Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Рекламні кампанії для мобільних додатків у Google та Facebook

Рекламні кампанії для мобільних додатків у Google та Facebook

24.06.2022

Катя Лифиренко


Ринок мобільних додатків швидко розвивається. Згідно з прогнозом eMarketer, у найближчому майбутньому люди будуть використовувати мобільний пристрій близько 4-х годин на день, а 88% активності займуть додатки. За даними statista в середньому, щомісяця в Google Play випускається понад 100 000 нових додатків, а в Apple App Store — понад 30 000. Зі зростанням популярності все більше компаній включають у свою маркетингову стратегію мобільні додатки. Наприклад, з їх допомогою можна замовити їжу, записатися на прийом, оформити замовлення товару. Популярність мобільних додатків торкнулася навіть найконсервативніших сфер, таких як держструктури та банки. Чудовий приклад «Дія», «Київ Цифровий» та «HELSI». У цій статті ми розповімо які типи рекламних кампаній в Google і Facebook підійдуть для просування мобільного додатоку і як аналізувати дані про скачування та конверсії.

Зміст:

  1. Google Universal App Campaigns
  2. Facebook Install Apps
  3. Аналітика рекламних кампаній для додатків
  4. Висновки

Реклама приложений



Google Universal App Campaigns

Універсальні кампанії для програм (UAC) — це автоматизований вид реклами в Google Ads, який сприяє збільшенню кількості установок та підвищенню конверсій всередині додатку.

Google використовує машинне навчання, щоб визначити найефективніші оголошення та показати їх найбільш релевантним користувачам. Google Universal App Campaigns дозволяє просувати мобільні додатки в Google Пошуку, Google Play, YouTube, а також в контекстно-медійній мережі.

Рекламні кампанії для мобільних додатків

Google автоматично створює оголошення з тексту та ресурсу, який ви вказали. Також система керує ставками і таргетов, щоб максимізувати результати кампанії відповідно до поставленої мети та бюджету. За бажанням ви можете додати зображення або відео, щоб Google використовував їх під час створення оголошення. Якщо вони не вказані, система вибере матеріали з вашої програми Google Play.

У Google Universal App Campaigns є три цілі:

Google Universal App CampaignsУ рекламних оголошеннях з метою «Встановлення додатка» використовується модель оплати на основі ціни за установку (CPI), а для «Взаємодії з додатком»  — на основі ціни за дію (CPA). За допомогою цілі «попередня реєстрація в додатку», ви можете привернути увагу користувачів і запропонувати їм оформити попередню реєстрацію до того, як продукт з’явиться в Google Play, така можливість доступна тільки для Android.

На початкових етапах запуску реклами для додатків ми рекомендуємо вибирати ціль «встановлення». Для того щоб перейти на конверсії всередині програми важливо зібрати щонайменше 10 різних користувачів, що виконують необхідну дію щодня. Про те, як налаштувати рекламні кампанії, ви можете прочитати у довідці Google.

Facebook Install Apps

Facebook Install Apps  — це окремий тип реклами в Facebook завдання якого, направляти користувачів у Google Play або App Store, де вони можуть встановити програму.

Відмінна риса таких кампаній  — заклик до дії «Завантажити». Реклама показується лише на мобільних пристроях та планшетах. За допомогою Facebook Install Apps ви можете просувати програму на Facebook, в Instagram, Messenger та Audience Network.

Facebook Install Apps

Щоб отримати максимальний результат від рекламних кампаній, зареєструйте програму на Facebook і налаштуйте SDK. Це дозволить передавати дані про події у додатку. За допомогою цих даних ви зможете відстежувати та вимірювати дії, вчинені користувачами у додатку. В Ads Manager можна створювати звичайну та автоматизовану рекламу програми.

Facebook Install Apps

Якщо вибрати другий варіант, Facebook самостійно визначить аудиторні налаштування. Вам потрібно лише вибрати країну, мову та завантажити креативи.

Так само як і в Google, ви можете оптимізувати рекламу програм під налаштування та конверсії. В Ads Manager є 3 цілі для реклами програм:

Facebook Install Apps

Кліки за посиланням

При запуску рекламних кампаній з метою «Кліки за посиланням», система враховуватиме лише переходи в Google Play або App Store, а не цільову дію.

Встановлення  додатку

Ціль орієнтована на користувачів, які з найбільшою ймовірністю завантажать  додаток. Для запуску реклами з метою встановлення програми необов’язково проходити реєстрацію або впроваджувати SDK, проте в такому випадку система буде автоматично оптимізувати рекламу під кліки за посиланням, а не завантаження. Крім того, ви не зможете відстежувати кількість втановлень.

Події всередині додатку

При виборі цієї мети система показуватиме рекламу користувачам, які з більшою ймовірністю зроблять цільову дію. Однак, щоб оптимізувати рекламну кампанію під події, важливо дати системі накопичити достатню кількість інформації — близько 1000 відповідних дій. Подивитися кількість подій, що спрацювали, можна в Events Manager. Після чого вже на основі цих даних можна створювати look-a-like аудиторію, Facebook шукатиме користувачів максимально схожих на ЦА. За наявності сайту ви можете запустити рекламу на відвідувачів ресурсу.

Також є можливість створити рекламу програми з метою «Трафік» або «Конверсії», для цього потрібно ввести ID програми. Однак при цьому не можна використовувати автоматизовану рекламу.

Важливо, що у зв’язку з оновленням Apple для iOS 14 для запуску реклами на пристрої з iOS необхідно налаштувати реєстрацію подій та відстеження результатів за допомогою SKAdNetwork. Детальніше про налаштування рекламних кампаній ви можете прочитати у довідці Meta.

Аналітика рекламних кампаній для додатків

Аналітика рекламних кампаній для додатків відрізняється від аналізу РК з трафіком на сайт метриками та інструментами вимірювання виконаних цілей. Відстежити результати запущених кампаній можна за допомогою:

Firebase (для IOS та Android)

Firebase доступний для безкоштовного використання, в основі якого лежить Google Analytics. Аналітика інтегрується з усіма функціями Firebase, це дозволяє переглянути звіти для 500 різних подій, які можна налаштувати за допомогою Firebase SDK. Ці дані допоможуть зрозуміти, як поводяться користувачі, що дає змогу скоригувати та покращити маркетингову стратегію. Ви можете зв’язати дані Firebase SDK з обліковим записом Google Ads, а також з Google Analytics 4. Як налаштувати аналітику для IOS та Android можна прочитати тут.

Firebase

Джерело: Firebase



Google Play (тільки для Android)

Дані про конверсії з Google Play допоможуть дізнатися, як часто натискання об’яв призводять до налаштувань і дій у програмі. Для відстеження статистики необхідно встановити зв’язок між Google Play та Google Рекламою.

Facebook Analytics

Можна відстежувати дані про скачування, демографію, кількість активних користувачів і поведінку всередині додатку. Для цього необхідно налаштувати SDK для Android та IOS. Перевага роботи з Facebook SDK – можливість налаштувати Deep Linking. Це посилання на контент, а не на додаток в цілому. Диплінки допомагають підвищити релевантність оголошень. Натиснувши на рекламу, користувач потрапляє на сторінку з необхідною інформацією. Завдяки тому, що Facebook підтримує ці посилання, можна покращити ефективність реклами.

Facebook Analytics

Джерело: Meta Business Manager



Мультиканальна аналітика

Є безліч сервісів для збору даних із рекламних кампаній, наприклад AppsFlyer. Мультиканальна аналітика дозволить поєднувати дані з різних джерел трафіку. При роботі зі стандартними SDK (Firebase/Facebook SDK) може виникнути подвійна атрибуція та дані будуть спотворюватися. Використовувати мультиканальну аналітику набагато зручніше, ніж зводити дані з кожного джерела окремо. Такі послуги платні.

Висновки:

Для просування мобільних програм використовуйте Google Universal App Campaigns та Facebook Install Apps. Це спеціальні рекламні кампанії, які ведуть користувачів в Google Play або App Store. Ви можете орієнтувати кампанії на завантаження або цільові дії всередині додатку. Проте важливо враховувати, що для оптимізації під конверсії, системі важливо зібрати статистичні дані. Аналізувати кількість скачувань та цільових дій можна за допомогою Firebas, Facebook SDK або мультиканальної аналітики. Для того, щоб підвищити ефективність РК, не забувайте тестувати текст оголошень, креативи та аудиторії. 

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності