Головна » Блог » Аромамаркетинг Дмитра Борисова, WOW-ефект і бізнес без конкуренції: перший випуск подкасту «А что, если?»

Аромамаркетинг Дмитра Борисова, WOW-ефект і бізнес без конкуренції: перший випуск подкасту «А что, если?»

12.02.2021

Ольга Коцофанэ


В українському аудіопросторі з’явився абсолютно новий подкаст про маркетинг — «А что, если?», в якому маркетологи Webpromo Олена Мельник і Кирило Андрусяк разом з цікавим гостем міркують про бізнес в альтернативній реальності. Їх випуски виводять слухачів за рамки звичного мислення та надихають на пошук нових сенсів, а іноді — дають можливість виграти круті тематичні призи.

Тема першого випуску — «А що, як люди втратять смак та нюх?». Розбиратися з питанням ведучим допомагав відомий український ресторатор і маркетолог Дмитро Борисов.

 

Подкаст «А что, если?». Випуск #1

Кирило: Діма, дуже приємно! Раді бачити вас сьогодні в студії з нами. У нас є прекрасна традиція — назви 3 головних факти, які ти готовий виділити про себе.

Дитро Борисов: Мене називають ресторатором-маркетологом. І це вже факт. Багатодітний батько. Та хороша людина, напевно.

Кирило: Чудові факти. Такі прям милі-милі 🙂

Дмитро Борисов: Так, я мі-мі-мішний.


Олена: Ми не дарма покликали саме тебе (Дмитра Борисова — прим. ред.) сьогодні. Тому що у нас така тема — «А що, як всі люди втратять смак та нюх?» і я вважаю, дуже доречний у нас гість.

Дмитро Борисов: Друзі, давайте спостерігати це зараз. Що відбувається зі світом, коли втрачається смак та нюх? На жаль, через пандемію коронавіруса це можна виділити як ключовий фактор, бо хвороба проявляється через втрату цього. І подивіться як все валиться навколо, починаючи від Штатів і закінчуючи всіма іншими країнами. Тому що через рецептори в цілому проявляється смак до життя. А без цього якось все нудно.

Олена: Так, дійсно. У нас п’ять основних органів почуттів, а смак і нюх — це майже половина. І втрачається великий спектр відчуттів.

Дмитро Борисов: До того ж згадайте, ми навіть, якщо приходимо в якесь місце з дитинства, відчуваємо ось цей ось аромат і відразу флешбек, згадуємо речі, про які вже забули. Смаки і аромати — дуже важливі частини нас. Загалом смак дає нам з вами повне відчуття. Наприклад борщ зі шматочком сала, обов’язково на пампушці або якийсь дріжджовій випічці, з маленькою чаркою крижаної «Горілочки». Без цього смак борщу не такий повний.

Кирило: Ну прям захотілося! (сміється — прим. Ред.)

Дмитро Борисов: Розганяємося! (сміється — прим. Ред.)


Олена: Все дуже класно, але маркетологи користуються цим і в комерційних цілях. Давайте бути відвертими. Аромамаркетинг — дуже прибуткова історія, тому що на імпульсивні покупки за рахунок приємного запаху в магазині припадає великий відсоток.

Дмитро Борисов: Так і є. Знову ж таки, щоб достукатися до серця споживача або клієнта, треба знайти способи, як через всі органи почуттів на нього якимось чином впливати. Аромамаркетинг у нас в ресторанах також активно використовується. Якщо ви заходите в мої заклади і відчуваєте аромат свіжоспеченого хліба, то це не факт, що ми печемо хліб десь в печі (сміється — прим. Ред.). Це як раз аромамаркетинг 🙂

Кирило: Яким чином це у вас влаштовано в ресторанах? Яка це система?

Дмитро Борисов: Є спеціалізовані компанії, які всередині — inside, та outside (в перекладі з англ. — ззовні, прим. ред.) Інсталюється певний пристрій в загальну припливно-витяжну вентиляцію, а можна окремо блочками (блоком — прим. ред. ) і розподіляє (аромат — прим. ред.). У процесі дегустації беруть участь купа різних баночок з якимись ароматами. Наприклад, хліба, кави, свіжоскошеної трави, лимона, апельсина або глінтвейну. Залежно від пори року і того, як ти хочеш в своєму форматі щось застосувати, вибирається аромат. Потім ставляться дифузори і запах розпорошується.

Олена: Клас! Як ціле мистецтво!


Дмитро Борисов: Я вам натякну! Якщо ви ходите навколо славнозвісного ресторану швидкого харчування на букву M, то ловили себе на думці, що там пахне на 500 метрів. // А коли дивитеся всередині в кухню, ви бачите, що там може поширювати такий запах? Ні! Я достеменно не знаю, але мені здається, вони витрачають чималі гроші, щоб на таку відстань outside (за межі закладу — прим. ред.) розпорошувати аромат.

Кирило: Коли ти голодний проходиш повз, це й правда працює. Дмитро, а якісь правила в аромамаркетингу є? Ти повинен слідувати цьому (вибраному — прим. ред.) аромату й надалі, щоб у клієнта в голові ресторан співвідносився з цим запахом?

Дмитро Борисов: Цілі можуть бути різні. Ми переслідуємо дві мети. Перша мета — це бренд-асоціація. У більшості моїх закладів пахне свіжоспеченим хлібом. Але також, наприклад, в рибних в форматах ми ставимо до цього аромату ще й додатковий аромат, який вирішує друге завдання… (яке саме, слухайте у повній версії подкасту)


В цьому випуску ви також дізнаєтесь:

  • Що станеться з аромамаркетингом, якщо споживач втратить відчуття ароматів?
  • Що таке WOW-ефект та чому зараз це найважливіше;
  • Чому хороший сервіс ― швидкий серів.

*Перекладено з мови оригіналу.

 

Слухати повний випуск подкасту «А что, если?»

Мусимо попередити, що наш подкаст поки що не доступний українською мовою. Нам дуже шкода. Але є і хороші новини — відсутність перекладу в аудіоверсії ніяк не вплинула на якість контенту. Тож сподіваємося, це не завадить вашому розумінню учасників першого випуску. Приємного прослуховування!

А что, если? · #1 Дима Борисов: А что, если люди лишатся вкуса и обоняния?

Подкаст «А что, если?» доступний на всіх цифрових аудіоплощадках: Soundcloud, Apple Podcasts, Google Подкасты.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як відкрити доступ до Google Ads: детальна інструкція

Ознайомтеся з детальною інструкцією про те, як маркетологу відкрити доступу до Google Ads.

Meta

Meta представляє нові інструменти автоматизації

Meta представляє нові інструменти штучного інтелекту та автоматизації, щоб допомогти рекламодавцям підвищити ефективність та...

Google Analytics

Як відкрити доступ до Google Analytics: детальна інструкція

Ознайомтеся з детальною інструкцією про те, як маркетологу відкрити доступ до Google Analytics.

Збій у звіті Google Search Console

Збій у звіті Google Search Console. Які дані змінились?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті