Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Погляд Webpromo: до чого готуватися SEO-шникам у 2019-му

Погляд Webpromo: до чого готуватися SEO-шникам у 2019-му

03.12.2018

Тетяна Ковальчук, SEO Team Lead Webpromo


Агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo на ринку вже більше 10 років. Наші фахівці підвищують конверсію, збільшують продажі, знижують вартість рекламних компаній, активно використовуючи SEO-тренди. Ми попросили Тетяну Ковальчук, SEO Team Lead Webpromo, розповісти, що може змінитися в роботі її команди в наступному році.

Чи будуть кардинальні зміни в роботі SEO-спеціалістів у 2019 році?

Зміни в SEO відбуваються постійно. Google не дає нам нудьгувати і завжди надає поживу для роздумів. У будь-який момент якась новина може змінити напрямок нашої роботи.

Креативний SERP

Роль різних елементів SERP продовжує зростати. Блоки з відповідями, пакет локальної видачі, каруселі, панелі знань, результати в товарних оголошеннях, головні новини. Google все активніше використовує дані елементи в результатах видачі. Тому знання особливостей кожного з них і вміння застосувати їх на проектах – must have для кожного фахівця в 2019 році.

Нові підходи в нарощуванні посилань

Уміння знаходити нові способи розвитку проекту є основним двигуном його зростання. При нарощуванні посилань важливо робити акцент на аналізі конкурентів і впроваджувати аналогічні методики на свій сайт. Але при цьому важливо також включати креатив, знаходити і впроваджувати нові методи. Тільки так можна стати краще і обігнати конкурентів.

Оптимізація посадкових сторінок

Детальне опрацювання посадкових також буде мати велике значення в 2019 році. Спеціалісти будуть відходити від стандартних SEO-текстів. Зсув піде в сторону написання якісного контенту, використанні різних блоків на сторінці і візуального оформлення. При цьому важливо пам’ятати про керівництво для асессоров Google за 20 липня 2018 року і грунтуватися на нових правилах.

Детальний аналіз ніші

Яку стратегію використовують конкуренти? Які нові фішки впроваджують? Що упустили? При розвитку проекту в будь-якій ніші потрібно знати відповіді на ці питання і застосовувати кращі рішення на своєму сайті. Конкуренція стає дедалі більше, тому фахівцям в 2019 році потрібно активно стежити за топ. Найголовніше — зрозуміти за рахунок чого сайт може вирватися в топ і отримувати трафік.

В цілому в 2019 році в SEO будемо застосовувати нестандартний підхід, експериментувати, впроваджувати нові фішки і постійно стежити за трендами.

Як політика безпеки впливає на роботу SEO-спеціаліста?

Нові правила обробки персональних даних GDPR (General Data Protection Regulation) в першу чергу стосуються сайтів, які збирають, зберігають, передають або обробляють персональні дані резидентів і громадян ЄС. Власникам таких сайтів необхідно розмістити спливаюче вікно про використання cookies, а також запитувати в користувачів підтвердити свою згоду на обробку даних.

Інформації про те, чи впливає безпосередньо даний закон на ранжування поки немає. При цьому важливо приймати його до уваги і пам’ятати про те, що недотримання описаних правил загрожує штрафом, що в підсумку може вплинути на репутацію компанії, поява нових посилань і негативних згадок про бренд.

Як показник ІКС впливатиме на ранжування? Або це довгострокова перспектива?

Однозначної відповіді вплине показник ІКС на ранжування сайтів немає. Для того щоб зробити однозначні висновки, потрібно провести багато експериментів. Але в цілому введення даної метрики дозволило змістити акцент з посилальних факторів на поведінкові, поліпшення сайту і його хостової показники в цілому. Головна мета сайтів повинна збігатися з метою пошукових систем — задовольняти потреби користувачів.

Зараз багато сайтів мають базову оптимізацію. Така тенденція веде до подорожчання SEO?

Базова оптимізація є важливим складовим робіт по сайту, але для досягнення успіху в будь-якій ніші потрібно застосовувати нові рішення і інвестувати в їх впровадження на сайт. Основний фактор, який може вплинути на збільшення вартості SEO – це застосування на сайті нових методик просування, роботи по розширенню структури, поліпшення посадочних сторінок, а також детальний аналіз ніші.

При старті робіт по SEO важливо бути готовим до того, що базова оптимізація це тільки початок. Для того, щоб отримувати результати і бути краще конкурентів потрібно інвестувати в розвиток сайту і залучати до роботи фахівців різних напрямків. Чим більше робіт і змін буде проводиться над сайтами, тим більше це буде впливати на вартість SEO в цілому.

Що зміниться в області стандартного набору робіт по сайту?

Зараз в світі SEO стільки всього цікавого, що бажання придумувати нові рішення і впроваджувати їх на сайтах все вище. Базові роботи по SEO оптимізації ресурсу потрібно проводити обов’язково, але при цьому ми повинні виходити за рамки і шукати нові шляхи розвитку сайту. Це є головною перевагою і двигуном його зростання. Пошук і впровадження нових нестандартних рішень буде основним фактором стрімкого зростання проекту.

Поділіться найцікавішим вашим експериментом за рік

У роботі завжди застосовуємо цікаві рішення і дотримуємося тенденціям. Експерименти допомагають багато чого зрозуміти і зробити висновки. Тому, намагаємося якомога частіше їх проводити і впроваджувати кращі рішення на проекти. Основні експерименти в 2018 році торкнулися наступні напрямки:

  • Featured Snippet. Потрапити в блоки «Відповідь» завдання багатьох фахівців. По декількох проектах експериментували з написанням текстових блоків для featured snippet і стежили за результатами. Головний висновок – чим конкретніше відповідь на запит, тим більше можливостей вийти в блок відповідей. При цьому варто пам’ятати, що шанси є тільки у сторінок з топ-10.
  • Низькоякісні сторінки або Zombie Pages. При аналізі проектів помітили проблему з наявністю великої кількості низькоякісних сторінок в індексі. Це в першу чергу сторінки з мінімальним обсягом контенту. Закриття їх від індексації значно вплинуло на ранжування багатосторінкових сайтів. Головний висновок – чим більше на сайті корисних сторінок і чим менше низькоякісних, тим краще це впливає на ранжування в цілому.
  • Створення текстових блоків. На багатьох проектах відійшли від стандартних SEO-текстів. Головний висновок – написання текстових блоків допомагає розподілити органічно ключові слова по сторінці і надати точні відповіді на питання користувачів.

У планах ще багато цікавих рішень. Тому, 2019 рік насичений новими експериментами.


Цікаві кейси:

«Кейс Webpromo. Збільшення трафіку новинного ресурсу 24tv.ua»

«Кейс Webpromo: SEO-просування сайту медичних послуг»

«Кейс «БУДУЙ СВОЄ» Ощадбанка на 8P»


Роль лінкбілдінгу в 2019: головна особа в SEO-серіалі або другорядний персонаж?

Якісний лінкбілдінг є одним з основних складових успіху просування сайту. Посилання були і залишаться одним з головних факторів ранжирування. Тому, лінкбілдінг в 2019 році буде триматися в трійці основних напрямків SEO. Нарощування посилань необхідно надавати особливого значення, створювати власну стратегію та застосовувати нові методи.

Стандарти якості контенту — це тренд 2019?

Тренд по написанню якісного, інформативного і корисного контенту буде актуальним завжди. Головна його мета — задовольнити потреби користувачів. Так як даної мети дотримуються і пошукові системи, важливість написання такого контенту буде одним з головних напрямків в SEO. Перевага буде у тих, хто максимально відповідально підійде до даного процесу.

Зараз важливо зосередити увагу на керівництві для асессоров, з виходом якого Google створив нове поняття E-A-T — експертність, авторитетність і надійність контенту. Тому, застосування основних правил згідно з цим керівництву буде головним трендом з написання контенту в 2019 році.

Візуальний пошук, швидкі відповіді: що робити, щоб осідлати цей тренд?

Думати, створювати завдання і експериментувати. Головне — перетворити накопичені ідеї в конкретні дії. Якщо при аналізі топ ви бачите, що є можливість потрапити в блоки відповідей, відразу ж додавайте завдання в план з високим пріоритетом. Проходження за трендом поліпшення CTR у видачі на сьогоднішній день є одним з головних завдань в SEO і буде актуальною в 2019 році.

Поради молодим SEO-бійцям

Є дуже хороша приказка: удача, як золота рибка, щоб її зловити потрібно зважитися, зібратися і піти закинути невід. У кожного з нас своя мотивація, цінності та напрямки в житті. Але дуже важливо пам’ятати про те, що все залежить тільки від нас, в першу чергу від наших дій. Для реалізації намічених планів потрібно докладати багато зусиль.

Якщо ви хочете отримувати успішні результати від своєї роботи, не бійтеся генерувати цікаві ідеї, шукати нові фішки і найголовніше – виявляти ініціативу і впроваджувати їх на сайт. В SEO дуже важливо завжди тримати руку на пульсі, бути в курсі нових тенденцій, постійно підвищувати кваліфікацію, вчитися і розвиватися. Для цього підписуйтесь на круті telegram канали, додавайтеся в корисні групи Facebook, читайте цікаві статті, стежте за новинами та інформацією на форумах.

Поринайте з головою в улюблену справу і результати ваших зусиль не змусять себе чекати.

Бажаю всім успіхів, нових відкриттів і натхнення 🙂

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті