Головна » Блог » Post view history — нова функція від TikTok. Хто дивиться ваші публікації?

Post view history — нова функція від TikTok. Хто дивиться ваші публікації?

20.06.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


TikTok анонсував впровадження нової функції, яка дозволяє побачити інформацію про передплатників, хто переглядав відео. Поки що опція в процесі тестування, проте впровадити її планують у найближче оновлення. Чим буде корисним?

новая функция от TikTok



Як стверджує експерт із соціальних мереж Метт Наварра в TechCrunch, функція під назвою «post view history» від TikTok історія переглядів постів надає можливість користувачам бачити, хто з їхніх підписників переглядав відео в соціальній мережі. З іншого боку, люди, на яких ви підписані, також матимуть змогу бачити перегляди від вас. Це обмін інформацією на взаємній згоді.

Post view history от TikTok

Функція перегляду публікації буде позначена значком ока у верхньому правому куті під час перегляду профілю. При натисканні на неї побачите всіх, хто переглядав ваш профіль за останні 30 днів.

Історія буде доступна лише протягом семи днів з дати публікації відео це тиждень для збору даних. У налаштуваннях TikTok можна вимкнути функцію.

 

Чому корисно нам?

Post view history перевага та приємне доповнення для маркетологів та фахівців в області, які відстежують аудиторію, хто переглядає контент.

Можливість відстежувати підписників, хто переглядав відео в TikTok, цікавиться сторінкою, реагує на публікації. Це ще один набір даних, які ви можете використовувати для визначення найактивніших передплатників.

На даний момент потрібно знати про майбутній інструмент, який можна буде додати в TikTok вже в майбутньому оновленні.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності