Головна » Блог » Кампанії Performance Max в Google Ads стали доступні всім рекламодавцям

Кампанії Performance Max в Google Ads стали доступні всім рекламодавцям

03.11.2021

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук


Google Ads завершив бета-тестування Performance Max 2 листопада 2021 року. Тепер кампанії PMax стали доступні для всіх рекламодавців. Про це в акаунті твіттера повідомила Джині Марвін (Ginny Marvin), офіційний представник Google Ads. Вперше формат адаптивних рекламних кампаній Performance Max Google анонсували у жовтні 2020 року.

Performance Max допомагає збільшити кількість конверсій по всьому спектру рекламних каналів та ресурсів Google. Інструмент Google PMax дозволяє автоматично показувати адаптивну рекламу на YouTube, Display, Пошуку, Discover, Gmail, Maps, КМС. Ви можете призначити розумні ставки Smart Bidding в залежності від ваших бізнес цілей.



 

Performance Max допомагає збільшити кількість конверсій по всьому спектру рекламних каналів та ресурсів Google. Інструмент Google PMax дозволяє автоматично показувати адаптивну рекламу на YouTube, Display, Пошуку, Discover, Gmail, Maps, КМС. Ви можете призначити розумні ставки Smart Bidding в залежності від ваших бізнес цілей.

Performance Max допомагає досягти ваших цілей 4 головними способами: 

  1. Збільшення кількості конверсій та цінності. Performance Max оптимізує ваш бюджет та ставки по рекламним каналам, щоб допомогти використати нові можливості конверсії в режимі реального часу.
  2. Пошук нових клієнтів. Отримайте доступ до нових сегментів аудиторії, використовуючи дані Google у реальному часі про наміри та поведінку користувачів, щоб у потрібний момент з’явитися з більш релевантною рекламою.
  3. Отримання розширених інсайтів чи більш детальної інформації. Performance Max (кампанії з максимальною ефективністю) тепер частина сторінки Insights, щоб допомогти рекламодавцям зрозуміти, як працює автоматизація та як покращити свою кампанію. Використовуючи звіт “Комбінації” (Combination) ви також можете побачити, як найбільш ефективні ресурси об’єднуються для створення креативів.
  4. Робота над автоматизацією. Керуйте автоматизацією, використовуючи високоякісні творчі ресурси і поділившись власним досвідом щодо того, яка аудиторія найкраще конвертується.

Google Ads завершив бета-тестування Performance Max 2 листопада 2021 року. Тепер кампанії PMax стали доступні для всіх рекламодавців. Про це в акаунті твіттера повідомила Джині Марвін (Ginny Marvin), офіційний представник Google Ads. Вперше формат адаптивних рекламних кампаній Performance Max Google анонсували у жовтні 2020 року.

Google планує запустити в Performance Max нові функції для роздрібних продавців та підприємств із фізичними магазинами у найближчі місяці.

У 2022 році розумні торгові (Smart Shopping) та локальні кампанії (Local campaigns) будуть оновлені до Performance Max. Про це розповіли у блозі Google Ads.

Що таке Performance Max та які у нього головні переваги перед іншими рекламними кампаніями?

Якщо ви хочете розпочати роботу з новим форматом автоматизованих кампаній Google Ads, вам потрібно зрозуміти як налаштувати та отримати максимальну ефективність від рекламного інструменту.

Як краще використовувати Performance Max: налаштування маркетингових цілей для вашого бізнесу, формування груп об’єктів, сигнали аудиторії, звіти, вимірювання та автоматизація — про все це ви можете прочитати у блозі Webpromo.

Що таке Performance Max та які у нього головні переваги перед іншими рекламними кампаніями? Якщо ви хочете розпочати роботу з новим форматом автоматизованих кампаній Google Ads, вам потрібно зрозуміти як налаштувати та отримати максимальну ефективність від рекламного інструменту.

 

 Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності