Головна » Блог » Mobile-first indexing: чи повинен канонічний тег містити URL на десктопну версію?

Mobile-first indexing: чи повинен канонічний тег містити URL на десктопну версію?

20.01.2021

Ольга Коцофанэ


Нагадаємо, що в березні 2021 року Google має намір остаточно перейти на mobile-first indexing. У фахівців ще є трохи часу на те, щоб підготувати ресурси до мобільного індексації та уникнути просідання у видачі, так як в разі проблем позиції сайтів однозначно зміняться не в кращу сторону. Щоб прояснити деякі питання, пов’язані з переходом на mobile-first indexing, Джон Мюллер запустив гілку обговорення в Twitter, почавши її з наступного поста:

«Іноді у мене виникають питання з цього приводу, тому просто для ясності: якщо у вас є окремі URL-адреси для мобільних пристроїв (з посиланнями rel-alternate / rel-canonical), при першому індексування для мобільних пристроїв вам не потрібно нічого змінювати. Залиште ті ж інструкції. Ніяких змін не потрібно ».

Джон Мюллер розповів про перехід на mobile first indexing

Публікація Джона Мюллера з Google в Twitter

Свій коментар Мюллер проілюстрував відповідною схемою:

Схема мобільної індексації сайту

Схема мобільної індексації сайту

Джон Мюллер додав, що для більшості сайтів перехід на мобільну версію в індексуванні вже запущений. За його словами, мобільна версія сайту буде використана як канонічна версія, незалежно від того, що в коді канонічної вказується десктопна версія. Це буде відбуватися автоматично. Яка версія URL вказана в файлі Sitemap в даному випадку не важливо.

Джон Мюллер ответил, должен ли канонический тег содержать URL на десктопную версию

Джон Мюллер ответил, должен ли канонический тег содержать URL на десктопную версию

Також в ідеалі видавці сайтів також повинні перенаправляти користувачів за типом пристрою: якщо користувач настільного комп’ютера отримує доступ до мобільної версії, перенаправляйте його на URL-адресу робочого столу. Якщо мобільний користувач отримує доступ до деськтопной версії, виконайте перенаправлення на мобільну версію.

Джон Мюллер про те, чи повинен видавець самостійно перенаправляти користувача на мобільну версію сайту

Джон Мюллер про те, чи повинен видавець самостійно перенаправляти користувача на мобільну версію сайту

 

Про атрибут Hreflang

Що стосується атрибуту Hreflang, то він повинен відповідати типу пристрою. Десктопні hreflang-теги на десктопні URL-и, мобільні на мобільні. Але Мюллер робить акцент на тому, що в цілому поєднання m-dot і hreflang – це досить складно і заплутано для пошукової системи Google. Тому експерт рекомендує тим сайтам, які використовують окремі мобільні URL і hreflang, перейти на адаптивний дизайн під час наступного оновлення сайту.

Джон Мюллер відповів, чи повинні атрибути Hreflang відповідати типу пристрою при використанні окремих URL

Джон Мюллер відповів, чи повинні атрибути Hreflang відповідати типу пристрою при використанні окремих URL

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти...

Google почав закрите бета-тестування журналу дзвінків в Google My Business (GMB). Так, у деяких власників акаунтів з США з'явилася можливість...

Утримати не можна втратити: 3 инсайта, які поліпшать CX

Як компанії вижити в умовах жорсткої конкуренції під час кризи? Для цього потрібно вже зараз подбати про «щастя клієнта», підвищуючи і...

Above-the-fold: який контент хочуть бачити люди, а який —...

Як важливий контент у верхній частині сторінки впливає на ранжування сайту в пошуковій системі Google сьогодні? Чи дає таке розташування...

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і Google Play на етапі створення

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і...

У просуванні мобільних додатків в інтернеті діє всім відомий закон: відеореклама ефективніше картинки або тексту. Використовуйте...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті