Параметрів URL у Search Console більше не буде
30.03.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан
Раніше параметри URL у Search Console були потрібні власникам сайтів щоб вказувати як і які параметри впливають на контент і тим самим контролювати як Google сканує сайт.
Зараз роботи Google навчилися краще оцінювати сайти і самостійно розуміють, які параметри корисні, а які марні. Тому інструмент «Параметри URL» втратив свою цінність.
Фахівці з Google вирішили припинити підтримку інструменту «Параметри URL» через місяць — 28 квітня.
Тепер не потрібно вказувати функцію параметрів URL — пошукові роботи працюють з ними автоматично.
При цьому, якщо вам все ще потрібний контроль, використовуйте robots.txt, а для внесення мовних варіантів контенту використовуйте hreflang.
Також читайте інші матеріали в блозі Webpromo:
- Що воєнний стан означає для бізнесу?;
- Оновлення Google: покращення рейтингу Product Review;
- Google Реклама: оновлення правил неприйнятного контенту. Що це означає для рекламодавців України?
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.