Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok
23.07.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
TikTok запускає новий рекламний формат — Spark Ads, за допомогою якого бренди зможуть просувати ролики із своїх акаунтів TikTok в стрічці рекомендацій користувачів, а також просувати ролики креаторів, які взяли участь у рекламній кампанії бренду.
Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті і ресурсах. Всі перегляди відео, коментарі, репости, лайки і підписки, отримані під час показу реклами, будуть накопичуватися в акаунті власника відео.
TikTok — це простір для розваги, творчості, відкриттів і інновацій. Формат коротких відеороликів і різноманітність творчих інструментів платформи дозволяє користувачам легко створювати креативний контент і ділитися ним з аудиторією. А унікальна стрічка рекомендацій TikTok пропонує кожному члену суспільства індивідуальну добірку роликів, що відповідає його персональним інтересам і захопленням.
Сила спільноти TikTok в поєднанні з технологічними інноваціями дозволяє TikTok створювати привабливі продукти для брендів і партнерів. Так, була запущена рекламна платформа TikTok For Business, завдяки якій бренди будь-якого масштабу можуть взаємодіяти з аудиторією TikTok і самостійно запускати кампанії.
TikTok for Business пропонує брендам відмовитися від стандартної подачі реклами, віддавши перевагу створенню та просуванню нативного і автентичного контенту, здатного по-справжньому привернути увагу аудиторії.
Корисно! При розробці Spark Ads TikTok прагнув створити унікальне рішення для брендів, що дозволяє бізнесу стати частиною креативної спільноти платформи нарівні з креаторами TikTok. Spark Ads дозволяє ефективно просувати існуючі органічні відеоролики, створені компаніями, збільшуючи число переглядів і конверсію користувачів. Для брендів доступні всі творчі інструменти платформи, що дозволяють швидко і просто створити креативний ролик.
Функції TikTok по взаємодії користувачів з відеоконтентом дозволяють більше залучати спільноту в спілкування з брендами. Так, користувачі зможуть знімати Дуети з відеороликами компаній, органічно поширюючи контент брендів вже в своїх акаунтах.
Запуск Spark Ads дозволить брендам розкрити весь потенціал платформи, стати ще ближче до спільноти TikTok і створювати максимально нативний, креативний, релевантний для аудиторії платформи контент.
Ми вже використовуємо різні рекламні інструменти TikTok для бізнесу. Якщо ви хочете налаштувати або поліпшити показники вашої таргетованої реклами TikTok Ads, — спеціалісти Webpromo запропонують кращу стратегію просування вашого бізнесу в ТікТок і в найкоротші терміни допоможуть запустити рекламу.
З нашими експертами ви зможете перетворити інтерес вашої цільової аудиторії (ЦА) в дію, створити патерн взаємодії з продуктом, масштабувати рекламну кампанію або отримати безкоштовну консультацію.
О TikTok
TikTok — це провідний додаток для створення коротких відео. Наша місія — надихати людей до творчості та приносити їм радість. Представництва TikTok знаходяться в Лос-Анджелесі, Нью-Йорку, Лондоні, Парижі, Берліні, Дубаї, Мумбаї, Джакарті, Сеулі і Токіо.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Новий пошуковик Neeva від колишніх співробітників Google: без реклами і трекерів
- Податок на Google: що означає новий закон і як він вплине на ринок електронних послуг в Україні
- Facebook вніс зміни в моделювання атрибуції після поновлення IOS до 14.5
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.