Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Google Passage Ranking: 9 фактів про новий алгоритм ранжування

Google Passage Ranking: 9 фактів про новий алгоритм ранжування

17.03.2021

Валентина Коренівська, редактор блогу Webpromo


Після запуску 10 лютого 2021 року нового алгоритму досить актуальним є питання, що таке Google Passage Ranking. Ми вивчили особливості даного оновлення пошукової системи і те, як воно працює, виділивши кілька основних фактів. Зі статті ви дізнаєтесь, чи потрібно адаптувати просування сайту під даний алгоритм, як він вплине на пошукову видачу і на які digital-проєкти та ніші найбільше вплине.

Алгоритм ранжирования Google Passage Ranking



 

Зміст:

  1. Що таке Google Passage Ranking?
  2. Чи є вимоги до довжини уривків, щоб збільшити ймовірність їх потрапляння в видачу?
  3. Коли почнеться розгортання Passage Ranking в світі і Україні?
  4. Як запуск нового алгоритму вплине на пошукову видачу?
  5. Чи вплине новий алгоритм на сайти e-commerce?
  6. Чи потрібно спеціально оптимізувати сайт під Passage Ranking?
  7. Чи потрібно додавати підзаголовки, щоб Passage Ranking краще ранжував фрагмент?
  8. Чим результати видачі за алгоритмом Passage Ranking відрізняються від обраних фрагментів?
  9. Як Passage Ranking пов’язаний з BERT?

 

Що таке Google Passage Ranking?

Це алгоритм, що впливає на роботу пошукової системи. Він дозволяє видавати навіть ті статті, в яких частина матеріалу буде відповідати запиту користувача. Решта змісту не береться до уваги. Сенс іншого тексту не має значення, якщо в якійсь його частині є вичерпна відповідь. Ця частина статті займе перше місце в пошуку.

На запити видаються статті, в яких висвітлена тільки необхідна тема, і ті, де лише частина матеріалу відповідає на питання користувача. Він ранжирує інформацію:

  • виділяючи окремі пасажі;
  • перевіряючи документ на наявність відповідних запитом фрагментів, які можна виділити.

Чи є вимоги до довжини уривків, щоб збільшити ймовірність їх потрапляння у видачу?

Система створена для того, щоб сайти, у яких є труднощі з ранжируванням, потрапляли частіше в пошукову видачу. Тому особливих вимог до уривків тексту немає. Вони можуть бути розміром від кількох слів до абзацу або більше. Головна вимога до пасажу — його релевантність.

 

Коли почнеться розгортання Passage Ranking в світі та Україні?

Він почав працювати на англійській мові в США. Після цього його планують запустити і в інших країнах для запитів на англійській мові. Пізніше система запрацює і в інших країнах на інших мовах.

Новый алгоритм Google



 

Як запуск нового алгоритму вплине на пошукову видачу?

До цього високі позиції в пошуковій системі займали статті, які були присвячені одній темі. Нове оновлення розраховує релевантність тільки за фрагментами. У пошуку буде віддано перевагу пасажам, де багато цінної інформації по темі. Такі статті потраплять на більш високі позиції в пошуку. Довгі статті, в яких розкрито більше запитів і тем, з’являться у видачі. Допускається факт того, що ефективність контенту, оптимізованого під вузькі теми, знизиться.

Чи вплине новий алгоритм на сайти e-commerce?

Новий алгоритм ранжирування переважно вплине на інформаційні сайти, так як на них більше інформації. Актуальним залишається експертний контент. З огляду на це, комерційним сайтам варто приділити увагу текстовому контенту, зробити його структурованим й корисним.

Оптимизация сайта под Passage Ranking

 

Чи потрібно спеціально оптимізувати сайт під Passage Ranking?

Це внутрішня зміна Google, тому будь-які зміни на сайт не потрібно вносити. Це стосується як сторінок, так і розмітки. Вона робить пошуковик кращим, дозволяючи добре розуміти зміст сторінок й незалежно один від одного оцінювати різні частини статті.

Зміна роботи пошукової системи дозволить ресурсам, де погано оптимізований контент і не використана тематична стратегія, потрапляти в видачу. Допоможе тим, хто не знайомий з SEO. Якщо контент на сайті структурований, то звертати увагу на оновлення і турбуватись не потрібно.

Чи потрібно додавати підзаголовки, щоб Passage Ranking краще ранжував фрагмент?

Ні. Це одне з найбільших помилок щодо нового алгоритму ранжирування. Оновлення якраз направлено на ті сайти, які мають проблеми зі структуруванням даних. Цей алгоритм сам знайде потрібний уривок і покаже його користувачеві, якщо вважатиме інформацію в ньому релевантної запиту.

 

Чим результати видачі за алгоритмом Passage Ranking відрізняються від обраних сніппетів?

В окремих блоках Google на запит показує швидку відповідь. Це виділений опис або як його ще називають – обраний сніппет. Він береться зі сторінки сайту і виділяється окремим блоком. У свою ж чергу фрагменти, які будуть вилучені системою Passage Ranking, будуть представлені у вигляді звичайних «синіх посилань» (як стандартний результат пошуку). Якщо сніппети дають користувачеві відповідь, то фрагменти необов’язково будуть це робити.

Невідомо, чи буде для однієї й тієї ж статті ранжуватися фрагмент та виділений опис.

Связь Passage Ranking и BERT



 

Як Passage Ranking пов’язаний з BERT?

Це різні системи, але вони пов’язані між собою. Google розуміє контент за допомогою BERT, а потім вже застосовується Passage Ranking. У пошуковику працює багато різних систем, всі вони сполучаються один з одним, і не існує чіткого поділу між ними.

Passage Ranking — черговий інструмент поліпшення SERP для користувачів Google. З його впровадженням необхідність використання передових методів пошукової оптимізації не втрачає актуальності. Рейтинг проходження варто оцінювати, як додаткову можливість для вашого контенту потрапити в видачу. Пошуковик буде шукати в статтях найцінніше.

Потрібно створювати контент для цільової аудиторії, а не орієнтуватися на пошукових роботів. Щоб займати перші позиції в результатах пошуку, продовжуйте наповнювати ресурс якісними і правильно оптимізованими текстами. Це дозволить тримати перші позиції при будь-якому впровадженні нових фіч.

 

Статтю перевірив керівник відділу SEO Webpromo Артем Коломієць.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті