Головна » Блог » Googlebot сканує та індексує лише перші 15 МБ контенту на сторінці

Googlebot сканує та індексує лише перші 15 МБ контенту на сторінці

30.06.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Google оновив довідку стосовно правил індексації . У ній зазначено, що для визначення рейтингу пошуковий бот скануватиме до 15 МБ HTML-коду сторінки.

Googlebot



Якщо ви хочете, щоб Google ранжував вашу сторінку належним чином, переконайтеся, що Googlebot побачить всю необхідну інформацію в межах перших 15 МБ.

Не варто сильно переживати за те, що потенційно у вас може бути контент на сторінці, який не використовується для індексації. Насправді 15 МБ — це досить великий обсяг інформації.

Google заявляє:

«Googlebot сканує лише перші 15 МБ вмісту HTML-файлу або текстового файлу підтримуваного формату. Після 15 МБ Googlebot припиняє сканування файлу та при індексуванні враховує лише перші 15 МБ його вмісту. Будь-які ресурси, на які є посилання в HTML, такі як зображення, відео, CSS і JavaScript, розглядаються окремо»

Для SEO рекомендують зберігати HTML-сторінки розміром не більше 100 КБ, тому ця зміна не стосуватиметься більшості сайтів. Розмір сторінки можна перевірити за допомогою різних інструментів, наприклад, Google Page Speed ​​Insights.

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті