На допомогу маркетологам: інсайти від Google, Facebook та TikTok
29.04.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан
Що ви можете запропонувати? А головне — кому?
Просуваючи бренд, необхідно знати свою цільову аудиторію та вміти правильно зарекомендувати продукт.
На допомогу маркетологам, підготували підбірку платформ з інсайтами від Google, Facebook та TikTok.
Про можливості для користувачів світових платформ далі.
Think with Google
Think with Google — це блог компанії Google, де можна знайти останні дані Google, готову статистику, інсайти, ідеї, прогнози та інструкції з провідних методів маркетингу та тенденції цифрових кампаній для різних галузей, платформ та аудиторій.
Market Finder
Market Finder – одна з можливостей платформи Think with Google, де можна визначити нові потенційні ринки, отримати інформацію про операції та почати продавати клієнтам з усього світу.
Market Finder може допомогти:
- розробити міжнародну маркетингову стратегію;
- спланувати операції з цікавими для вас ринками, враховуючи локалізацію, платежі, обслуговування клієнтів, податки, логістику та юридичні і кадрові питання;
- визначити перспективні цільові ринки та попит на ваш продукт чи послугу, враховуючи щомісячні пошуки, тенденції та дохід.
Meta for Business
Meta for Business – це блог про розвиток бізнесу на платформах Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp та Quest. Допомагає визначити та охопити більше цільової аудиторії, усунути проблеми з рекламою, керувати акаунтами, продавати на платформах, а також ділиться інсайтами по досягненню бізнес-цілей для різних галузей та типів компаній.
TikTok Creators Portal
TikTok Creators Portal – це платформа для авторів TikTok, який допомагає як початковим творцям, так і авторам високого рiвня.
На порталі можна знайти такі інсайти:
- старт роботи в TikTok;
- створення тіктоків;
- досягнення успіху;
- створення контент-стратегії;
- правила спільноти;
- монетизація контенту;
- оновлення функцій;
- покращення ігрового контенту;
- запуск лайвів;
- загальні інструкції для авторів тіктоків;
- та про роботу TikTok.
Висновок
Щоб розуміти, що потрібно аудиторії, необхідно слідкувати за світовими тенденціями, із чим вам допоможуть платформи Think with Google, Market Finder, Meta for Business та TikTok Creators Portal.
Профіт від їх використання: особиста аналітика бренду, інструкції для маркетингових стратегій, рекомендації з розвитку бізнесу та головне — інсайти.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Негативні відгуки: погано чи добре? Вплив на SEO та онлайн-репутацію компанії;
- Інтернет-маркетинг для фудбізнесу: збільшуємо продаж ресторанів та кейтерингів в онлайні;
- Як зібрати ключові слова для РРС: ефективні методи збору ключів для платної реклами.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.