Головна » Блог » Новий Spam Links Update проти спаму з посилань. Запущена оцінка алгоритмами Google

Новий Spam Links Update проти спаму з посилань. Запущена оцінка алгоритмами Google

30.07.2021

Ольга Коцофанэ


26 липня Google почав запуск поновлення Spam Links Update спрямованого для нейтралізації маніпуляцій з посиланнями. Повний розгортання займе два тижні.

26 липня Google почав запуск оновлення Spam Links Update спрямованого на нейтралізацію маніпуляцій з посиланнями. Повне розгортання займе два тижні.

Також планується поліпшити якість пошуку, визначення маніпуляцій з посиланнями і схем з посилань. Глобальне оновлення охоплює кілька мов.

Важливо! Якщо посилання вже закриті атрибутом nofollow, тоді не потрібно додавати атрибут sponsored для платних посилань.

Як новий апдейт буде ефективніше визначати і нейтралізувати спам з посилань?

Після запуску Penguin 4.0 в 2016 році пошуковик почав знецінювати спам, а не знижувати ранжування сайтів. У червні 2021 року компанія Google запустила два оновлення Spam Updates, орієнтованих на боротьбу з веб-спамом в результатах пошуку.

Після апдейту Spam Links Update компанія Google обнулить, нейтралізує або ігноруватиме спам, а не каратиме сайти. Однак, ранжування вашого сайту в пошуковій видачі все ж може змінитися в найближчі два тижні.

«Сайти, які беруть участь в розсилці спаму з посилань, побачать зміни в пошуку, оскільки ці посилання повторно оцінюються алгоритмами», – повідомляють в Google.

Як не допустити зниження ранжирування сайту в пошуку? Переконайтеся, що ви дотримуєтеся рекомендації Google по методам роботи з посиланнями - як вхідними, так і вихідними. «Зосередьте увагу на створенні високоякісного контенту і поліпшенні взаємодії з користувачем. Ці два процеси виграють перед маніпулюванням посиланнями. Підвищуйте обізнаність про свій сайт, використовуючи посилання з відповідними тегами, і монетизує його за допомогою партнерських посилань з правильними тегами », - відзначили в Google.



 

Як не допустити зниження ранжирування сайту в пошуку?

Переконайтеся, що ви дотримуєтеся рекомендацій Google по методам роботи з посиланнями – як вхідними, так і вихідними.

«Зосередьте увагу на створенні високоякісного контенту та поліпшенні взаємодії з користувачем. Ці два процеси виграють перед маніпулюванням посиланнями. Підвищуйте обізнаність про свій сайт, використовуючи посилання з відповідними тегами, і монетизує його за допомогою партнерських посилань з правильними тегами», – відзначили в Google.

При оновленнях алгоритмів гугл радить звернути увагу на:

  1. Зміст вашого сайту або матеріалу. Про принципи оцінки матеріалів можна прочитати на сторінці Developers.google;
  2. Якість контенту та достовірність інформації;
  3. Особливості створення контенту та подачі;
  4. Для поліпшення якості вашого контенту Google радить ознайомитися з керівництвом за оцінкою якості контенту для асесорів (eng).
  5. Порадами загального характеру в Рекомендаціях для веб-мастерів. Наприклад, яким критеріям має відповідати ваш сайт, щоб він з’являвся в результатах Google Пошуку, а також стандарти якості, недотримання яких може спричинити виключення сайту з результатів пошуку.

Як не допустити зниження ранжирування сайту в пошуку? Переконайтеся, що ви дотримуєтеся рекомендації Google по методам роботи з посиланнями - як вхідними, так і вихідними.



 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності