Головна » Блог » Тренди SMM на 2022 рік. Що потрібно знати для активного просування у соціальних мережах?

Тренди SMM на 2022 рік. Що потрібно знати для активного просування у соціальних мережах?

09.11.2021

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Соціальні мережі у світі займають велику частку впливу користувачів. Пандемія COVID-19 внесла додаткові корективи, тому великий та малий бізнес шукає додаткові шляхи зв’язку з клієнтами. Маркетинг у соціальних мережах став не просто корисним інструментом для просування бренду, а й важливою частиною успішного бізнесу. Тренди SMM у 2022 це гарантія успішної стратегії просування в соціальних мережах, можливість передбачити наступні тенденції та активно застосовувати їх, а також уникнути помилок.

Зміст:

1. Популярність соціальних мереж: коротка статистика

2. Навіщо знати тренди SMM 2022?

3. Основні тренди SMM 2022

4. Підсумок

Тренды SMM на 2022 год



 

Популярність соціальних мереж: коротка статистика

Згідно з дослідженням, наданим міжнародною компанією Datareportal з вивчення цифрового ринку, відсоток користувачів, зареєстрованих у соціальних мережах, у всьому світі зріс на 7,6%. Нині цей показник становить 4,72 мільярда. З них 26,5% зізналися, що використовують соціальні мережі лише для пошуку необхідного товару чи послуги.

Це означає, що маркетинг у соціальних мережах залишається ефективним та незамінним інструментом для маркетологів у залученні цільової аудиторії та, відповідно, збільшення продажів. Щорічно зростає кількість відвідувачів на платформах, прогресує розвиток технологій, відбуваються неминучі зміни, що спричиняють зрушення у тенденціях соціального маркетингу. У цій статті ми розглянемо основні тренди SMM на 2022 рік, поради для власного просування в соціальних мережах, з метою підвищити рентабельність інвестицій у цю галузь.

Тренды SMM на 2022 год



 

Навіщо знати тренди SMM 2022?

Зі збільшенням кількості користувачів, присутність на подібних платформах стала потребою для кожного бренду. Майданчики є ідеальним місцем для пошуку та залучення цільової аудиторії. При цьому важливо пам’ятати, що наявність звичайної сторінки в Facebook, Інстаграм не дає гарантій успіху. Соціальні мережі та тренди SMM у 2022 році, а також методи їх застосування постійно розвиваються, що ускладнює ведення бізнесу.

Багато компаній стикаються з поширеними проблемами. Це може бути висока конкуренція, зниження органічного охоплення чи технічні зміни всередині майданчика (наприклад, регулярні оновлення у алгоритмах Facebook). Це ті причини, на які неможливо вплинути. Проте є тренди SMM на 2022 рік, які безпосередньо залежать від маркетингової стратегії бренду. Можна за допомогою різних інструментів підвищувати інтерес користувачів, покращити якість контенту.

Основні тренди SMM 2022

1. Маркетинг мікровпливу (Micro-Influencer Marketing)

До сьогодні бренди активно використовували стандартну форму маркетингового впливу за допомогою “великих” інфлюєнсерів. В основному це були відомі лідери думок, знаменитості з багатомільйонною аудиторією підписників.

У 2022 році тренд виріс на мікроінфлюєнсерів, які можуть принести бізнесу більший потенціал. До них відносяться блогери з нижчою кількістю підписників, починаючи від 1 до 10 тисяч. Незважаючи на невелику аудиторію, мікроінфлюєнсер має високий рівень довіри та залучення, а також нижчу вартість на послуги. У “зоряної” аудиторії великого блогера найчастіше пасивні підписники, але високий цінник на рекламу, яка не окупається.

Тренды SMM на 2022 год

Мікро-впливові лідери думок зазвичай мають послідовників із певної ніші, що робить їх життєздатним варіантом для співпраці з відповідними брендами. Тому тенденцією SMM 2022 буде перехід на маркетинг мікровпливу та співробітництво із середнім рівнем блогерів у соціальних мережах.

2. Штучний інтелект

Цей тренд SMM на 2022 рік прогресуватиме не лише у сфері соціального маркетингу, а й в інших галузях. Штучний інтелект дає можливість оптимізувати процес та покращити результати. Автоматизація SMM 2022 дозволяє проводити точний аналіз шаблонів пошуку та поведінки клієнтів. Інструмент допомагає встановити зв’язок між складними наборами даних, які потребують витрат у часі та людських зусиль.

Наразі цей тренд SMM в 2022 використовується в таких областях, як рекламне розсилання, дослідження ключових слів, оптимізація контенту, транзакції електронної комерції, рекомендації щодо продукту. Аналітика соціальних мереж за допомогою штучного інтелекту дає можливість брендам вимірювати та збільшувати капітал бренду, визначити поведінку споживачів та краще розуміти цільову аудиторію. Крім цього, формується чітке розуміння, який контент публікувати, щоб добитися від нього максимального ефекту. На основі такого аналізу штучний інтелект може давати рекомендації про те, що публікувати, коли та де.

3. Гнучкий маркетинг (Agile-marketing)

Це метод SMM на 2022 гнучкого планування маркетингових стратегій з використанням даних та аналітики. При вирішенні проблем можна використовувати тести, оцінювати результати та ефективно впроваджувати зміни. Комплексний підхід у SMM на 2022 рік дозволяє охопити кілька майданчиків та запустити відразу серію рекламних кампаній. До гнучкого маркетингу варто віднести такі інтерактиви, як різні ігри, вікторини, відгуки, конкурси, огляди.

Тренды SMM на 2022 год



4. Голосовий пошук

Один з основних елементів та трендів SMM 2022, який активно розвиватиметься й прогресуватиме з небувалою швидкістю. Це пов’язано впровадженням у пошукові системи можливість візуального та голосового пошуку. Голосовий помічник стане справжнім відкриттям у маркетингу. Оскільки пошукова система орієнтується на профілі у соціальних мережах, контент має бути сумісним із голосовим пошуком. Це дозволить отримувати сигнали з профілю та пропонувати вигідні результати потенційної цільової аудиторії. Щоб випередити конкурентів, необхідно не тільки знати тренди SMM 2022, а й застосовувати у своїй стратегії. Голосовий пошук та популярність на використання інструменту зростає щодня.

5. Прямі трансляції

Прямі ефіри були на піку активності під час пандемії у 2020 році. Користувачі позитивно сприйняли тенденцію і досі їм подобається такий формат спілкування з кумирами, експертами. Прямі ефіри чудово підійдуть для демонстрації діяльності бренду, “закулісного” життя.

Тренд SMM 2022 тільки набирає популярності, тому варто частіше взаємодіяти із клієнтами за допомогою прямих трансляцій. Це також дозволяє створити почуття спільності серед клієнтів, зміцнюючи тим самим лояльність клієнтів.

Тренды SMM на 2022 год
Прямі ефіри належать до ефемерного контенту, який зникає через певний проміжок часу. Подібний принцип SMM мотивує користувачів швидше переглянути відео перед закінченням терміну публікації, а також швидше ухвалити рішення про покупку.

6. Короткий відеоконтент

Формат відео один із найпотужніших інструментів SMM та трендів, щорічно набирає все більше шанувальників. У наступному 2022 році саме відеоконтент стане найефективнішим способом у маркетинговій стратегії просування у соціальних мережах. Однак, на зміну довгим відеороликам тенденція зміщується у бік більш короткого відеоконтенту.

Короткі відео вивела в лідери соціальна мережа TikTok, яка наразі налічує вже близько 850 мільйонів користувачів. Google прогнозує, що до 2025 відеоконтент займатиме близько 80% всього інтернет-трафіку. Оскільки кількість відео зростає, підвищуватимуться вимоги до якості контенту. З’явиться необхідність працювати над створенням унікального, цікавого змісту, розробляти стратегії включення відеороликів у свій маркетинговий комплекс.



7. Ексклюзивність, висока якість обслуговування

Продажі на майданчиках Інстаграм, Facebook та інших у 2022 році будуть тільки збільшуватися. Більшість користувачів використовує обліковий запис у соціальній мережі з метою придбання товару/послуг. Якісний контент, продукція та високе обслуговування клієнта, індивідуальний підхід породжує високий рівень довіри з боку онлайн-покупців та стане трендом SMM 2022.

Користувачеві потрібні бренди, які захоплені своєю справою та щиро піклуються про своїх клієнтів. Більше того, покупець почуватиметься комфортніше, здійснюючи покупки в компаніях, що пропонують комплексну взаємодію, миттєві відповіді на коментарі або питання. Необхідно обов’язково увімкнути функцію обміну повідомленнями на своїй сторінці у Facebook або додати плагін обміну повідомленнями на веб-сайт, якщо в соціальних мережах немає можливості відразу відповідати на повідомлення.

8. Захист даних

Один з найактуальніших й гарячих трендів SMM 2022 не тільки у сфері SMM для бізнесу. По всьому світу посилюються правила конфіденційності та збереження даних користувача. GDPR вже впроваджено в Європі, пов’язані з цим проблеми можуть вплинути на бізнес кожного бренду в індивідуальному порядку. Оскільки люди працюють з дому, захист особистих даних стає як ніколи важливим. Google Chrome повідомив, що до кінця 2023 він почне видаляти файли cookie для відстеження.

Тренды SMM на 2022 год

Підсумок

Щоб завжди залишатися конкурентоспроможним у будь-якій галузі, саме час почати інвестувати в управління соціальними мережами, вивчити тренди SMM на 2022 рік. Даний напрямок прибирає бар’єри для тісної взаємодії між брендом та клієнтами. Це також допоможе створити міцну репутацію компанії.

Вивчення трендів SMM у 2022 році дозволить “тримати руку на пульсі”, використовувати ефективні інструменти для розробки стратегії на наступний рік. Соціальні мережі активно виходять у лідери зі споживання контенту серед користувачів різних вікових груп, що дає широке охоплення цільової аудиторії.

Наступного року різні платформи тільки розвиватимуться, адаптуватимуться під попит покупців. Тому для брендів та маркетологів важливо заздалегідь знати тенденції та підвищувати впізнаваність бренду, залучати нових клієнтів за допомогою популярних інструментів та трендів SMM 2022.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

.

 

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності