Головна » Блог » Googlebot сканує та індексує лише перші 15 МБ контенту на сторінці

Googlebot сканує та індексує лише перші 15 МБ контенту на сторінці

30.06.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Google оновив довідку стосовно правил індексації . У ній зазначено, що для визначення рейтингу пошуковий бот скануватиме до 15 МБ HTML-коду сторінки.

Googlebot



Якщо ви хочете, щоб Google ранжував вашу сторінку належним чином, переконайтеся, що Googlebot побачить всю необхідну інформацію в межах перших 15 МБ.

Не варто сильно переживати за те, що потенційно у вас може бути контент на сторінці, який не використовується для індексації. Насправді 15 МБ — це досить великий обсяг інформації.

Google заявляє:

«Googlebot сканує лише перші 15 МБ вмісту HTML-файлу або текстового файлу підтримуваного формату. Після 15 МБ Googlebot припиняє сканування файлу та при індексуванні враховує лише перші 15 МБ його вмісту. Будь-які ресурси, на які є посилання в HTML, такі як зображення, відео, CSS і JavaScript, розглядаються окремо»

Для SEO рекомендують зберігати HTML-сторінки розміром не більше 100 КБ, тому ця зміна не стосуватиметься більшості сайтів. Розмір сторінки можна перевірити за допомогою різних інструментів, наприклад, Google Page Speed ​​Insights.

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності