Головна » Блог » Google Ads оновив програму верифікації рекламодавців: що змінилося

Google Ads оновив програму верифікації рекламодавців: що змінилося

20.01.2021

Ольга Коцофане


Нагадаємо, в січні цього року Google Ads запустив загальну програму перевірки особистостей рекламодавців. Так, ряд фахівців отримали листи від Google з інформацією про необхідність верифікації до 6 лютого 2021 року. Ці листи виглядали наступним чином:

Google Ads оновив програму верифікації рекламодавців

Лист від Google Ads рекламодавцям про необхідність пройти верифікацію. Автор скриншота: @amaliaefowler (Twitter)

Як ми бачимо, Google зажадав від рекламодавців підтвердження їх юридичних імен та адрес. Сам Google об’сняет верифікацію тим, що хоче:

«Забезпечити користувачам безпечну і надійну рекламу», — а також, — «щоб підвищити прозорість для користувачів.»

 

Навіщо потрібна верифікація рекламодавців Google Ads

Рекламодавці очікували, що перевірка їх особистості виконується для того, щоб вказувати ці дані в оголошеннях, які вони розміщують. І днями Google підтвердив ці припущення, оновивши політику верифікації рекламодавців. У довідці сервісу говориться наступне:

Інформація, яку рекламодавці надають в процесі перевірки, буде використовуватися для:

  • Підтвердження особистості рекламодавця;
  • Розкриття інформації, включаючи ім’я рекламодавця або назва компанії, яку він представляє, і місце розташування, пов’язане з будь-якими оголошеннями, які вони розміщують.

Крім того, в рамках розширення зусиль щодо забезпечення прозорості даних про рекламодавців незабаром Google може зробити загальнодоступною додаткову інформацію про рекламодавця:

  • Історію зміни назви організації;
  • Рекламні креативи;
  • Дати та місця показу оголошень;
  • Контакти організації;
  • Наявність у рекламодавця акаунтів і оголошень, заблокованих з юридичних або політичних причин.

Особиста контактна інформація, номера телефонів або адреси електронної пошти публікуватися не будуть.

Баррі Шварц в статті для Search Engine Roundtable припустив, що виглядати інформація про рекламодавців буде з’являтися при натисканні правою кнопкою миші на оголошення ось так:

Як буде виглядати інформація про рекламодавців в Google Ads

Як буде виглядати інформація про рекламодавців в Google Ads. Скріншот: Баррі Шварц, Search Engine Roundtable

 

Кому доступна верифікація в Google Ads

Пріоритет на верифікацію, в рамках поетапної перевірки особистостей рекламодавців Google, отримають ті, хто просуває:

  • продукти, товари і послуги (наприклад, роздрібна торгівля, ЗМІ, подорожі, B2B і т.д.);
  • інформаційний, консультативний або освітній контент (наприклад, освітні ресурси, дослідження і статистику, медичні або фінансові консультації і т.д.);
  • контент, пов’язаний з регульованими галузями (наприклад, азартні ігри, продукти або послуги в сфері фінансів, охорони здоров’я і т.д.).

Однак, так чи інакше, Google поступово перевірить всіх рекламодавців. Якщо ви потрапили в число тих, хто вже має проходити процедуру, то вам обов’язково прийде повідомлення і буде надано 30 днів для подачі необхідної документації. Нагадаємо, що це юридична ім’я та адресу.

«Перевірка повинна бути виконана уповноваженим представником. Після того, як ви відправите свою документацію, у вас буде 30 додаткових днів для виконання будь-яких додаткових кроків перевірки, в іншому випадку ваш обліковий запис буде припинена. Кілька невдалих спроб завершити програму перевірки призведуть до припинення аккаунта », — повідомляється в Google Довідці.

В даний час Google підтримує перевірку особистості рекламодавців, зареєстрованих в Австралії, Австрії, Канаді, Хорватії, Кіпрі, Естонії, Франції, Індії, Ірландії, Новій Зеландії, Польщі, Росії, Південній Африці, Україні, Великобританії та США.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті