Головна » Блог » Mobile-first indexing: чи повинен канонічний тег містити URL на десктопну версію?

Mobile-first indexing: чи повинен канонічний тег містити URL на десктопну версію?

20.01.2021

Ольга Коцофанэ


Нагадаємо, що в березні 2021 року Google має намір остаточно перейти на mobile-first indexing. У фахівців ще є трохи часу на те, щоб підготувати ресурси до мобільного індексації та уникнути просідання у видачі, так як в разі проблем позиції сайтів однозначно зміняться не в кращу сторону. Щоб прояснити деякі питання, пов’язані з переходом на mobile-first indexing, Джон Мюллер запустив гілку обговорення в Twitter, почавши її з наступного поста:

«Іноді у мене виникають питання з цього приводу, тому просто для ясності: якщо у вас є окремі URL-адреси для мобільних пристроїв (з посиланнями rel-alternate / rel-canonical), при першому індексування для мобільних пристроїв вам не потрібно нічого змінювати. Залиште ті ж інструкції. Ніяких змін не потрібно ».

Джон Мюллер розповів про перехід на mobile first indexing

Публікація Джона Мюллера з Google в Twitter

Свій коментар Мюллер проілюстрував відповідною схемою:

Схема мобільної індексації сайту

Схема мобільної індексації сайту

Джон Мюллер додав, що для більшості сайтів перехід на мобільну версію в індексуванні вже запущений. За його словами, мобільна версія сайту буде використана як канонічна версія, незалежно від того, що в коді канонічної вказується десктопна версія. Це буде відбуватися автоматично. Яка версія URL вказана в файлі Sitemap в даному випадку не важливо.

Джон Мюллер ответил, должен ли канонический тег содержать URL на десктопную версию

Джон Мюллер ответил, должен ли канонический тег содержать URL на десктопную версию

Також в ідеалі видавці сайтів також повинні перенаправляти користувачів за типом пристрою: якщо користувач настільного комп’ютера отримує доступ до мобільної версії, перенаправляйте його на URL-адресу робочого столу. Якщо мобільний користувач отримує доступ до деськтопной версії, виконайте перенаправлення на мобільну версію.

Джон Мюллер про те, чи повинен видавець самостійно перенаправляти користувача на мобільну версію сайту

Джон Мюллер про те, чи повинен видавець самостійно перенаправляти користувача на мобільну версію сайту

 

Про атрибут Hreflang

Що стосується атрибуту Hreflang, то він повинен відповідати типу пристрою. Десктопні hreflang-теги на десктопні URL-и, мобільні на мобільні. Але Мюллер робить акцент на тому, що в цілому поєднання m-dot і hreflang – це досить складно і заплутано для пошукової системи Google. Тому експерт рекомендує тим сайтам, які використовують окремі мобільні URL і hreflang, перейти на адаптивний дизайн під час наступного оновлення сайту.

Джон Мюллер відповів, чи повинні атрибути Hreflang відповідати типу пристрою при використанні окремих URL

Джон Мюллер відповів, чи повинні атрибути Hreflang відповідати типу пристрою при використанні окремих URL

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті