Головна » Блог » Карусель в Facebook: 5 особливо цього формату рекламних оголошень, про які ви могли не знати

Карусель в Facebook: 5 особливо цього формату рекламних оголошень, про які ви могли не знати

27.04.2021

Алексей Бакуменко, автор блога Webpromo


Карусель в Facebook  це формат рекламного оголошення у вигляді кільцевої галереї. Карусель дозволяє показувати клієнтам до 10 креативів з зображеннями або відео. Кожен слайд галереї, крім мультимедійних об’єктів, містить посилання на цільову сторінку.

Карусель ефективна при рекламі групи продуктів, або якщо товар необхідно продемонструвати з різних сторін. Кільцеву галерею можна використовувати не тільки для прямої реклами продукції, а й для створення історій. Далі розберемо особливості застосування каруселі в Facebook.

Карусель в Facebook: 5 особливостей цього формату рекламних оголошень, про які ви могли не знати



 

1. Вартість конверсії нижче, ніж у інших рекламних форматів

За даними Facebook, такий формат реклами здатний знизити CPA на 30-50%, а CPC на 20-30%. Такі результати показало тестування 9000 оголошень.

 

2. Підтримка відео формату

Відеореклама забезпечує на 48% більш високий рівень продажів, ніж статична. Про це свідчить дослідження VidMob. В такому випадку, чому б не використати цей формат в каруселі Facebook? Тим більше, що даний формат оголошень дозволяє завантажувати в якості креативів відразу кілька відеороликів. З технічними вимогами ви можете ознайомитися в довідковому центрі Facebook. Це дозволить бізнесу дати клієнтам більше інформації про компанії та її продукті.

Важливо! Незважаючи на підтримку відео, метою реклами з кільцевої галереї не можна вибрати Перегляд відео або Залученість.

 

3. Інструмент для сторітелінгу

Карусель Facebook надає цілих 10 слайдів для комунікації рекламодавця з його ЦА. Використовуйте цю можливість для сторітелінгу! Це може бути покрокова інструкція, комікс, опис процесів взаємодії з продуктом, етапів розвитку компанії і т.п.

Якщо матеріал являє інформаційну або розважальну цінність для користувачів, вони будуть більш охоче гортати слайди каруселі і переходити на цільову сторінку.



 

4. Регульований порядок розміщення та унікальна статистика карток

У кільцевій галереї настроюється порядок карток. У рекламі за замовчуванням включена функція автоматичного визначення ефективності. Алгоритм аналізує кликабельность кожної картки і найпопулярніші серед ЦА переміщує в початок при наступних показавши. Якщо ж ви хочете відключити цю функцію, то в розділі Рекламні креативи проскролльте сторінку вниз і зніміть прапорець поруч із пунктом Автоматично показувати спочатку самі результативні картки. Тоді картки знову будуть відображати в тому порядку, в якому ви їх завантажили.

Важливо! Упорядкування карток в залежності від результативності активно тільки в трьох плейсмент — стрічці новин FB, стрічці Instagram і Instagram Stories.

Ми б рекомендували не відмовлятися відразу від цієї функції, так як вона може бути дуже корисна. Наприклад, для проведення A/B-тестування. Побачивши, які товари найбільш популярні серед вашої ЦА, завжди можна запустити на них інші формати рекламних оголошень.

 

5. Реклама групи товарів

Карусель виключає конкуренцію у видачі серед кількох продуктів одного бренду. Ще більше підвищити ефективність реклами можна за рахунок розміщення в кільцевої галереї сумісних, доповнюють один одного товарів. Наприклад: гітара, комплект струн, чохол для гітари, набір медіаторів, гітарний поліроль, стійка і ремінь. Або: контактні лінзи, рідина для лінз, контейнер для лінз, дорожній набір і краплі для очей. Пропонуючи клієнтам правильні поєднання, ви змушуєте їх до комплексної покупці.

 

Висновки

Карусель в Facebook — ефективний інструмент просування в соціальних мережах, якщо на максимум використовувати всі його можливості. Така реклама може підійти абсолютно різним компаніям: агентствам нерухомості, event-агентствам, рітейлерам, брендам ювелірних прикрас та аксесуарів, ресторанам і службам доставки. Пробуйте, експериментуйте і отримуйте ще більше конверсій від своїх оголошень.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Які зображення в тренді у 2021 році? Інфографіка Depositphotos

Український фотосток Depositphotos подолав позначку в 200 млн файлів у бібліотеці. У зв'язку з цим команда проєкту опублікувала в своєму блозі...

Google анонсував нові способи вимірювання ефективності реклами

Google анонсував нові способи вимірювання ефективності...

Днями в своєму блозі Google анонсував нові способи вимірювання ефективності реклами. Вони допоможуть рекламодавцям краще розуміти, які...

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти...

Google почав закрите бета-тестування журналу дзвінків в Google My Business (GMB). Так, у деяких власників акаунтів з США з'явилася можливість...

Утримати не можна втратити: 3 инсайта, які поліпшать CX

Як компанії вижити в умовах жорсткої конкуренції під час кризи? Для цього потрібно вже зараз подбати про «щастя клієнта», підвищуючи і...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті