Новини інтернет-маркетингу від Webpromo: що приніс серпень
03.09.2019
В останній місяць літа фахівці агентства Webpromo не тільки посилено відпочивали й готувалися до нового високого сезону, а й уважно стежили за подіями у світі вебаналітики, PPC і SEO.
Зміст:
- Оновлення основного алгоритму Google
- Backlinko і ClickFlow досліджували CTR в Google
- Штучні посилання отримують ручні санкції від Google
- AMP-трафік з Google Картинок тепер доступний в Search Console
- Google Chrome отримав підтримку нового атрибута loading
- Новий Googlebot отримав підтримку в інструментах тестування
- #AskGoogleWebmasters випустив нові відео
- Відключення структурованих даних для профілів у соціальних мережах
- В Google Ads запрацювала стратегія «Максимальна цінність конверсії»
- Почали працювати сезонні корегування
- У Facebook Messenger з’явився формат з автоматизованою лідогенерацією
- Прискорений показ оголошень в пошукових і торгових кампаніях буде відключений
- Google Ads анонсував зміни в роботі типів відповідності
- В AppMetrica появились новые метрики в отчеты по источникам трафика
- Як користуватися метрикою Relative Mobile Conversion Rate
#SEO
Оновлення основного алгоритму Google
У серпні в блозі Google для вебмайстрів розповіли, що потрібно знати вебмайстрам про оновлення основного алгоритму пошукової системи.
Core Updates проводяться кілька разів на рік. Оновлення покликані забезпечити показ релевантного й авторитетного контенту в результатах пошуку. Зрозуміло, що сайти можуть як підвищити, так і знизити свої позиції в пошуку. Оновлення не впливають на певні категорії сайтів. Вони орієнтовані на оцінку якості контенту в цілому.
Якщо у вас впали позиції, то в першу чергу займіться оновленням контенту.
Детально про оновлення можна почитати тут.
Backlinko і ClickFlow досліджували CTR в Google
Фахівці з Backlinko і ClickFlow в серпні провели дослідження, яке принесло цікаві висновки.
Наведемо кілька з них:
- Середній CTR для першої позиції у видачі Google становить 31,73% від усіх кліків.
- Сайти з топ-3 отримують 75,1% всіх кліків.
- Найбільш клікабельні є Title з числом символів від 15 до 40.
- Title, засновані на питаннях, мають CTR на 14,1% вище в порівнянні з іншими.
- Емоційно заряджені заголовки мають CTR на 7,3% вище, ніж емоційно-нейтральні.
- URL-адреси, що містять ключове слово, на 45% більше клікабельні в порівнянні з URL-адресами, які не містять слів, які відповідають умовам пошуку.
- Тільки 0,78% користувачів доходять до другої сторінки видачі.
- Імовірність отримання кліка у сторінки, яка знаходиться на першій позиції, в 10 разів вище, ніж у сторінки на 10-му місці.
Штучні посилання отримують ручні санкції від Google
AMP-трафік з Google Картинок тепер доступний в Search Console
У серпні сервіс Google Search Console додав відомості про AMP-трафіку з Google Картинок.
Користувачам консолі необхідно перейти в розділ «Вид в пошуку» і вибрати новий фільтр «AMP-сторінка в результатах пошуку картинок».
Google Chrome отримав підтримку нового атрибута loading
Розробники сайтів можуть використовувати новий атрибут loading для «ледачого завантаження». Уже можна не писати спеціальний код або використовувати JavaScript-бібліотеки.
Native lazy-loading support in Chrome 76! Everything you need to know @ https://t.co/n7wBM1DLoT
This is awesome. pic.twitter.com/3vDIC1QCsy
— Ilya Grigorik (@igrigorik) August 13, 2019
Новий Googlebot отримав підтримку в інструментах тестування
Список інструментів, які отримали оновлення:
- Перевірка URL в Search Console
- Перевірка оптимізації для мобільних
- Перевірка розширених результатів
- Перевірка AMP-сторінок
#AskGoogleWebmasters випустив нові відео
У серпні експерт Google Джон Мюллер випустив нове відео з відповідями для вебмайстрів.
З нових випусків можна дізнатися, що Google не передає PageRank по nofollow-посиланнях, хоча вони і відображаються в Search Console разом з іншими посиланнями.
Також стало відомо, що Google переводить сайти на mobile-first індексацію автоматично після алгоритмічного тестування ресурсів і зіставлення мобільного і десктопній версії сайту.
Ще Джон сказав, що в Search Console не потрапляють дані по запитах зробленими за допомогою Google Assistant, але потрапляють дані по запитах, які виконуються за допомогою голосового пошуку через рядок пошуку.
Відключення структурованих даних для профілів у соціальних мережах
Google відключив розмітку, за допомогою якої в блоках знань Google розміщувалися посилання на профілі в соціальних мережах. Тепер такі посилання додаються автоматично.
Тільки офіційні представники особи або організації можуть самостійно пропонувати необхідні зміни.
Більш докладно можна почитати тут.
#PPC
В Google Ads запрацювала стратегія «Максимальна цінність конверсії»
Всі, хто використовує пошукові кампанії Google Ads, можуть почати використовувати стратегію «Максимальна цінність конверсії», яка входить в комплекс стратегій інтелектуального призначення ставок.
Нова стратегія дозволить максимізувати загальну цінність конверсії для кампанії в межах заданого бюджету.
Для використання стратегії необхідно встановити цінність конверсій або налаштувати відстеження транзакцій.
Почали працювати сезонні корегування
У серпні заробили сезонні коригування в стратегіях інтелектуального призначення Google Ads.
Коригування доступні для стратегій, які використовують машинне навчання:
- «Цільова рентабельність інвестицій у рекламу»
- «Цільова ціна за конверсію»
Поки налаштування працює для реклами на пошуку і в КМС, пізніше планується підключення торгових кампаній.
Google радить застосовувати сезонні коригування тільки у випадках, коли очікується помітна зміна коефіцієнта конверсій, так як інтелектуальне призначення ставок за замовчуванням оптимізує рекламу з урахуванням сезонних коливань.
У довідці зазначається, що сезонні коригування підходять для періодів від одного до семи днів, і не рекомендується використовувати їх більше 14 днів.
У Facebook Messenger з’явився формат з автоматизованою лідогенерацією
Формат буде доступний при створенні кампанії з метою «Повідомлення». Оголошення з кнопкою, яка веде в Messenger, відкривають діалог між користувачем і компанією в меседжер.
У чаті користувач отримує набір питань, на які він може відповісти за допомогою попередньо заповненого або довільного тексту. Налаштування чату відбувається на рівні створення оголошень.
Подробиці тут.
Прискорений показ оголошень в пошукових і торгових кампаніях буде відключений
У серпні стало відомо, що вже з 17 вересня 2019 роки для пошукових, торгових кампаній і кампаній із загальним бюджетом в Google Ads залишиться тільки рівномірний метод показу оголошень. Прискорений показ більше не буде доступний.
А до 1 жовтня всі кампанії для пошуку і Google Покупок, а також кампанії з загальним бюджетом, в яких використовується прискорений показ, Google перемкне на рівномірний метод показу.
Відомо, що прискорений показ оголошень буде як і раніше доступний для реклами в КМС і відеокампаній.
Детальніше читайте тут.
Google Ads анонсував зміни в роботі типів відповідності
Зміни стосуються ключових фраз з модифікатором широкої відповідності та у фразовій відповідності в Google Ads. Тепер вони почнуть відповідати більшій кількості пошукових запитів. Це станеться шляхом підбору фраз, які означають те ж саме, що і ключове слово.
У найближчі тижні ці зміни торкнуться тільки ключових фраз англійською мовою. У наступному році зміни торкнуться інші мови.
Детальніше можна прочитати тут.
#веб-аналитика
У AppMetrica з’явилися нові метрики в звіти за джерелами трафіку
У AppMetrica реалізували п’ять нових метрик в звітах User Acquisition і Remarketing.
Тепер можна використовувати такі дані:
- ARPU (Average revenue per user) – показує, скільки грошей в середньому приносить один користувач.
- Число покупок.
- Кількість платеспроможних користувачів.
- Конверсія в покупку.
- Revenue – показує дохід на рівні каналу, партнера, кампанії або креативу.
Нові метрики дозволяють оцінити якість рекламних каналів безпосередньо через дохід від користувачів.
Як користуватися метрикою Relative Mobile Conversion Rate
У блозі Google Marketing Platform розповіли про відносний коефіцієнт конверсії на мобільних пристроях – Relative Mobile Conversion Rate (Rel mCvR).
Спеціаліст по конверсії Ліна Ханссон пояснила, що Rel mCvR розраховується діленням коефіцієнта конверсії на мобільних пристроях на коефіцієнт конверсії на ПК, виражене у відсотках.
На що звернути увагу при відстеженні Rel mCvR:
- Зміни, які проводяться тільки в десктопній версії, можуть негативно відбитися на Rel mCvR. Щоб отримати більш точний показник, необхідно видалити дані за цей період.
- Технічні проблеми, що впливають на десктопну версію сайту, також можуть відбитися на Rel mCvR і створити помилкове враження про поліпшення цього показника.
- Щоб отримати повніше уявлення про те, що відбувається, дані бажано відстежувати щотижня.
- Магазини можуть ніколи не досягти 100% відповідності між мобільною і десктопною версіями сайту. Причина в тому, що мобільні користувачі частіше знаходяться на стадії дослідження, ніж десктопні відвідувачі.