Як рекламувати українські товари на міжнародному ринку: практичні поради для запуску реклами в інших країнах
26.05.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан
Вихід на міжнародний ринок — це новий етап розвитку компанії, а враховуючи обставини сьогодення: необхідний крок для українських бізнесів. Перед початком продажів по світу, необхідно визначити, який саме ринок буде для вас успішним, де на товар є попит, на який контент користувачі країн реагують тепло та рівень конкуренції.
Зміст:
Як запустити рекламу на міжнародний ринок?
Поради щодо використання рекламних інструментів (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, пошук)
Поради щодо технічної інфраструктури (ecommerce проєкти, call tracking)
Релевантність рекламних каналів
На завершення: ситуативний інсайт
За інформацією про логіку виходу на рекламні ринки Європи та США ми звернулися до Head of PPC Webpromo Івана Бурача. Про успішне рекламування українських товарів на міжнародному ринку, читайте далі.
Як запустити рекламу на міжнародний ринок?
Насамперед слід дослідити цільовий ринок та визначити способи охоплення аудиторії. Щоб зрозуміти, де ви маєте шанси на успіх, досліджується пошуковий трафік для ключових слів, конкуренція та ціни.
1. Вибір ринку
Щоб зрозуміти в яких країнах є попит на ваш продукт, слід дослідити пошуковий трафік для ваших ключових слів. Визначити, куди краще експортувати, вам допоможе інструмент від Google: Market Finder.
Приклад оцінки попиту:
У результаті бачимо потенційні цільові ринки, де аудиторія шукає схожі запити до ваших ключових слів.
Також за допомогою веб-аналітики ви можете отримати звіти про географічні дані — допоможе визначити, у яких країнах користувачі зацікавлені вашою компанією.
2. Вивчення аудиторії
Для розуміння аудиторії варто дослідити запити пошуковика. Також слід проаналізувати креативи: подивитись як подається контент та як аудиторія на нього реагує. Із цим допоможуть бібліотеки вдалих рішень від Meta та TikTok.
3. Визначення рівня конкуренції
Щоб зрозуміти приблизний рівень конкуренції реклами на новому ринку, варто скористатися Планувальником ключових слів Google, або інструментом дослідження ключових слів у Bing (для країн, де поширений цей пошукач).
Окрім відносного рівня конкуренції, ви дізнаєтесь, які ключові слова популярні, а також оціните їх вартість.
Звичайно, обираючи цільовий ринок, варто звернути увагу і на інші фактори: податкові, нормативні та юридичні моменти. Дізнайтеся про них перш ніж вкладати кошти, зокрема ще можна скористатися порадами гугл.
Поради щодо використання рекламних інструментів (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, пошук)
Найчастіше про бренд дізнаються зі звичайного пошуку, однак інвестиції в рекламу допоможуть збільшити клієнтську базу набагато швидше. Перед запуском реклами на новий ринок, не забудьте дізнатися, які соціальні мережі популярні в країні. Поради для найпоширеніших платформ, читайте далі.
Пошукова реклама
Розміщення реклами у результатах пошуку допомагає охопити користувачів, які шукають схожі запити до ваших ключових слів. Якщо ви вже налаштовували пошукову рекламу у своїй країні, перекладіть і адаптуйте ключові слова та саме оголошення.
Щоб дізнатися, які ключові слова використовуються під час пошуку на новому ринку, скористайтеся Планувальником ключових слів Google або інструментом дослідження ключових слів у Bing (для тих країн, де поширений цей пошукач).
Meta реклама (Facebook та Instagram)
Працюючи з новим ринком, варто дослідити, який контент та як сприймає аудиторія. Для аналізу оголошень конкурентів в Instagram та Facebook використовується бібліотека реклами Meta. Там можна обрати країну, оголошення якої ви хочете дослідити, рубрику та здійснити пошук по рекламодавцям або ключовим словам.
Реклама в TikTok
Щоб рекламувати в TikTok, варто попередньо оглянути приклади рекламних роликів на схожі товари. Для цього також аналізуються конкуренти за допомогою інструменту TikTok Creative Center.
Реклама в LinkedIn
Платформа LinkedIn орієнтована на більш серйозну аудиторію, а особливість реклами на площадці: висока точність таргетингу, яка впливає на підвищення рівня конкуренції і подорожчанню кліків, відповідно.
Поради щодо технічної інфраструктури (ecommerce проєкти, call tracking)
Треба розуміти, що ecommerce проєкти реалізуються на певних платформах (Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Magento, PinnacleCart, Shift4Shop, Wix), які дозволяють повністю вести електронну комерцію: звітність по товарам (що купили, що відвантажили), інтеграція з сайтом (сайт створюється на базі цієї платформи) та інтеграція з рекламними кабінетами.
Якщо ви працюєте з ecommerce, тоді краще дослідити популярні платформи ecommerce проєктів в онлайні.
Також варто звернути увагу на сервіси call tracking, адже на кожному ринку існують свої рішення, із якими треба буде розібратися та дізнатися про їх інтеграцію.
Ми б рекомендували працювати в першу чергу з інструментами нижніх етапів воронки залучення. Такі конверсійні інструменти як пошук або компанії конверсії на сайті, у Facebook чи TikTok матимуть більший потенціал, ніж будувати комплексний маркетинг із роботою по всіх напрямках одночасно (побудова охоплення, залучення трафіку, генерація лідів як три окремі напрямки) — це буде дорого та менш результативно для малого чи середнього українського бізнесу на інших ринках.
— Іван Бурач, Head of PPC Webpromo.
Релевантність рекламних каналів
Пошукова реклама ширше використовується для оголошень термінового надання послуг (наприклад ремонт техніки), а реклама в соціальних мережах для покупок, які плануються (наприклад реклама автомобіля).
Важливо розуміти, який саме результат можуть давати рекламні інструменти. Наприклад реклама для b2b матиме різні канали, і це не пряме залучення клієнтів, а більше спосіб налагодження теплої бази аудиторії.
На завершення: ситуативний інсайт
Через вторгнення росії на територію України, багато українських бізнесів змушені шукати нові стратегії розвитку компанії, зокрема це вихід на міжнародний ринок.
На етапі вибору ринку та вивченні аудиторії, дослідіть настрій в країні, на яку націлені, щодо ситуації в Україні. Якщо думка користувачів нейтральна, то пропонуйте послуги чи товари за звичайним алгоритмом, однак багато людей з усього світу хочуть підтримати як українців, так і український бізнес, тому можна додати українську символіку, або згадати в тексті, що ви український бренд.
Зараз можемо побачити багато прикладів реклами від українських рекламодавців, де згадується походження бренду.
Адаптація до нових умов — це певні труднощі, вирішення яких збільшить ваш потенціал та конкурентоспроможність. Дружня команда Webpromo завжди готова допомогти з просуванням вашого бренду на закордонні ринки. Долаємо перешкоди разом:)
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Mobile-first дизайн сайту e-commerce. 6 причин чому важливо починати зі створення мобільної версії;
- Календар маркетолога — літні інфоприводи в умовах війни;
- Як написати заголовок та сподобатись читачу: 6 порад для створення клікабельних заголовків.
И подписывайтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.