Баррі Шварц в статті для Search Engine Roundtable припустив, що виглядати інформація про рекламодавців буде з’являтися при натисканні правою кнопкою миші на оголошення ось так:

Як буде виглядати інформація про рекламодавців в Google Ads

Як буде виглядати інформація про рекламодавців в Google Ads. Скріншот: Баррі Шварц, Search Engine Roundtable

 

Кому доступна верифікація в Google Ads

Пріоритет на верифікацію, в рамках поетапної перевірки особистостей рекламодавців Google, отримають ті, хто просуває:

  • продукти, товари і послуги (наприклад, роздрібна торгівля, ЗМІ, подорожі, B2B і т.д.);
  • інформаційний, консультативний або освітній контент (наприклад, освітні ресурси, дослідження і статистику, медичні або фінансові консультації і т.д.);
  • контент, пов’язаний з регульованими галузями (наприклад, азартні ігри, продукти або послуги в сфері фінансів, охорони здоров’я і т.д.).

Однак, так чи інакше, Google поступово перевірить всіх рекламодавців. Якщо ви потрапили в число тих, хто вже має проходити процедуру, то вам обов’язково прийде повідомлення і буде надано 30 днів для подачі необхідної документації. Нагадаємо, що це юридична ім’я та адресу.

«Перевірка повинна бути виконана уповноваженим представником. Після того, як ви відправите свою документацію, у вас буде 30 додаткових днів для виконання будь-яких додаткових кроків перевірки, в іншому випадку ваш обліковий запис буде припинена. Кілька невдалих спроб завершити програму перевірки призведуть до припинення аккаунта », — повідомляється в Google Довідці.

В даний час Google підтримує перевірку особистості рекламодавців, зареєстрованих в Австралії, Австрії, Канаді, Хорватії, Кіпрі, Естонії, Франції, Індії, Ірландії, Новій Зеландії, Польщі, Росії, Південній Африці, Україні, Великобританії та США.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті