Головна » Блог » Про маркетинг в сегменті health care: подкаст «А что, если?» #3 з засновником Mawi Роном Фрідманом

Про маркетинг в сегменті health care: подкаст «А что, если?» #3 з засновником Mawi Роном Фрідманом

31.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


В українському аудіопросторі з’явився абсолютно новий подкаст про маркетинг — «А что, если?», в якому маркетологи Webpromo Олена Мельник та Кирило Андрусяк разом із цікавим гостем міркують про бізнес в альтернативній реальності. Їх випуски виводять слухачів за рамки звичного мислення та надихають на пошук нових смислів, а іноді — дають можливість виграти круті тематичні призи.

Тема третього випуску «А що, якщо можна буде лікувати хвороби до того, як захворіти?». Гостем студії стала людина, яка безпосередньо пов’язаний з інноваціями в сфері охорони здоров’я, — це Рон Фрідман, засновник провідної серед дослідницьких лабораторій машинного навчання в області даних про здоров’я і серцевої активності Mawi.

Подкаст для маркетологів з засновником Mawi Роном Фрідманом

Олена Мельник, Кирило Андрусяк та Рон Фрідман в подкасті «А что, если?»



 

Подкаст «А что, если?». Випуск #3

Олена: Сьогодні у нас черговий випуск і в гостях ― Рон Фрідман! Розкажи три факти про себе. Перше, що спадає на думку.

Рон: Вітаю! Перше ― підприємець, друге ― підприємець і третє ― підприємець.

Олена: Відмінно, я думаю ці три ключові особливості зроблять наш сьогоднішній подкаст максимально корисним і цікавим.

Кирило: І бізнесоріентірованним! 🙂


Олена: Сьогодні ми поговоримо: а що було б, якби хвороби можна було лікувати до того, як захворіти? Дуже неоднозначна тема. Логічно, щоб ти, Рон, розповів, чим займаєшся, тому що це безпосередньо пов’язано з темою.

Рон: Останні 5 років я в медичному бізнесі. Ми це починали ще з партнерами як університетський стартап. Це було досить авантюрною ідеєю, наукової, але точно не бізнесовою.

Довгий час мене питали, — хто я? Спочатку я говорив, що я вчений в сфері інновацій. Потім я говорив, що, напевно, я програміст, айтішник, data scientist, як зараз модно говорити, експерт із машинного навчання. Дійсно це було, я себе ні разу не обманював. Але прийшов до того, що те, що у мене виходить найкраще, те, де я можу максимально розкритися і принести користь, — це підприємництво. Але все, що я говорив раніше, зберігається. Нікуди не видаляємо 🙂 Це підприємництво в інноваційних сферах. В першу чергу, в health care.

Проєкт Mawi, який ми заснували і вивели у 15 країн світу (ми продаємося в США, Південно-Східній Азії, майже у всій Європі), — це все про превентивну медицину. Всі ці розумні слова як раз про те, а що якби можна було лікувати хвороби трохи раніше, ніж вже в госпіталі з лікарями, з купою дорогих апаратів, операцій і т.д.


Олена: Ти дуже круто сказав — превентивна медицина, але я думаю, що варто ще трохи відкрити завісу. Як виглядає превентивна медицина? Що це таке?

Рон: Я раніше часто виступав на різних конференціях і у мене був класний слайд, абсолютно вкрадений у одного з провідних лекторів SingularityU Деніела Крафта, який займається exponential medicine (якщо коротко, це медицина майбутнього). На цьому слайді було всього три слова: «Health care vs. Sick care». І ось він на своїх лекціях і онлайн-курсах розповідав, що та система охорони здоров’я, яка є зараз ― це про Sick Care. Якщо перевести на російську, то це турбота про хвороби, а не про здоров’я.

Олена: Тобто, якщо щось заболіло ― я побіг лікувати, але не дбаю про здоров’я ДО.

Рон: У цій же презентації є слайд про те, що медицина буває реактивною і проактивною. Реактивна, власне, коли у мене все вже погано, все болить і я пішов до лікаря, тобто, ми зреагували на щось. А проактивна ― це коли я сам спостерігаю за своїми патернами здоров’я.

В Долині (Кремнієвій Долині прим. ред.) та за її межами є таке поняття як Quantified self. Люди вимірюють купу своїх показників, починаючи від пульсу і варіабельності серця, тиску, температури, сатурації, глюкози всього, що можна виміряти сучасними девайсами. Вони оцифровують себе і отримують дашборда параметрів. Те ж саме ми робимо, коли заводимо з ранку автомобіль: перевіряємо, чи є у нас бензин, чи працюють коректно всі системи, чи можна в цілому виїжджати. І в цьому проявляється свідомість людини.

Я взагалі ділю людей на свідомих і несвідомих. При цьому 90% відсотків всіх людей — несвідомі, і тільки 10% — свідомі люди.

Олена: А ти себе яким вважаєш?

Рон: Я десь між. Точно не можу себе назвати повноцінно свідомим, тому що за кількістю дурних вчинків, які я здійснюю (по відношенню до здоров’я — прим. ред.), я поки точно не можу відносити себе до свідомих. Але я принаймні розумію, куди рухатися і що є свідомість саме в здоров’ї.

Олена: Я точно перебуваю в цих 90%, я там дуже добре себе почуваю (посміхається).

Кирило: А я люблю подумати правильно, а зробити потім «як завжди». 

Олена: В думках ми найідеальніші у всіх сферах життя, але як тільки справа доходить до того, щоб щось зробити…



Кирило: Рон, ти говориш про превентивну медицину і що у тебе в бізнесі вже є лінійка продукції, яка вирішує питання превентивної медицини. Що це за продукти, яким чином ти вирішуєш стартовий питання людини, перед тим як у нього щось заболить?

Рон: Я зроблю крок назад і розповім дуже коротку історію про наш бізнес. Про те, як ми були неуспішні довгий час.

Ми завжди думали, що в центрі системи охорони здоров’я стоїть конкретна людина, і з точки зору теорії — так і є. На практиці — ні. Ми багато разів билися головою об стіну, продаючи товари direct-to-consumer. Наприклад, чоловікам старше 45 років потрібно почати себе моніторити, щоб через 5-6 років не стався інфаркт. Ми таргетіруем (на цю цільову аудиторію — прим. ред.), Використовуємо всі канали маркетингу, які можна, починаючи від реклами в FB і закінчуючи складними автоворонкамі, чат-ботами, лідогенераціі через YouTube і т.д. і воно (продажу — прим. ред.) все не йде і не йде. Міняємо одну команду маркетологів, другу, третю… і розуміємо, що причина не в цьому. Причина в тому, що нам наше здоров’я не цінно. Це бізнес-висновок і я не готовий його сформулювати як філософський постулат.

Наш бізнес показав, що люди не цікавляться своїм здоров’ям. Коли ми говоримо, що йдемо займатися спортом, ми маємо на увазі, в першу чергу, покупку красивого спортивного костюма, а потім приєднання до якоїсь класної тусовці по типу Nike Run Club. І вже потім може бути почати займатися спортом. Для нас цей маркетинг бути крутим, бути причетним до якоїсь класної історії набагато важливіше, ніж реально те, що за ним стоїть. Я зараз говорю про здоров’я. Тому, щоб продавати такий продукт директ Консьюмер в health care, потрібно мати божевільний бренд, потрібно бути умовним «еплом». Забігаючи вперед скажу, що Apple — це взагалі не медична компанія, і кожен раз, коли вони говорять, що вони міряють якийсь там параметр серця, ми сміємося, тому що, незважаючи на сертифікацію, лікарі відмовляються використовувати їх девайси в своїх практиках. Тобто це трильйонна компанія, у якої найяскравіший світової бізнес, і при цьому у них немає медичного бізнесу взагалі.

Олена: Виходить, у людей немає потреби не хворіти до тих пір, поки вони не захворіють?

Рон: Я б зробив висновок трохи тонше. Нам все одно на наше здоров’я, але є люди, яким здоров’я важливо.

Олена: Лікарі?!

Рон: Ні, лікарям воно максимально байдуже.

Олена: Страхувальники?!

Рон: Всі, хто від цього отримує benefit. Наші діти, дружини, батьки … Звучить меркантильно, так? Нібито моя мама зацікавлена, щоб я був здоровий. Але насправді я ще більше зацікавлений, щоб моя мама була здорова. Це факт. Дружина зацікавлена, щоб чоловік був здоровий за рядом параметрів: любов, прихильність, відносини, сім’я і т.д. Це перший сегмент, назвемо його «люди, які тебе оточують». (Продовження слухайте в подкасті далі)


У цьому випуску ви також дізнаєтесь:

  • Що таке превентивна медицина;
  • Як передбачити хворобу за допомогою гаджетів;
  • Чому фармкомпанії не зацікавлені в тому, щоб люди були здорові;
  • Як продавати в сегменті health care та багато іншого.

 

Слухати повний випуск подкасту «А что, если?»:

Мусимо попередити, що наш подкаст поки що не доступний українською мовою. Нам дуже шкода. Але є і хороші новини — відсутність перекладу в аудіоверсії ніяк не вплинула на якість контенту. Тож сподіваємося, це не завадить вашому розумінню учасників випуску. Приємного прослуховування!

А что, если? · #3 Рон Фридман: А что, если можно будет лечить болезни до того как заболеть?

Подкаст «А что, если?» доступний на всіх цифрових аудіоплощадках: Soundcloud, Apple PodcastsGoogle ПодкастыSpotify.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як відкрити доступ до Google Ads: детальна інструкція

Ознайомтеся з детальною інструкцією про те, як маркетологу відкрити доступу до Google Ads.

Meta

Meta представляє нові інструменти автоматизації

Meta представляє нові інструменти штучного інтелекту та автоматизації, щоб допомогти рекламодавцям підвищити ефективність та...

Google Analytics

Як відкрити доступ до Google Analytics: детальна інструкція

Ознайомтеся з детальною інструкцією про те, як маркетологу відкрити доступ до Google Analytics.

Збій у звіті Google Search Console

Збій у звіті Google Search Console. Які дані змінились?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті