Google Ads оновив програму верифікації рекламодавців: що змінилося
20.01.2021
Ольга Коцофане
Нагадаємо, в січні цього року Google Ads запустив загальну програму перевірки особистостей рекламодавців. Так, ряд фахівців отримали листи від Google з інформацією про необхідність верифікації до 6 лютого 2021 року. Ці листи виглядали наступним чином:

Лист від Google Ads рекламодавцям про необхідність пройти верифікацію. Автор скриншота: @amaliaefowler (Twitter)
Як ми бачимо, Google зажадав від рекламодавців підтвердження їх юридичних імен та адрес. Сам Google об’сняет верифікацію тим, що хоче:
«Забезпечити користувачам безпечну і надійну рекламу», — а також, — «щоб підвищити прозорість для користувачів.»
Навіщо потрібна верифікація рекламодавців Google Ads
Рекламодавці очікували, що перевірка їх особистості виконується для того, щоб вказувати ці дані в оголошеннях, які вони розміщують. І днями Google підтвердив ці припущення, оновивши політику верифікації рекламодавців. У довідці сервісу говориться наступне:
Інформація, яку рекламодавці надають в процесі перевірки, буде використовуватися для:
- Підтвердження особистості рекламодавця;
- Розкриття інформації, включаючи ім’я рекламодавця або назва компанії, яку він представляє, і місце розташування, пов’язане з будь-якими оголошеннями, які вони розміщують.
Крім того, в рамках розширення зусиль щодо забезпечення прозорості даних про рекламодавців незабаром Google може зробити загальнодоступною додаткову інформацію про рекламодавця:
- Історію зміни назви організації;
- Рекламні креативи;
- Дати та місця показу оголошень;
- Контакти організації;
- Наявність у рекламодавця акаунтів і оголошень, заблокованих з юридичних або політичних причин.
Особиста контактна інформація, номера телефонів або адреси електронної пошти публікуватися не будуть.
Баррі Шварц в статті для Search Engine Roundtable припустив, що виглядати інформація про рекламодавців буде з’являтися при натисканні правою кнопкою миші на оголошення ось так:

Як буде виглядати інформація про рекламодавців в Google Ads. Скріншот: Баррі Шварц, Search Engine Roundtable
Кому доступна верифікація в Google Ads
Пріоритет на верифікацію, в рамках поетапної перевірки особистостей рекламодавців Google, отримають ті, хто просуває:
- продукти, товари і послуги (наприклад, роздрібна торгівля, ЗМІ, подорожі, B2B і т.д.);
- інформаційний, консультативний або освітній контент (наприклад, освітні ресурси, дослідження і статистику, медичні або фінансові консультації і т.д.);
- контент, пов’язаний з регульованими галузями (наприклад, азартні ігри, продукти або послуги в сфері фінансів, охорони здоров’я і т.д.).
Однак, так чи інакше, Google поступово перевірить всіх рекламодавців. Якщо ви потрапили в число тих, хто вже має проходити процедуру, то вам обов’язково прийде повідомлення і буде надано 30 днів для подачі необхідної документації. Нагадаємо, що це юридична ім’я та адресу.
«Перевірка повинна бути виконана уповноваженим представником. Після того, як ви відправите свою документацію, у вас буде 30 додаткових днів для виконання будь-яких додаткових кроків перевірки, в іншому випадку ваш обліковий запис буде припинена. Кілька невдалих спроб завершити програму перевірки призведуть до припинення аккаунта », — повідомляється в Google Довідці.
В даний час Google підтримує перевірку особистості рекламодавців, зареєстрованих в Австралії, Австрії, Канаді, Хорватії, Кіпрі, Естонії, Франції, Індії, Ірландії, Новій Зеландії, Польщі, Росії, Південній Африці, Україні, Великобританії та США.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo;
- Як отримати приріст + 84,5% безкоштовного трафіку навіть з урахуванням спаду сезонності;
- Google Карти нагадали, що у ресторанів з’явилася кнопка замовлення.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.