Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як динамічні креативи Facebook Ads принесли + 64% конверсій за 1 місяць - Кейс IVR.UA

Як динамічні креативи Facebook Ads принесли + 64% конверсій за 1 місяць – Кейс IVR.UA

07.05.2020

Дмитро Галяк, РРС Team Lead Webpromo


 

Зміст:

  1. Про компанію
  2. Поставлені цілі
  3. Особливості динамічних креативів
  4. Отримані результати
  5. Чому це спрацювало?
  6. Поради по роботі з Facebook Ads

IVR (Інститут вертебрології і реабілітації) – клініка, яка займається комплексним лікуванням захворювань опорно-рухового апарату. Мають філії в Києві, Івано-Франківську та Львові.

Клініка IVR

Клініка існує вже 17 років. Починаючи з 2018 року ми ефективно співпрацюємо над різними проектами і стабільно показуємо високий результат.

Поставлені цілі

Спочатку IVR.UA використовували Facebook тільки на першому етапі воронки прийняття рішення. З цієї причини канал не давав потрібного числа конверсій і був більше задіяний для реклами офлайн-заходів.

Наша робота зі спеціальними програмами, на які не було сформовано істотний пошукової попит, змінила цю ситуацію. Користувачі ще не звикли шукати рішення подібних проблем зі здоров’ям і потрібен був інструмент, який допоміг би нам достукатися до цільової аудиторії. Таким інструментом стала таргетована реклама в Facebook Ads. Важливу роль в його виборі зіграла і можливість ретаргетінга при рекламі медичних послуг, якої просто немає в інших інструментах.

Спочатку ми працювали зі звичайними графічними статичними креативу, але це не дало бажаного результату. Зміни в налаштуваннях детального орієнтування теж не вирішило завдання отримання конверсій за прийнятною вартістю.

Тоді фахівці Webpromo прийняли рішення перевірити гіпотезу про більш ефективну роботу динамічних креативів Facebook Ads.

Особливості динамічних креативів

  • Алгоритми Facebook самі визначають який варіант креативу, заголовка і тексту буде найбільш ефективним для тієї чи іншої аудиторії (за допомогою машинного навчання).
  • Динамічні креативи краще застосовувати при невеликих бюджетах і великій кількості матеріалів.
  • Найчастіше ефективніше статичних при виборі цілей “Генерація лідів” або “Переходи”.

мінуси:

  • Більше часу піде на підготовку матеріалів.
  • Модерація буде проходити довше.
  • Не можна відстежити який варіант креативу виявився ефективнішим.

Ввімкнути динамічні креативи дуже просто:


Як включити динамічні креативи?

Динамічні креативи підтримують такі рекламні цілі:

  • впізнаваність бренду
  • охоплення
  • трафік
  • установки додатка
  • перегляди відео
  • генерація лідів
  • конверсії

Нашої завданню відповідали меті “Генерація лідів” і “Переходи”. Їх ми і використовували в роботі з IVR.UA.

У рекламний кабінет ми завантажили все варіанти зображень, заголовків і текстових описів.

Динамічні креативи в Facebook

Отримані результати

Як спрацювали динамічні креативи? При бюджеті, який був найбільше на + 1,13%, ми отримали збільшення кількості сеансів на 80,32% і зростання конверсій (дзвінків і звернень в чат) на 64,52%. Аналіз ефективності проводився в Google Analytics для порівняння результатів роботи різних каналів по одній моделі атрибуції.

 

Результати роботи з динамічними креативу

Чому це спрацювало?

Динамічні креативи виявилися ефективніше за дуже простих причин:

  • Алгоритми частіше показували варіанти креативів з більш низьким СРМ і більш високим CTR.
  • Ми додали по 5 варіантів заголовків і текстів, а також по 8-10 варіантів зображень для креативів. Це дозволило машинного навчання поліпшити персоналізований досвід взаємодії з рекламою.
  • Оптимізували бюджет на рівні РК, що дало можливість швидше розподіляти бюджет на ефективні групи оголошень.

Практичні рекомендації для роботи з Facebook Ads:

  • Існують певні правила реклами медичних послуг в Facebook Ads. Обов’язково ознайомтеся з ними ще до підготовки рекламних кампаній до запуску.
  • Якщо ви встановлюєте мети “Переходи” або “Генерація лідів”, використовуйте динамічні креативи.
  • Заповнюйте всі 5 заголовків, 5 текстів та додавайте до 10 картинок. Це допоможе поліпшити взаємодію аудиторії з рекламою.
  • Використовуйте оптимізацію бюджету на рівні кампанії.
  • Встановіть Facebook Pixel, щоб запускати ретаргетінг. У медичній тематиці користувачі практично не приймають рішення відразу.
  • Обов’язково використовуйте UTM-розмітку для аналізу трафіку і конверсій в Google Analytics (у систем різні атрибуції).

Последние материалы рубрики

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Як працює система рекомендацій YouTube або персоналізований контент? Виявляється, YouTube використовує регламенти та “сигнали” 80 мільярдів...

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний інструмент від Google в Україні

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний...

Не використовуєте всі можливості вашого бізнесу? Перевірте дані про вашу компанію за допомогою нового інструменту Google в Україні...

Як можна дізнатися сторінку із завищеними показниками? 6 корисних сервісів для перевірки Instagram на накрутку

Як можна впізнати сторінку із завищеними показниками? 6...

Що таке Instagram накрутка? Як можна ефективно і швидко перевірити сторінку вручну або за допомогою спеціальних сервісів? Дізнайтеся також...

Enhanced Conversions — новий інструмент Google Ads для більш точного...

Як працює Enhanced Conversions в Google Ads? Чим корисний інструмент? Як підвищити точність даних, які збираються з вашого сайту? Дізнайтеся, як...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті