Головна » Блог » Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

17.08.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Запланувати Facebook Reels можна за допомогою Meta Creator Studio. Про це повідомили на сторінці Meta for Media. Як це працює та які переваги?

обновления Meta



Meta представляє новий спосіб планування роликів Facebook з новою функцією, інтегрованою в Meta Creator Studio.

 

Як запланувати ролики на Facebook?

Крок перший: завантажити відео

  • Для початку необхідно увійти в Creator Studio (зареєструватися або авторизуватись, використовуючи дані сторінки Facebook).
  • Потім натисніть «Створити ролик», далі «Завантажити відео».

обновления Meta

Це має бути вертикальне відео тривалістю до 60 секунд. Якщо розмір інший, на наступному етапі буде можливість його оптимізувати.

Крок другий: оптимізація відео

Якщо відео відповідає параметрам, пропустіть цей крок. Якщо ж ні, необхідно перетворити горизонтальне відео на вертикальне або квадратне. Бічна панель Creator Studio відображає попередній перегляд збоку екрана, що дозволяє побачити, як відео виглядатиме в новій формі.

Крок третій: заплануйте Reels як ролик Facebook

Додайте заголовок до ролика та заплануйте його публікацію. Також є можливість опублікувати його відразу або зберегти ролик як чернетку.

 

Як щодо роликів у Instagram?

Ролики Instagram є ключовим напрямком для Meta. Крім цього, подібна функція, можливо, з’явиться і в Instagram, оскільки дві соціальні мережі є спільним продуктом Meta. Враховуючи, наскільки швидко Meta просуває Reels в Instagram і Facebook, варто чекати нових функцій найближчим часом.

Команда Webpromo запускає рекламу в Facebook за допомогою всіх доступних форматів. Для детальної інформації залишайте заявку та ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності