Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Карусель в Facebook: 5 особливо цього формату рекламних оголошень, про які ви могли не знати

Карусель в Facebook: 5 особливо цього формату рекламних оголошень, про які ви могли не знати

27.04.2021

Алексей Бакуменко, автор блога Webpromo


Карусель в Facebook  це формат рекламного оголошення у вигляді кільцевої галереї. Карусель дозволяє показувати клієнтам до 10 креативів з зображеннями або відео. Кожен слайд галереї, крім мультимедійних об’єктів, містить посилання на цільову сторінку.

Карусель ефективна при рекламі групи продуктів, або якщо товар необхідно продемонструвати з різних сторін. Кільцеву галерею можна використовувати не тільки для прямої реклами продукції, а й для створення історій. Далі розберемо особливості застосування каруселі в Facebook.

Карусель в Facebook: 5 особливостей цього формату рекламних оголошень, про які ви могли не знати



 

1. Вартість конверсії нижче, ніж у інших рекламних форматів

За даними Facebook, такий формат реклами здатний знизити CPA на 30-50%, а CPC на 20-30%. Такі результати показало тестування 9000 оголошень.

 

2. Підтримка відео формату

Відеореклама забезпечує на 48% більш високий рівень продажів, ніж статична. Про це свідчить дослідження VidMob. В такому випадку, чому б не використати цей формат в каруселі Facebook? Тим більше, що даний формат оголошень дозволяє завантажувати в якості креативів відразу кілька відеороликів. З технічними вимогами ви можете ознайомитися в довідковому центрі Facebook. Це дозволить бізнесу дати клієнтам більше інформації про компанії та її продукті.

Важливо! Незважаючи на підтримку відео, метою реклами з кільцевої галереї не можна вибрати Перегляд відео або Залученість.

 

3. Інструмент для сторітелінгу

Карусель Facebook надає цілих 10 слайдів для комунікації рекламодавця з його ЦА. Використовуйте цю можливість для сторітелінгу! Це може бути покрокова інструкція, комікс, опис процесів взаємодії з продуктом, етапів розвитку компанії і т.п.

Якщо матеріал являє інформаційну або розважальну цінність для користувачів, вони будуть більш охоче гортати слайди каруселі і переходити на цільову сторінку.



 

4. Регульований порядок розміщення та унікальна статистика карток

У кільцевій галереї настроюється порядок карток. У рекламі за замовчуванням включена функція автоматичного визначення ефективності. Алгоритм аналізує кликабельность кожної картки і найпопулярніші серед ЦА переміщує в початок при наступних показавши. Якщо ж ви хочете відключити цю функцію, то в розділі Рекламні креативи проскролльте сторінку вниз і зніміть прапорець поруч із пунктом Автоматично показувати спочатку самі результативні картки. Тоді картки знову будуть відображати в тому порядку, в якому ви їх завантажили.

Важливо! Упорядкування карток в залежності від результативності активно тільки в трьох плейсмент — стрічці новин FB, стрічці Instagram і Instagram Stories.

Ми б рекомендували не відмовлятися відразу від цієї функції, так як вона може бути дуже корисна. Наприклад, для проведення A/B-тестування. Побачивши, які товари найбільш популярні серед вашої ЦА, завжди можна запустити на них інші формати рекламних оголошень.

 

5. Реклама групи товарів

Карусель виключає конкуренцію у видачі серед кількох продуктів одного бренду. Ще більше підвищити ефективність реклами можна за рахунок розміщення в кільцевої галереї сумісних, доповнюють один одного товарів. Наприклад: гітара, комплект струн, чохол для гітари, набір медіаторів, гітарний поліроль, стійка і ремінь. Або: контактні лінзи, рідина для лінз, контейнер для лінз, дорожній набір і краплі для очей. Пропонуючи клієнтам правильні поєднання, ви змушуєте їх до комплексної покупці.

 

Висновки

Карусель в Facebook — ефективний інструмент просування в соціальних мережах, якщо на максимум використовувати всі його можливості. Така реклама може підійти абсолютно різним компаніям: агентствам нерухомості, event-агентствам, рітейлерам, брендам ювелірних прикрас та аксесуарів, ресторанам і службам доставки. Пробуйте, експериментуйте і отримуйте ще більше конверсій від своїх оголошень.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Search Console Insights — інструмент Google для формування релевантного контенту

Search Console Insights — новий інструмент Google для формування...

Для чого створено і в чому користь Search Console Insights? Як оцінити ефективність контенту за допомогою можливостей інструменту від Google?...

7 рекомендацій для складання UTM-міток. Види, способи...

Що таке UTM-мітки і UTM-генератори, для чого вони потрібні? Розповімо, як правильно скласти Urchin Tracking Module для якісного відстеження посилань....

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті