Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про нас». Від рекомендацій до надихаючих ідей

Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про нас». Від рекомендацій до надихаючих ідей

04.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Сторінка «Про нас» має стратегічне значення для сайту і бізнесу в цілому. Для користувачів вона є далеко не основною сторінкою для отримання цікавій для їх інформації про товари і послуги, але проміжної на шляху до здійснення угоди. «Про нас» — це найкраща можливість впливу на почуття довіри у потенційного покупця. Через дану сторінку компанія може донести свою місію, цінність, нішеве позиціонування. Одним словом, дати користувачеві те саме відчуття покупки чогось більшого, ніж просто товару / послуги.

Кожна компанія, безумовно, по-своєму підходить до оформлення сторінки «Про нас». Вона навіть називається у всіх по-різному: «Про компанії», «Про магазині» і т. д. Але, як показує практика, більшість підходить до оформлення About Us Page занадто формально і не приділяє їй належної уваги. Тому в статті ми хочемо дати кілька корисних рекомендацій, як професійно оформити сторінку «Про нас», а також продемонструємо надихаючі приклади її виконання в UA-неті.

Як правильно оформити сторінку



Зміст:

  1. Про що писати?
  2. 6 елементів, які можна використовувати на сторінці «Про нас».
  3. SEO та сторінка «Про нас».
  4. Надихаючі приклади, як оформити сторінку «Про нас».

 

Про що писати?

Сторінки «Про нас» бувають як шалено креативними і цікавими, так і сухими (що називається, все «по справі»). Обидва варіанти «ок», якщо вони відповідають вашому tone of voice і філософії. Але як зрозуміти, чи відповідає контент йому чи ні? Ось п’ять питань, які ви можете задати собі перед тим, як приступите до оформлення сторінки «Про нас»:

  • Хто ви?
  • Що ви робите / продаєте? І чим це «щось» унікально?
  • Чим в своїй роботі ви дійсно пишаєтеся?
  • У чому полягає ваша головна місія?
  • Чому клієнт повинен купити товар/послугу саме у вас? Що він отримує, крім того, за що платить?

 

6 елементів, які можна використовувати на сторінці «Про нас»

Після того як ви чітко сформулювали, що хочете донести користувачам, можна переходити до підготовки контенту для сторінки «Про нас». В ході аналізу сайтів можу виділити 6 елементів, які компанії використовують для оформлення.

  1. Текст.

Що потрібно знати про текст для сторінки «Про нас»? Більшість користувачів не буде його читати.

Дослідження NNG показало, що тільки 16% людей читають текст слово за словом. Решта просто сканують його, зупиняючись на важливих для них моментах.

Тому текст потрібно привести в такий вигляд, щоб його було зручно і легко сканувати. Ось кілька рекомендацій, як це зробити:

  • виділити ключові (за змістом, а не з точки зору SEO) слова. Наприклад, іншим кольором або жирністю;
  • структурувати інформацію за допомогою підзаголовків;
  • додати марковані списки.

Що стосується самого тексту, то він повинен бути цікавий, лаконічний і об’єктивний. Пишіть коротко, без води. Використовуйте реальні факти і цифри. При цьому не придумуйте собі регалії і досягнення, яких немає. Також уникайте необ’єктивної оцінки свого бренду.

Приклад, як не варто писати:

Ми виробляємо унікальні футболки з високоякісної тканини. Покупці люблять нас за це, тому ми — лідери ринку.

Приклад, як варто писати:

Ми виробляємо футболки з 100% бавовни з вишивкою за шведською технологією Coloreel. За 2 роки роботи ми продали 22 000 примірників в 15 країнах світу.



  1. Фото.

Фотографії реальних людей, які працюють в компанії, — це про довіру і відкритість. Не приховуйте своє керівництво, керівників і рядових співробітників.

Не тільки практичний досвід, а й реальні A/B-тестування підтверджують гіпотезу про те, що фото з особами підвищують конверсію на сайті. VWO наводить як приклад два таких випадки:

  • Компанія Medalia провела експеримент, використовуючи фото художників для продажу їх картин в загальному каталозі. Конверсія зросла з 8,8% до 17,2%. Тобто більш, ніж на 95%.
  • Блогер Джейсон Томпсон порівняв кількість звернень до нього при двох різних аватарках. Коли він використовував лого, конверсія була 3,7%. Коли він змінив логотип на фото, то конверсія зросла до 5,5%.

Тому рекомендуємо вам теж провести таке A/B-тестування і визначити, чи спонукають фото живих людей ваших клієнтів до покупки.

Порада! При створенні фотографій вашої команди подумайте, що нового вона може розповісти про вашу компанію. Користувач проводить на сайті в середньому 2-3 хвилини (DataBox), тому дуже важливо не відвернути його від цільового дії. Ми рекомендуємо вносити дані про ролях тих членів команди, чиї фото ви публікуєте. Також ви можете зробити кадри своїх співробітників на складі, щоб показати «кухню» виробництва зсередини і т. Д. При чому не обов’язково робити стандартну карусель з фото. Ми, наприклад, вибрали для такої фото-презентації себе колаж:Фото сотрудников на сайте компании повышает доверие и улучшает конверсию

Що стосується якості фото, то ніякої iPhone не замінить вам якісного фотографа і виставлене світло. Тому з власного досвіду закликаємо не економити на таких фото, а виділити кілька годин в робочому дні, а при необхідності і цілий день, і провести фотосесію. Якщо брати участь буде вся команда, то отримаєте ще й позаплановий тимбилдинг. 🙂

  1. Події.

Цей блок може бути корисний тим, хто організовує різні заходи або проводить їх. Він ідеально справляється із завданням підтвердження експертність. Тому що, якщо вас запрошують на професійні заходи, значить ви дійсно круті фахівці. Якщо ж ви самі їх організовуєте, то як мінімум в курсі всіх новин індустрії.

  1. Нагороди та досягнення.

Цей блок теж вирушає в «скарбничку» експертність. Що можна в нього включити:

  • значущі нагороди;
  • документи, що підтверджують кваліфікацію;
  • кількість клієнтів і успішно реалізованих проектів;
  • реальні результати проведених роботи;
  • вік компанії;
  • кількість співробітників/офісів/відділень.
  1. Відгуки клієнтів.

Цей блок більшість компаній виносять як окремий на сторінці з описом своєї діяльності. Він працює для користувачів як ще один тригер довіри. Нікому не хочеться бути першопрохідцем, особливо щодо отримання послуг. Тому наявність вже існуючих клієнтів сприяє тому, щоб зробити замовлення або залишити заявку.

Як можна реалізувати блок з відгуками на сторінці:

  • коментар + посилання на соцмережі клієнта;
  • коментар + реальне фото клієнта;
  • фото клієнта з товаром (наприклад, в футболці бренду або з чашкою від крафтового виробника);
  • фото клієнта в офісі/на складі компанії.
  1. Кнопка CTA.

Кнопка заклику до дії обов’язково повинна бути на сторінці «Про нас» комерційного сайту. Не можна залишати користувача без розуміння, що робити далі. При цьому це не обов’язково повинна бути фізична кнопка «Залишити заявку» (хоч і дійсно найбільш конверсійний варіант). Для великих компаній це може бути контактна інформація (наприклад, юридичний і фізичний адреси), кнопка завантаження мобільного додатка або форма підписки на розсилку.



 

SEO та сторінка «Про нас»

Текст на сторінці «Про нас» не варто перевантажувати ключовими запитами. Краще зосередитися на цінності тієї інформації, яку вона містить. Виняток, якщо ви пропонуєте якісь конкретні послуги або продаєте одну категорію товару, то сторінка про вашу компанію може бути орієнтована на них.

Наприклад! Сторінка «Про нас» на сайті бюро перекладів може містити фрази «переклад документів» або «переклад документів в *назва міста*». Але ці ключі повинні максимально органічно вписуватися в контент на сторінці.

У більшості випадків унікальне ціннісне пропозицію компанії не буде прив’язане до будь-яких ключових запитах. І це не є помилкою і тим більше проблемою для сайту.

Важливо! Краще зверніть увагу на те, щоб ви не закрили від індексації сторінку «Про нас». В такому випадку в якості додаткових сторінок пошукові системи будуть виводити інші, менш релевантні запиту користувача.

 

10 помилок під час оформлення сторінки «Про нас»

  1. Відсутність логіки оповіді.
  2. Відсутність форматування у вигляді суцільного «полотна» тексту.
  3. Вода в тексті і відсутність корисної інформації. Якщо вам досить 1 абзацу, щоб розповісти історію компанії, то не потрібно «висмоктувати з пальця» текст на 5 тис. ЗБП.
  4. Вигадані, гіперболізовані факти про компанії або її товари / послуги. Пишіть тільки правдиві дані з посиланням на джерело (якщо мова про рейтинги і нагороди), а також не приписуйте своїх товарів або послуг прикметники, які їм не відповідають або відносяться до цілком очевидним.
  5. «Ми»-кання в тексті. В ході аналізу мені зустрічалися сторінки, де слово «ми» на одній сторінці вживається більше 20-ти разів.
  6. Використання фотографій з фотостоков або своїх, але поганої якості.
  7. Відсутність CTA. Не залишайте користувача без розуміння, що робити далі.
  8. Зловживання ключовими фразами в тексті. Краще киньте сили на оптимізацію контенту на сторінках розділів і карток товару або ж власного блогу.
  9. Застаріла інформація. Рекомендуємо регулярно оновлювати сторінку «Про нас», щоб підтримувати релевантність розміщеного на ній контенту.
  10. Відсутність креативу. Скільки б рад і готових схем ви не знайшли в інтернеті, постарайтеся привнести на сторінку «Про нас» те, що підкреслить філософію вашої компанії. Це може бути колір, елемент дизайну, розмір шрифту або стиль оповіді. Головне, щоб сторінка дійсно відображала то повідомлення, яке транслює бренд.


 

Надихаючі приклади, як оформити сторінку «Про нас»

Coral Travel

Додати кнопки для зручної навігації по сторінці — завжди хороша ідея.

Приклад, як оформити сторінку

МЕTRO Cash&Carry Україна

Запропонувати клієнтові відразу сім’ї варіантів дій на сайті і не втомити? Легко!

Які елементи додати на сторінку про компанію

Vodafone Україна

Сторінка про компанію на сайті Vodafone — відмінний варіант, як обійтися без звичного опису, а відразу структурувати інформацію.

Як оформити сторінку

Bosсh Auto Service

Ще один вдалий приклад структурованої подачі інформації — сайт Bosch Auto Service. Крім того, не можна не відзначити сміливий мікрокопірайтінг в блоці з обіцянками, який перенаправляє на сторінку з відгуками. Це ідеальне «комбо», щоб викликати довіру у користувача.

Як оформити сторінку про нас на сайті

Hörmann

Якщо ваші підприємства, магазини, склади або відділення знаходяться в різних точках світу, розповідайте про це. Беріть приклад з компанії Hörmann!

Як оформити сторінку про нас

Maybelline

Динаміка і лаконічність характеризують сторінку «Про нас» на сайті Meybelline. Це якраз приклад того, наскільки точно вона відповідає цільовій аудиторії косметичного бренду. Як CTA компанія використовує заклик ознайомитися з асортиментом і відразу дає лінки на свої найбільш затребувані продукти.

Як оформити сторінку про нас



Комфорт Таун

Якщо ви хочете об’єднати яскравість, функціональність і лаконічність, то рекомендуємо відвідати сайт ЖК Комфорт Таун. Дана сторінка ідеально відображає позиціонування комплексу, який став брендом. Всі описи створені для живих людей, а не пошукових істсем. Фото — реальні і високої якості, релевантні опису. А також в поле зору користувача всі нагороди ЖК, посилання на забудовника і соцмережі. Одним словом, пророблена відмінна робота!

Ідеї для оформлення сторінки про нас

Study UA

Кнопки CTA, як уже сказано вище, можуть збирати Ліди не тільки безпосередньо, а й опосередковано. На сайті Академії англійської мови Study UA використовують саме такий спосіб. Вони ненав’язливо пропонують користувачеві приєднатися до них в соціальні мережі і одразу дають кнопки, щоб ви не шукали їх по всьому екрану. При цьому варто зауважити, що більш продають кнопки теж розташовані в поле зору клієнта — в хедере і у вигляді спливаючої лід-форми. Завдяки такому рішенню користувач відчуває себе більш комфортно і не поспішає йти з сайту.

Приклад оформлення сторінки про нас

Porcelain

Перший екран сторінки «Про компанії» на сайті Porcelain складається з повної назви клініки, фото ресепшена і кнопки запуску відео про компанії. Хіба це не найлаконічніший спосіб показати себе і одночасно розповісти про компанію? До відео при скролінгу сторінки додається добре структурований текст, інфографіка, а також корисна інформація про кваліфікацію лікарів і контакти.

Як оформити сторінку про нас

Lexus

І, наостанок, щоб ви не боялися іноді порушувати правила і рекомендації, хочу показати вам сайт без сторінки «Про нас». Компанія Lexus настільки пишається своїм брендом, що перетворила сторінку в цілий розділ під назвою «Світ Lexus».

Ідеї, як оформити сторінку про нас

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті