Головна » Блог » Маркетинг » Статистика контенту, яку треба знати маркетологам в 2023 році

Статистика контенту, яку треба знати маркетологам в 2023 році

20.01.2023

Таня Шевченко


Контент один з найважливіших аспектів будь-якої digital-стратегії. Він впливає на репутацію та імідж компанії, допомагає сформувати ідентичність бренду, залучити потенційних клієнтів, підвищити довіру вже зацікавленої аудиторії. При розробці дієвого контент-плану варто аналізувати отримані результати (трафік, тривалість сеансів, ліди та ін.), а також зважати на світову статистику, яка відіграє значну роль у розвитку та формуванні тенденцій наступних років. 

Щоб не гнатися за конкурентами, а випереджати їх, ознайомтесь із важливими цифрами. Вони допоможуть знайти відповідь на питання, якою має бути ефективна контент-стратегія на 2023 рік.

Зміст:

  1. Загальна статистика контент-маркетингу
  2. Контент-маркетинг в SEO
  3. Статті в блогах
  4. Контент в соціальних мережах
  5. Відеоконтент

 

Загальна статистика контент-маркетингу — вибір Webpromo

  • За даними Statista, очікується, що у 2026 році дохід від контент-маркетингу в світі перевищить 135 млрд доларів. Станом на 2022 рік, загальний прибуток становить 76 млрд доларів.
  • В середньому, людина проводить близько 7 годин на добу за переглядом контенту різного типу (Doubleverify), 50% від цього часу витрачається на користування смартфону (Explodingtopics).
  • Контент-мейкінг потребує на 62% менше витрат бюджету, ніж інші маркетингові методи просування бізнесу. Найчастіше це лише виплати фахівцям, які створюють контент.
  • Разом з тим, він генерує втричі більше цільових дій потенційних клієнтів та є одним із ключових складників ефективної воронки продажів (DemandMetric).
Вигода контент-маркетингу

Джерело: https://www.demandmetric.com/

 

  • Основною формою контенту, створеного у 2022 році, було відео. За ним слідують тексти для блогів, на третьому місці зображення (Hubspot). 
  • 81% маркетологів вважають контент ключовою складовою бізнес-стратегії (CMI).
  • За дослідженням Wyzowl, 73% респондентів (з 582 опитаних) віддають перевагу коротким відеооглядам, для 11% кращий спосіб дізнатись про товар чи послугу прочитати статтю, 4% полюбляють переглядати інфографіку, по 3% бажають скачати електронний посібник, відвідати вебінар та отримати консультацію у телефонному режимі.
  • Для 83% маркетологів в пріоритеті якість матеріалів, які розміщуються, а не їх кількість (Hubspot), разом з тим, 51% компаній публікують контент щодня (Themanifest). 
  • 30% компаній вважають за краще доручати створення контенту маркетинговим агентствам або фрілансерам, ніж наймати фахівців в штат (SEMrush). Таке рішення більш бюджетне для невеликих організацій, адже не потрібно витрачати час на адаптацію та навчання нових співробітників.
  • Серед головних каналів розповсюдження органічного контенту для B2C-бізнесу: соціальні мережі, електронна пошта та блог на сайті компанії (CMI). B2B-організації, в свою чергу, підвищують впізнаваність за допомогою розміщення статей в ЗМІ, виступів та презентацій та тематичних заходах, колаборацій в соцмережах (CMI).
Тренди контент-маркетингу

Джерело: https://giphy.com/



 

Пошукова оптимізація

  • Органічний пошук найпопулярніший канал розповсюдження контенту. SEO-просування, як ефективний метод збільшення трафіку на сайт, використовують 89% маркетинг-спеціалістів. На другому місці — соцмережі — активним веденням корпоративних облікових записів займаються 87% компаній (SEMrush).
  • 53% інтернет-користувачів попередньо вивчають інформацію про товар, перш ніж зробити свій вибір (Thinkwithgoogle).
  • Для 85% покупців наявність фото, а також повних даних про характеристики продукту відіграє вирішальне значення в прийнятті рішення де саме купувати товар (Thinkwithgoogle).
  • 82% контент-команд вміють користуватися SEO-інструментами, адже деякі стратегії контент-маркетинга, наприклад ведення блогу, потребують базових знань SEO-оптимізації (SEMrush).
  • За дослідженням Hubspot, 88% маркетологів, в яких розроблена стратегія SEO-просування, у 2023 році збільшать або збережуть свої інвестиції, вкладені у в пошукову оптимізацію.
  • 67% всіх переходів з пошукової видачі припадає на першу п’ятірку органічних результатів (Zerolimitweb).
  • Тексти, в назвах яких менше семи слів отримують на 36% більше органічного трафіку, ніж статті з більш довгими заголовками H1 (SEMrush).

🧐 Webpromo рекомендує: Звичайно, одне лише створення великої кількості контенту не допоможе потрапити в ТОП видачі, але тексти та зображення відіграють ключову роль в ранжуванні сайту пошуковиками. Яким має бути оптимізований контент у 2023 році, ми розповідали у статті: Як випередити конкурентів у пошукових системах: SEO-тренди на 2023 рік.

Важливість контенту для SEO

Джерело: https://giphy.com/

 

Блог

  • За спостереженнями 77% авторів блогів, статті з практичними порадами — найпопулярніший формат, на другому місці — новини та тренди, на третьому — інструкції та електронні книги (Statista).
  • Лонгріди понад 3000 слів отримують на 146% більше органічного трафіку, ніж тексти довжиною менше 500 слів.(SEMrush).

 

Оптимальна довжина текстів

Джерело: https://www.semrush.com/

 

  • 39% статей без структури неефективні. Тобто тексти, в яких відсутня розмітка h2-h4. Вони складні для сприйняття читачам та гірше індексуються пошуковими системами. Обов’язково додавайте у текст підзаголовки, хоча б через кожні 1500-2000 символів (SEMrush).
  • 92% компаній з маркетинговим відділом мають на своєму сайті розділ «Блог». (SEMrush).
  • Середня довжина статей в блогах складає 1376 слів. Разом з тим, тексти розміром понад 3000 слів отримують більше трафіку (Orbitmedia). 
  • Середній показник відмов в блогах 82,4%. (Siegemedia). 
  • 43% відвідувачів блогів вибірково переглядають статті, шукаючи потрібну інформацію, а не уважно читають їх (Hubspot).
  • 90% статей в блогах містять зображення та лише у 60% присутні списки, із статистикою — 59% текстів (Orbitmedia). Хоча, за дослідженнями SEMrush, статті із маркованими чи нумерованими списками отримують на 70% більше трафіку, адже такий формат полегшує читання лонгрідів відвідувачам сайтів, та краще індексується пошуковими системами.
Статті у блог

Джерело: https://giphy.com/

Цікаво! За даними Webtribunal, в мережі інтернет існує понад 600 млн. блогів з 1,9 млрд. веб-сайтів у світі, щодня публікується в середньому 6 млн. статей, або більше 2,5 млрд. на рік.

 

Соціальні мережі

  • В топ-3 найбільш ефективних типів контенту в соцмережах входять: розважальний (кумедні та гумористичні дописи) — 80%; інтерактивний (ігри, опитування) — 77%, автентичний (закулісся, життя компанії) — 68% (Hubspot).
  • 84% фахівців орієнтуються міленіалів (покоління Y) при розробці SMM-стратегії (Hubspot).
  • Основний формат контенту в соцмережах — відео. Ролики активно публікують понад 54% SMM-фахівців (Hubspot).
  • LinkedIn найчастіше використовується для розповсюдження контенту B2B-компаніями. Найбільше уваги цій соцмережі приділяють 75% організацій. На другому місці Facebook — 69%, на третьому Instagram — 30% (CMI).
  • Для B2B-бізнесу, в ТОП-5 найефективніших соціальних платформ для залучення органічного трафіку увійшли: LinkedIn — 77%; Facebook — 37%; Instagram — 27%; YouTube — 21%; Twitter — 17% (CMI).
Найбільш ефективні соцмережі для B2B-бизнесу

Джерело: https://contentmarketinginstitute.com/

 

  • 82% SMMників займаються кросспостингом для дублювання одного допису у різних соцмережах (Hubspot).
  • 76% інтернет-користувачів використовують соціальні мережі, щоб вивчити більше інформації про бренд чи продукт (Hootsuite).
Контент-маркетинг в соцмережах

Джерело: https://giphy.com/



 

Про важливість відеоконтенту в цифрах

  • 88% інтернет-користувачів зробили остаточний вибір на користь купівлі товару після перегляду відео бренда (Wyzowl). 
  • Статті з відео отримують на 83% більше трафіку, в порівнянні з текстами, де відсутні ролики (SEMrush).
  • 86% компаній використовують відеоконтент в якості маркетингового інструменту (Wyzowl).
  • Короткі відеоролики (TikTok, IG Reels) та прямі трансляції стали найбільш ефективними форматами контенту в соціальних мережах у 2022 році (Hubspot).
  • В середньому, люди переглядають відео 19 годин на тиждень, за даними Wyzowl у 2022 році. У порівнянні з 2018 роком цей показник збільшився на 8,5 годин.
Статистика перегляду відео в інтернеті

Джерело: https://www.wyzowl.com/video-marketing-statistics/

 

  • Користувачі інтернету в два рази частіше діляться відео зі своїми друзями, ніж будь-яким іншим типом контенту (Wyzowl). 
  • Найефективніший канал для просування відео — соціальні мережі, на думку 63% маркетологів, 47% фахівців вважають відео більш корисним при налаштуванні контекстної реклами та SEO-оптимізації сайту (додавання роликів на веб-сторінки порталу та в блог) (Hubspot).
  • На думку 64% маркетологів, що взяли участь в опитуванні Hubspot, оптимальна довжина короткого рекламного відео — 20–60 секунд.
  • За статистикою Animoto, інтернет-користувачі, що регулярно купують товари онлайн, визнали відео найкориснішим видом контенту.

Цікаво! Найпопулярніша платформа для перегляду відео — YouTube. Кількість активних користувачів на день 122 млн.

 

На завершення

Свіжі статистичні дані допомагають краще зрозуміти тренди контент-маркетингу, але вони слугують лише орієнтиром. При розробці стратегії просування бренду за допомогою текстів, зображень та відео, враховуйте світові тенденції, але спирайтеся на власні цифри для досягнення кращих результатів. 

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Статистика контент-маркетингу

Статистика контенту, яку треба знати маркетологам в 2023 році

При розробці ефективної контент-стратегії варто аналізувати отримані результати, а також враховувати світові тренди та тенденції. З...

Кращий час для постингу в ТікТок

Кращий час для постингу в TikTok в 2023 році

Алгоритм TikTok дає максимальне охоплення роликам у перші 2-4 години після їх розміщення, а кількість переглядів та вподобань...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності