Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як динамічні креативи Facebook Ads принесли + 64% конверсій за 1 місяць - Кейс IVR.UA

Як динамічні креативи Facebook Ads принесли + 64% конверсій за 1 місяць – Кейс IVR.UA

07.05.2020

Дмитро Галяк, РРС Team Lead Webpromo


 

Зміст:

  1. Про компанію
  2. Поставлені цілі
  3. Особливості динамічних креативів
  4. Отримані результати
  5. Чому це спрацювало?
  6. Поради по роботі з Facebook Ads

IVR (Інститут вертебрології і реабілітації) – клініка, яка займається комплексним лікуванням захворювань опорно-рухового апарату. Мають філії в Києві, Івано-Франківську та Львові.

Клініка IVR

Клініка існує вже 17 років. Починаючи з 2018 року ми ефективно співпрацюємо над різними проектами і стабільно показуємо високий результат.

Поставлені цілі

Спочатку IVR.UA використовували Facebook тільки на першому етапі воронки прийняття рішення. З цієї причини канал не давав потрібного числа конверсій і був більше задіяний для реклами офлайн-заходів.

Наша робота зі спеціальними програмами, на які не було сформовано істотний пошукової попит, змінила цю ситуацію. Користувачі ще не звикли шукати рішення подібних проблем зі здоров’ям і потрібен був інструмент, який допоміг би нам достукатися до цільової аудиторії. Таким інструментом стала таргетована реклама в Facebook Ads. Важливу роль в його виборі зіграла і можливість ретаргетінга при рекламі медичних послуг, якої просто немає в інших інструментах.

Спочатку ми працювали зі звичайними графічними статичними креативу, але це не дало бажаного результату. Зміни в налаштуваннях детального орієнтування теж не вирішило завдання отримання конверсій за прийнятною вартістю.

Тоді фахівці Webpromo прийняли рішення перевірити гіпотезу про більш ефективну роботу динамічних креативів Facebook Ads.

Особливості динамічних креативів

  • Алгоритми Facebook самі визначають який варіант креативу, заголовка і тексту буде найбільш ефективним для тієї чи іншої аудиторії (за допомогою машинного навчання).
  • Динамічні креативи краще застосовувати при невеликих бюджетах і великій кількості матеріалів.
  • Найчастіше ефективніше статичних при виборі цілей “Генерація лідів” або “Переходи”.

мінуси:

  • Більше часу піде на підготовку матеріалів.
  • Модерація буде проходити довше.
  • Не можна відстежити який варіант креативу виявився ефективнішим.

Ввімкнути динамічні креативи дуже просто:


Як включити динамічні креативи?

Динамічні креативи підтримують такі рекламні цілі:

  • впізнаваність бренду
  • охоплення
  • трафік
  • установки додатка
  • перегляди відео
  • генерація лідів
  • конверсії

Нашої завданню відповідали меті “Генерація лідів” і “Переходи”. Їх ми і використовували в роботі з IVR.UA.

У рекламний кабінет ми завантажили все варіанти зображень, заголовків і текстових описів.

Динамічні креативи в Facebook

Отримані результати

Як спрацювали динамічні креативи? При бюджеті, який був найбільше на + 1,13%, ми отримали збільшення кількості сеансів на 80,32% і зростання конверсій (дзвінків і звернень в чат) на 64,52%. Аналіз ефективності проводився в Google Analytics для порівняння результатів роботи різних каналів по одній моделі атрибуції.

 

Результати роботи з динамічними креативу

Чому це спрацювало?

Динамічні креативи виявилися ефективніше за дуже простих причин:

  • Алгоритми частіше показували варіанти креативів з більш низьким СРМ і більш високим CTR.
  • Ми додали по 5 варіантів заголовків і текстів, а також по 8-10 варіантів зображень для креативів. Це дозволило машинного навчання поліпшити персоналізований досвід взаємодії з рекламою.
  • Оптимізували бюджет на рівні РК, що дало можливість швидше розподіляти бюджет на ефективні групи оголошень.

Практичні рекомендації для роботи з Facebook Ads:

  • Існують певні правила реклами медичних послуг в Facebook Ads. Обов’язково ознайомтеся з ними ще до підготовки рекламних кампаній до запуску.
  • Якщо ви встановлюєте мети “Переходи” або “Генерація лідів”, використовуйте динамічні креативи.
  • Заповнюйте всі 5 заголовків, 5 текстів та додавайте до 10 картинок. Це допоможе поліпшити взаємодію аудиторії з рекламою.
  • Використовуйте оптимізацію бюджету на рівні кампанії.
  • Встановіть Facebook Pixel, щоб запускати ретаргетінг. У медичній тематиці користувачі практично не приймають рішення відразу.
  • Обов’язково використовуйте UTM-розмітку для аналізу трафіку і конверсій в Google Analytics (у систем різні атрибуції).

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті