Головна » Блог » Google December 2020 Core Update: думка Webpromo

Google December 2020 Core Update: думка Webpromo

09.12.2020

Ольга Коцофане


У четвер, 3 грудня, Google почав оновлення ядра December 2020 Core Update. Це дуже широкі зміни алгоритмів ранжирування. На думку багатьох західних експертів дане розгортання мало більший вплив, ніж попереднє йому May 2020 Core Update. У Мережі вже з’явилося безліч повідомлень з лякаючою інформацією від власників сайтів і фахівців про падіння трафіку, «просідання» позицій в пошуковій видачі тощо.

Google December 2020 Core Update: думка Webpromo

РКерівник відділу SEO в Webpromo Артем Коломієць закликав веб-майстрів не панікувати завчасно. Тим більше, що повне оновлення ядра відбудеться лише після повного розгортання.

 

Думка Webpromo про Google December 2020 Core Update

«Так, Google знову оновив ядро. І в цьому немає нічого незвичайного 🙂 Подібні зміни відбуваються раз в декілька місяців, – зазначив експерт Webpromo Артем Коломієць і додав, – Рекомендації залишаються аналогічними:

  • необхідно вкладатися в контент і зміщувати вектор з написання SEO-полотен на створення якісного корисного контенту;
  • контент повинен писатися під вимоги EAT: бути актуальним, експертним, містити корисну інформацію для користувачів;
  • Google хоче бачити якість в пошуковій видачі і задає високу планку для всіх, хто цілиться в ТОП-3, тому хитрувати і намагатися обдурити пошук не варто, рано чи пізно черговий апдейт може вибити позиції;
  • також всі ці рекомендації ведуть до поліпшення персоналізованого пошуку. »

Інші новини SEO на блозі Webpromo:

Последние материалы рубрики

Як динамічний контент впливає на SEO: переваги та ризики адаптивності

Вплив динамічного контенту на SEO: преваги та ризики...

Динамічний контент — це прогресивно і актуально в 2021 році. Але з точки зору SEO-просування використання постійно міняє контенту...

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті