Головна » Блог » Search Console Insights — новий інструмент Google для формування релевантного контенту

Search Console Insights — новий інструмент Google для формування релевантного контенту

29.07.2021

Оксан Харьковчук, редактор блогу Webpromo


Search Console Insights створений для: 1. Простоти розуміння, який контент більше подобається вашим користувачам 2. Надання інформації авторам, яка допоможе їм приймати більш продумані рішення і вдосконалювати свій контент

Для використання ресурсу знадобитися доступ. Працювати з ним може будь-який користувач, у якого є підтверджений ресурс в Google Search Console. Про це попереджають на сторінці бета версії.

Search Console Insights використовує дані, отримані від сервісів “Google Search Console” і “Google Analytics”. Новий інструмент, орієнтований на видавців і авторів, який допоможе їм дізнатися, як відвідувачі сайту знаходять опублікований на ньому контент, а які матеріали їм подобаються найбільше.

Search Console Insights створений для:

1. Простоти розуміння, який контент більше подобається вашим користувачам.
2. Надання інформації авторам, яка допоможе їм приймати більш продумані рішення і вдосконалювати свій контент.

Як оцінити ефективність контенту за допомогою можливостей Search Console Insights?

Власники сайтів, автори і блогери можуть отримати відповіді на такі питання:
1. Які матеріали користуються найбільшою популярністю в аудиторії;
2. Наскільки цікаві відвідувачам нові публікації;
3. Як читачі знаходять контент;
4. Які запити набирали в Google користувачі, які перейшли з результатів пошуку до матеріалів;
5. У яких статтях зустрічаються посилання на сайт або контент.



 

Як перейти до інструменту “Search Console Insights”?

Отримати доступ до Search Console Insights можна декількома способами:

1. Виберіть “Search Console Insights” у верхній частині оглядової сторінки Google Search Console.
2. У меню аккаунта додатка Google для iOS виберіть “Search Console Insights”. Для цього натисніть на фото свого профілю у верхньому кутку екрану. Скоро ця функція буде доступна і в додатку Google для Android.
3. Скористайтеся функцією Google Search Console в результатах пошуку.
4. Перейдіть за посиланням, щоб отримати доступ до продукту безпосередньо і збережіть сторінку в закладках. Ви також можете знайти “Search Console Insights” в Google і відвідати сайт.

Також ви можете залишити відгук Google про сервіс Search Console Insights. Натисніть на посилання вгорі або внизу сторінки сервісу та поділіться з фахівцями своєю думкою про цю функцію.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті