Google запустив чергове оновлення основного алгоритму January 2020 Core Update: що про нього відомо
14.01.2020
Google підтвердив запуск запланованого великого оновлення основного алгоритму системи, названого просто January 2020 Core Update. Веб-майстрам нагадали про керівництво по роботі з такими оновлень, яке було опубліковано в серпні минулого року.
Later today, we are releasing a broad core algorithm update, as we do several times per year. It is called the January 2020 Core Update. Our guidance about such updates remains as we’ve covered before. Please see this blog post for more about that:https://t.co/e5ZQUA3RC6
— Google SearchLiaison (@searchliaison) January 13, 2020
Google попереджає, що будучи великим, January 2020 Core Update вплине на всі результати пошуку в світовому масштабі. Воно не націлені на щось конкретне, що можна було б «поліпшити», щоб уникнути зміни позицій в пошуковій видачі. Це точно таке ж чергове оновлення, як і попередні. Наприклад, September 2019 Сore Update, яке відбулося у вересні 2019 року.
У своєму керівництві сам Google пояснює чергові оновлення основного алгоритму так:
«Щоб зрозуміти, як працює оновлення основного алгоритму, уявіть, що в 2015 році ви створили свій список топ-100 кращих фільмів. Через кілька років, в 2019-м, ви вирішили переглянути цей список. Він, природно, оновиться. У нього додадуться деякі з нових хороших фільмів, яких раніше не було. Також ви можете змінити свою оцінку деяких фільмів, які вже були в списку, і перемістити їх на більш високі позиції.
У будь-якому випадку список зміниться. Але це не означає, що фільми, які раніше були на високих позиціях, при переміщенні на більш низькі будуть поганими. Просто з’явилися фільми, які заслуговують на більш високої оцінки»
Згідно з цим поясненням, немає нічого поганого в тому, що сторінки впали в рейтингу після оновлення. Просто контент, який був на них опубліковано з моменту останнього оновлення, був підданий переоцінці. Таким чином, оновлення January 2020 Core Update просто підкоряється законам неформальної логіки.
Напрошується висновок, для того щоб завжди перебувати в топі, потрібно працювати над свіжим і цікавим контентом, який високо оцінить пошукова система. Якщо з цим у вас все в порядку, боятися чергових оновлень, які, за заявою Google, будуть відбуватися кожні 3 місяці, не варто. В іншому випадку необхідно подбати про якісне контент-маркетингу.
Радимо стежити за позиціями своїх ресурсів в пошуковій видачі найближчим часом. Якщо вони знизилися, проаналізуйте контент сайтів, які опинилися на високих позиціях, і зробіть краще.
Читайте також