Головна » Блог » Google December 2020 Core Update: думка Webpromo

Google December 2020 Core Update: думка Webpromo

09.12.2020

Ольга Коцофане


У четвер, 3 грудня, Google почав оновлення ядра December 2020 Core Update. Це дуже широкі зміни алгоритмів ранжирування. На думку багатьох західних експертів дане розгортання мало більший вплив, ніж попереднє йому May 2020 Core Update. У Мережі вже з’явилося безліч повідомлень з лякаючою інформацією від власників сайтів і фахівців про падіння трафіку, «просідання» позицій в пошуковій видачі тощо.

Google December 2020 Core Update: думка Webpromo

РКерівник відділу SEO в Webpromo Артем Коломієць закликав веб-майстрів не панікувати завчасно. Тим більше, що повне оновлення ядра відбудеться лише після повного розгортання.

 

Думка Webpromo про Google December 2020 Core Update

«Так, Google знову оновив ядро. І в цьому немає нічого незвичайного 🙂 Подібні зміни відбуваються раз в декілька місяців, – зазначив експерт Webpromo Артем Коломієць і додав, – Рекомендації залишаються аналогічними:

  • необхідно вкладатися в контент і зміщувати вектор з написання SEO-полотен на створення якісного корисного контенту;
  • контент повинен писатися під вимоги EAT: бути актуальним, експертним, містити корисну інформацію для користувачів;
  • Google хоче бачити якість в пошуковій видачі і задає високу планку для всіх, хто цілиться в ТОП-3, тому хитрувати і намагатися обдурити пошук не варто, рано чи пізно черговий апдейт може вибити позиції;
  • також всі ці рекомендації ведуть до поліпшення персоналізованого пошуку. »

Інші новини SEO на блозі Webpromo:

Последние материалы рубрики

Новини та плани Google на 2022 рік: MUM, штучний інтелект та повна...

Технології, які Google планує використовувати у найближчому майбутньому. Короткий огляд, що потрібно знати про зміни.

Дослідження: як розвивається ринок мобільних додатків?

Аналіз мобільного ринку показує скільки сьогодні користувачі витрачають на покупку мобільних додатків. Яку суму витрат становитиме...

Як Google ранжує сайти? Ключові слова як фактор

Наскільки важливо для Google наповнення ключовими словами? Оновлення Google, що змінили принципи SEO та критерії ранжування сайтів

Статистика: наскільки швидко зростає популярність Social commerce?

Звіт Accenture прогнозує, скільки відсотків доходу надходитиме від Social commerce. Хто купує у соціальних мережах, а також найпопулярніші товари

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті