Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » 5 поширених помилок при запуску ремаркетингу

5 поширених помилок при запуску ремаркетингу

30.06.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блога Webpromo


Залучення нових користувачів часто обходиться бізнесу дорожче, ніж підігрівати інтерес вже існуючої клієнтської бази. Утримання клієнтів може підвищити рентабельність інвестицій та оптимізувати рекламний бюджет. Нагадати аудиторії, що вони цікавилися вашим товаром чи послугою, допоможе ремаркетинг. Ремаркетинг – розроблений Google Ads маркетинговий інструмент, який має на меті повернути клієнта на сайт і завершити покупку. Однак перед запуском рекламних кампаній переконайтеся, що ви уникнули найбільш поширених помилок у налаштуванні кампанії.

Зміст:

  1. Ретаргетинг на покупців, які вже оформили замовлення
  2. Відсутність обмеження показів для одного користувача
  3. Використання одного загального списку ремаркетингу для всіх відвідувачів сайту
  4. Орієнтація на дуже маленьку аудиторію
  5. Використання того ж УТП та креативів, як і в стандартних кампаніях
  6. Висновки

Ремаркетинг



1. Ретаргетинг на покупців, які вже оформили замовлення

Клієнти, які буквально нещодавно придбали ваш товар чи послугу, навряд чи захочуть здійснити покупку відразу. Для більшості рекламних кампаній можна виключити користувачів, які оформили замовлення за останні 7-14 днів (рекомендація не поширюється на компанії, націлені на додаткові продажі). Для того, щоб визначити оптимальний період, враховуйте специфіку вашого бізнесу. Наприклад, якщо ви продаєте путівки, на повторне придбання клієнту знадобиться щонайменше кілька місяців. А ремаркетинг на продукти щоденного використання можна запускати частіше, оскільки попит на них регулярний.

2. Відсутність обмеження показів для одного користувача

Поширеною помилкою є відсутність обмеження показів. Це призводить до того, що користувач бачить вашу рекламу занадто часто або тривалий проміжок часу. В очах клієнта бренд може виглядати надто настирливим і така реклама тільки дратуватиме, а не приноситиме конверсії. Наприклад, ви одного разу цікавилися покупкою велосипеда і цілий рік вас переслідує реклама. Такий підхід навряд можна назвати ефективним.

3. Використання одного загального списку ремаркетингу для всіх відвідувачів сайту

Для того, щоб ремаркетинг працював ефективно, важливо сегментувати аудиторію та продумувати рекламні кампанії для кожної категорії користувачів. Таким чином ви підвищуєте релевантність оголошень.

Можна розділити аудиторію на тих, хто:

  • переглядали картки товару
  • не оформили замовлення
  • переглядали контакти
  • замовляли зворотній дзвінок
  • додали товар до обраного
  • відвідували сторінки тощо

Наприклад, користувачам, які відвідали сторінку з описом товару, але не додали його в кошик, можна рекламувати товар, котрий їх зацікавив. А клієнтам, які додали товар, але не завершили покупку, можна показувати оголошення зі знижкою для товарів у кошику.

4. Орієнтація на дуже маленьку аудиторію

Важливо враховувати, що середній CTR для ремаркетингу становить 0.4 – 0.5%, а мінімальний розмір списку у Google Ads – 1000 користувачів. Тому потрібен час, щоб зібрати аудиторію і набрати необхідну кількість показів. Використовуйте дані аналітики вашого сайту та інших каналів, щоб визначити кількість щомісячних повторних відвідувачів і спрогнозувати передбачуваний трафік.Ремаркетинг



5. Використання того ж УТП та креативів, як і для стандартних кампаній

При створенні оголошень для ремаркетингу, пам’ятайте, що користувачі вже побували у вас на сайті і мають загальне уявлення про компанію, товари або послуги. Тому текст, креативи та УТП мають відрізнятися від інших рекламних кампаній. Оголошення, що демонструють загальну інформацію про бренд, навряд чи буде ефективним. Важливо надати користувачам додаткову інформацію про продукт, який стане вирішальним фактором для конверсії.

Висновки

При правильному використанні ремаркетинг стане відмінним інструментом, щоб підштовхнути до покупки користувачів, які вже проявили інтерес до компанії. Щоб підвищити ефективність рекламних кампаній, підберіть аудиторію, взявши за основу дані з Google Analytics та сегментуйте її. Після цього підберіть релевантне УТП для кожної категорії користувачів. Чудовий приклад додаткової мотивації – знижка на товар, яким цікавився клієнт. Не забудьте проставити частоту показу для кожної категорії користувачів та виключити тих, хто нещодавно здійснив покупку.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Як відкрити доступ до Google Ads: детальна інструкція

Ознайомтеся з детальною інструкцією про те, як маркетологу відкрити доступу до Google Ads.

Як наповнити профіль LinkedIN

Як підготувати акаунт у LinkedIN до просування? Чек-лист від...

Як заповнити профіль компанії LinkedIn, щоб охопити цільову аудиторію та підготувати аккаунт до реклами?

Як маркетологу заповнити бриф на контекстну рекламу, щоб...

Що включає бриф, які функції він виконує і як маркетологу заповнити бриф на контекстну рекламу, щоб повернути інвестиції, а стратегія...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті