Як динамічні креативи Facebook Ads принесли + 64% конверсій за 1 місяць – Кейс IVR.UA
07.05.2020
Зміст:
- Про компанію
- Поставлені цілі
- Особливості динамічних креативів
- Отримані результати
- Чому це спрацювало?
- Поради по роботі з Facebook Ads
IVR (Інститут вертебрології і реабілітації) – клініка, яка займається комплексним лікуванням захворювань опорно-рухового апарату. Мають філії в Києві, Івано-Франківську та Львові.
Клініка існує вже 17 років. Починаючи з 2018 року ми ефективно співпрацюємо над різними проектами і стабільно показуємо високий результат.
Спочатку IVR.UA використовували Facebook тільки на першому етапі воронки прийняття рішення. З цієї причини канал не давав потрібного числа конверсій і був більше задіяний для реклами офлайн-заходів.
Наша робота зі спеціальними програмами, на які не було сформовано істотний пошукової попит, змінила цю ситуацію. Користувачі ще не звикли шукати рішення подібних проблем зі здоров’ям і потрібен був інструмент, який допоміг би нам достукатися до цільової аудиторії. Таким інструментом стала таргетована реклама в Facebook Ads. Важливу роль в його виборі зіграла і можливість ретаргетінга при рекламі медичних послуг, якої просто немає в інших інструментах.
Спочатку ми працювали зі звичайними графічними статичними креативу, але це не дало бажаного результату. Зміни в налаштуваннях детального орієнтування теж не вирішило завдання отримання конверсій за прийнятною вартістю.
Тоді фахівці Webpromo прийняли рішення перевірити гіпотезу про більш ефективну роботу динамічних креативів Facebook Ads.
Особливості динамічних креативів
- Алгоритми Facebook самі визначають який варіант креативу, заголовка і тексту буде найбільш ефективним для тієї чи іншої аудиторії (за допомогою машинного навчання).
- Динамічні креативи краще застосовувати при невеликих бюджетах і великій кількості матеріалів.
- Найчастіше ефективніше статичних при виборі цілей “Генерація лідів” або “Переходи”.
мінуси:
- Більше часу піде на підготовку матеріалів.
- Модерація буде проходити довше.
- Не можна відстежити який варіант креативу виявився ефективнішим.
Ввімкнути динамічні креативи дуже просто:
Динамічні креативи підтримують такі рекламні цілі:
- впізнаваність бренду
- охоплення
- трафік
- установки додатка
- перегляди відео
- генерація лідів
- конверсії
Нашої завданню відповідали меті “Генерація лідів” і “Переходи”. Їх ми і використовували в роботі з IVR.UA.
У рекламний кабінет ми завантажили все варіанти зображень, заголовків і текстових описів.
Як спрацювали динамічні креативи? При бюджеті, який був найбільше на + 1,13%, ми отримали збільшення кількості сеансів на 80,32% і зростання конверсій (дзвінків і звернень в чат) на 64,52%. Аналіз ефективності проводився в Google Analytics для порівняння результатів роботи різних каналів по одній моделі атрибуції.
Динамічні креативи виявилися ефективніше за дуже простих причин:
- Алгоритми частіше показували варіанти креативів з більш низьким СРМ і більш високим CTR.
- Ми додали по 5 варіантів заголовків і текстів, а також по 8-10 варіантів зображень для креативів. Це дозволило машинного навчання поліпшити персоналізований досвід взаємодії з рекламою.
- Оптимізували бюджет на рівні РК, що дало можливість швидше розподіляти бюджет на ефективні групи оголошень.
Практичні рекомендації для роботи з Facebook Ads:
- Існують певні правила реклами медичних послуг в Facebook Ads. Обов’язково ознайомтеся з ними ще до підготовки рекламних кампаній до запуску.
- Якщо ви встановлюєте мети “Переходи” або “Генерація лідів”, використовуйте динамічні креативи.
- Заповнюйте всі 5 заголовків, 5 текстів та додавайте до 10 картинок. Це допоможе поліпшити взаємодію аудиторії з рекламою.
- Використовуйте оптимізацію бюджету на рівні кампанії.
- Встановіть Facebook Pixel, щоб запускати ретаргетінг. У медичній тематиці користувачі практично не приймають рішення відразу.
- Обов’язково використовуйте UTM-розмітку для аналізу трафіку і конверсій в Google Analytics (у систем різні атрибуції).