Головна » Блог » Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

23.07.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


TikTok запускає новий рекламний формат — Spark Ads, за допомогою якого бренди зможуть просувати ролики із своїх акаунтів TikTok в стрічці рекомендацій користувачів, а також просувати ролики креаторів, які взяли участь у рекламній кампанії бренду.

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті і ресурсах. Всі перегляди відео, коментарі, репости, лайки і підписки, отримані під час показу реклами, будуть накопичуватися в акаунті власника відео.

TikTok запускає новий рекламний формат - Spark Ads, c допомогою якого бренди зможуть просувати ролики зі своїх акаунтів TikTok в стрічці рекомендацій користувачів, а також просувати ролики креаторів, які взяли участь у рекламній кампанії бренду



 

TikTok це простір для розваги, творчості, відкриттів і інновацій. Формат коротких відеороликів і різноманітність творчих інструментів платформи дозволяє користувачам легко створювати креативний контент і ділитися ним з аудиторією. А унікальна стрічка рекомендацій TikTok пропонує кожному члену суспільства індивідуальну добірку роликів, що відповідає його персональним інтересам і захопленням.

Сила спільноти TikTok в поєднанні з технологічними інноваціями дозволяє TikTok створювати привабливі продукти для брендів і партнерів. Так, була запущена рекламна платформа TikTok For Business, завдяки якій бренди будь-якого масштабу можуть взаємодіяти з аудиторією TikTok і самостійно запускати кампанії.

TikTok for Business пропонує брендам відмовитися від стандартної подачі реклами, віддавши перевагу створенню та просуванню нативного і автентичного контенту, здатного по-справжньому привернути увагу аудиторії.

Корисно! При розробці Spark Ads TikTok прагнув створити унікальне рішення для брендів, що дозволяє бізнесу стати частиною креативної спільноти платформи нарівні з креаторами TikTok. Spark Ads дозволяє ефективно просувати існуючі органічні відеоролики, створені компаніями, збільшуючи число переглядів і конверсію користувачів. Для брендів доступні всі творчі інструменти платформи, що дозволяють швидко і просто створити креативний ролик.

Функції TikTok по взаємодії користувачів з відеоконтентом дозволяють більше залучати спільноту в спілкування з брендами. Так, користувачі зможуть знімати Дуети з відеороликами компаній, органічно поширюючи контент брендів вже в своїх акаунтах.

Запуск Spark Ads дозволить брендам розкрити весь потенціал платформи, стати ще ближче до спільноти TikTok і створювати максимально нативний, креативний, релевантний для аудиторії платформи контент.

Ми вже використовуємо різні рекламні інструменти TikTok для бізнесу. ТікТок зробить ваш день



 

Ми вже використовуємо різні рекламні інструменти TikTok для бізнесу. Якщо ви хочете налаштувати або поліпшити показники вашої таргетованої реклами TikTok Ads, — спеціалісти Webpromo запропонують кращу стратегію просування вашого бізнесу в ТікТок і в найкоротші терміни допоможуть запустити рекламу.

З нашими експертами ви зможете перетворити інтерес вашої цільової аудиторії (ЦА) в дію, створити патерн взаємодії з продуктом, масштабувати рекламну кампанію або отримати безкоштовну консультацію.

TikTok - це провідний додаток для створення коротких відео

О TikTok

TikTokце провідний додаток для створення коротких відео. Наша місія — надихати людей до творчості та приносити їм радість. Представництва TikTok знаходяться в Лос-Анджелесі, Нью-Йорку, Лондоні, Парижі, Берліні, Дубаї, Мумбаї, Джакарті, Сеулі і Токіо.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті