Головна » Блог » Як динамічні креативи Facebook Ads принесли + 64% конверсій за 1 місяць - Кейс IVR.UA

Як динамічні креативи Facebook Ads принесли + 64% конверсій за 1 місяць – Кейс IVR.UA

07.05.2020

Дмитро Галяк


07.05.2020

Дмитро Галяк, РРС Team Lead Webpromo


Зміст:

  1. Про компанію
  2. Поставлені цілі
  3. Особливості динамічних креативів
  4. Отримані результати
  5. Чому це спрацювало?
  6. Поради по роботі з Facebook Ads

IVR (Інститут вертебрології і реабілітації) – клініка, яка займається комплексним лікуванням захворювань опорно-рухового апарату. Мають філії в Києві, Івано-Франківську та Львові.

Клініка IVR

Клініка існує вже 17 років. Починаючи з 2018 року ми ефективно співпрацюємо над різними проектами і стабільно показуємо високий результат.

Поставлені цілі

Спочатку IVR.UA використовували Facebook тільки на першому етапі воронки прийняття рішення. З цієї причини канал не давав потрібного числа конверсій і був більше задіяний для реклами офлайн-заходів.

Наша робота зі спеціальними програмами, на які не було сформовано істотний пошукової попит, змінила цю ситуацію. Користувачі ще не звикли шукати рішення подібних проблем зі здоров’ям і потрібен був інструмент, який допоміг би нам достукатися до цільової аудиторії. Таким інструментом стала таргетована реклама в Facebook Ads. Важливу роль в його виборі зіграла і можливість ретаргетінга при рекламі медичних послуг, якої просто немає в інших інструментах.

Спочатку ми працювали зі звичайними графічними статичними креативу, але це не дало бажаного результату. Зміни в налаштуваннях детального орієнтування теж не вирішило завдання отримання конверсій за прийнятною вартістю.

Тоді фахівці Webpromo прийняли рішення перевірити гіпотезу про більш ефективну роботу динамічних креативів Facebook Ads.

Особливості динамічних креативів

  • Алгоритми Facebook самі визначають який варіант креативу, заголовка і тексту буде найбільш ефективним для тієї чи іншої аудиторії (за допомогою машинного навчання).
  • Динамічні креативи краще застосовувати при невеликих бюджетах і великій кількості матеріалів.
  • Найчастіше ефективніше статичних при виборі цілей “Генерація лідів” або “Переходи”.

мінуси:

  • Більше часу піде на підготовку матеріалів.
  • Модерація буде проходити довше.
  • Не можна відстежити який варіант креативу виявився ефективнішим.

Ввімкнути динамічні креативи дуже просто:


Як включити динамічні креативи?

Динамічні креативи підтримують такі рекламні цілі:

  • впізнаваність бренду
  • охоплення
  • трафік
  • установки додатка
  • перегляди відео
  • генерація лідів
  • конверсії

Нашої завданню відповідали меті “Генерація лідів” і “Переходи”. Їх ми і використовували в роботі з IVR.UA.

У рекламний кабінет ми завантажили все варіанти зображень, заголовків і текстових описів.

Динамічні креативи в Facebook

Отримані результати

Як спрацювали динамічні креативи? При бюджеті, який був найбільше на + 1,13%, ми отримали збільшення кількості сеансів на 80,32% і зростання конверсій (дзвінків і звернень в чат) на 64,52%. Аналіз ефективності проводився в Google Analytics для порівняння результатів роботи різних каналів по одній моделі атрибуції.

 

Результати роботи з динамічними креативу

Чому це спрацювало?

Динамічні креативи виявилися ефективніше за дуже простих причин:

  • Алгоритми частіше показували варіанти креативів з більш низьким СРМ і більш високим CTR.
  • Ми додали по 5 варіантів заголовків і текстів, а також по 8-10 варіантів зображень для креативів. Це дозволило машинного навчання поліпшити персоналізований досвід взаємодії з рекламою.
  • Оптимізували бюджет на рівні РК, що дало можливість швидше розподіляти бюджет на ефективні групи оголошень.

Практичні рекомендації для роботи з Facebook Ads:

  • Існують певні правила реклами медичних послуг в Facebook Ads. Обов’язково ознайомтеся з ними ще до підготовки рекламних кампаній до запуску.
  • Якщо ви встановлюєте мети “Переходи” або “Генерація лідів”, використовуйте динамічні креативи.
  • Заповнюйте всі 5 заголовків, 5 текстів та додавайте до 10 картинок. Це допоможе поліпшити взаємодію аудиторії з рекламою.
  • Використовуйте оптимізацію бюджету на рівні кампанії.
  • Встановіть Facebook Pixel, щоб запускати ретаргетінг. У медичній тематиці користувачі практично не приймають рішення відразу.
  • Обов’язково використовуйте UTM-розмітку для аналізу трафіку і конверсій в Google Analytics (у систем різні атрибуції).

Последние материалы рубрики

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

У цій статті ми розповімо про 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році. А також спробуємо розібратися, чому саме вони є головними...

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Що таке мета-теги Title (Тайтл) і Description (Дескрипшн) і навіщо вони потрібні навіщо він потрібен? Як правильно складати мета-опису сторінок з...

Google BERT як і раніше актуальний Як адаптувати сайт до алгоритму в 2021

Google BERT як і раніше актуальний: як адаптувати сайт до...

У цій статті ми розберемо нюанси функціонування алгоритму BERT (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) від Google. Як впливає BERT на просування...

Як зібрати семантичне ядро

Зібрати семантику і не постаріти

Це стаття про те, навіщо потрібна розробка семантичного ядра, як зібрати СЯ своєї мрії, що далі робити з ключовими фразами і як...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті