Кампанії Performance Max в Google Ads стали доступні всім рекламодавцям
03.11.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
Google Ads завершив бета-тестування Performance Max 2 листопада 2021 року. Тепер кампанії PMax стали доступні для всіх рекламодавців. Про це в акаунті твіттера повідомила Джині Марвін (Ginny Marvin), офіційний представник Google Ads. Вперше формат адаптивних рекламних кампаній Performance Max Google анонсували у жовтні 2020 року.
Performance Max допомагає збільшити кількість конверсій по всьому спектру рекламних каналів та ресурсів Google. Інструмент Google PMax дозволяє автоматично показувати адаптивну рекламу на YouTube, Display, Пошуку, Discover, Gmail, Maps, КМС. Ви можете призначити розумні ставки Smart Bidding в залежності від ваших бізнес цілей.
Performance Max допомагає досягти ваших цілей 4 головними способами:
- Збільшення кількості конверсій та цінності. Performance Max оптимізує ваш бюджет та ставки по рекламним каналам, щоб допомогти використати нові можливості конверсії в режимі реального часу.
- Пошук нових клієнтів. Отримайте доступ до нових сегментів аудиторії, використовуючи дані Google у реальному часі про наміри та поведінку користувачів, щоб у потрібний момент з’явитися з більш релевантною рекламою.
- Отримання розширених інсайтів чи більш детальної інформації. Performance Max (кампанії з максимальною ефективністю) тепер частина сторінки Insights, щоб допомогти рекламодавцям зрозуміти, як працює автоматизація та як покращити свою кампанію. Використовуючи звіт “Комбінації” (Combination) ви також можете побачити, як найбільш ефективні ресурси об’єднуються для створення креативів.
- Робота над автоматизацією. Керуйте автоматизацією, використовуючи високоякісні творчі ресурси і поділившись власним досвідом щодо того, яка аудиторія найкраще конвертується.
Google планує запустити в Performance Max нові функції для роздрібних продавців та підприємств із фізичними магазинами у найближчі місяці.
У 2022 році розумні торгові (Smart Shopping) та локальні кампанії (Local campaigns) будуть оновлені до Performance Max. Про це розповіли у блозі Google Ads.
Що таке Performance Max та які у нього головні переваги перед іншими рекламними кампаніями?
Якщо ви хочете розпочати роботу з новим форматом автоматизованих кампаній Google Ads, вам потрібно зрозуміти як налаштувати та отримати максимальну ефективність від рекламного інструменту.
Як краще використовувати Performance Max: налаштування маркетингових цілей для вашого бізнесу, формування груп об’єктів, сигнали аудиторії, звіти, вимірювання та автоматизація — про все це ви можете прочитати у блозі Webpromo.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- HTML-атрибут “Importance” — нова функція від Google;
- Facebook змінив назву на Meta?;
- Атрибуція на основі даних стане основною моделлю до 2022 року;
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.