Головна » Блог » Тренди digital-маркетингу на 2022 рік. Як підготуватись та що повинен знати кожен маркетолог?

Тренди digital-маркетингу на 2022 рік. Як підготуватись та що повинен знати кожен маркетолог?

16.11.2021

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Пандемія COVID-19 внесла багато змін у загальну картину існування цифрового світу. Багато інструментів втратили свою актуальність, маркетологи почали використовувати у стратегіях інноваційні підходи, в обмежених умовах знаходити альтернативні варіанти для просування бренду та бізнесу.

Напередодні нового року ми рекомендуємо вже вивчати тренди digital-маркетингу 2022, тому що кожному маркетологу важливо не відставати, а впроваджувати нові інструменти заздалегідь. Усі успішні компанії займають лідируючі позиції, якщо підхоплюють актуальні тенденції й вчасно вносять корективи до роботи, ще до того, як це стає мейнстримом у маркетингу. У статті розберемо “гарячі” тренди digital-маркетингу на 2022 рік. Що буде популярно у цифровому світі? У якій галузі буде максимальний прогрес?

Зміст:

1. Digital-маркетинг & технічний прогрес

2. Тренди digital-маркетингу на 2022 рік

3. Висновок

Тренды digital-маркетинга в 2022



 

Digital-маркетинг & технічний прогрес

В епоху нескінченних маркетингових змін складно встежити за новинками, рухатися у напрямку масових світових тенденцій. Цифровий маркетинг активно розвивається, попри пандемію чи інші чинники. На горизонті 2022 року маркетологам потрібно знайти ефективні способи залучити споживачів після пандемії у цифровій формі, використовуючи при цьому потенціал існуючих та майбутніх технологічних інновацій.

У 2020 році сфера digital-маркетингу пережила революційні зміни, коли величезна кількість перейшла на віддалений формат роботи. Керівники багатьох компаній змушені були вдаватися до використання нових технологій, щоб забезпечити робочі місця та комфортні умови для працівників. При цьому сьогодні зростання популярності даної сфери не зупиняється, а прогресує з небувалою швидкістю

На цьому фоні рекомендуємо проводити аналіз, вивчати, які тенденції цифрового маркетингу будуть популярними у 2022 році, щоб збільшити прибуток. Все це необхідно враховувати під час ведення бізнесу з метою комунікації та утримання уваги, залучення нових клієнтів, збільшення трафіку та отримання стабільного доходу. Тренди digital-маркетингу 2022 мають на увазі впровадження великої кількості технологічних новинок, що дозволяє автоматизувати безліч процесів для більш важливих завдань та цілей.

 

Тренди digital-маркетингу на 2022 рік

1. Штучний інтелект

Artificial intelligence або штучний інтелект впевнено входить у новий 2022 рік й є буквально в кожній галузі, включаючи контент-маркетинг, РРС та інші. Багато сервісів вже розробляють плани з огляду на оптимізацію процесу на основі штучного інтелекту. Велика перевага в тому, що можна аналізувати поведінку споживачів, прогнозувати шаблони пошуку та використовувати дані із соціальних мереж, щоб допомогти компаніям зрозуміти, яка категорія клієнтів шукає їхні продукти та послуги.

Тренды digital-маркетинга в 2022



Наступного року штучний інтелект — це однозначний тренд digital-маркетингу 2022, що набирає обертів. Маркетологи, які ігнорують цей інструмент не зможуть оцінити всі переваги та можливості. За допомогою функції можна формувати автоматичну звітність з трафіку, брати рекомендації за ключовими словами для кращого органічного пошуку і навіть прогнозувати покупки клієнтів. У майбутньому це дасть помітний вплив на чистий прибуток та швидку окупність рекламних кампаній. Майже 76% компаній, що автоматизують маркетинг, генерують окупність інвестицій протягом року.

Маркетологи матимуть змогу вивчати додатки на базі штучного інтелекту, передбачати, що клієнти куплять у майбутньому, на основі вже досконалих покупок та історії переглядів товарів. Використання інструменту у поєднанні з іншими галузями (SEO, CRO та інші) принесе небувалі результати. Можливості штучного інтелекту безмежні, у 2022 році багато хто буде здивований, на що здатна дана технологія.

2. Голосовий пошук

Тренд digital-маркетингу 2022, що вже активно використовується багатьма користувачами. Популярність буде тільки зростати та адаптуватися відповідно до тенденцій та попиту клієнтів. Так розвиватиметься голосовий пошук за допомогою віртуальних помічників, чат-боти на базі штучного інтелекту. Активність ґрунтується на спрощенні процесу. Введення тексту “програє” проти голосовим пошуком, де необхідність дій зводиться до мінімуму.

Згідно зі статистикою Google, майже третина (27%) всіх мобільних пошукових запитів активується голосом. Це означає, що вони виходять із набору “тригерних слів”. Найчастіше до них відносяться ключові слова: як, що, найкраще. Важливо розуміти, що голосовий пошук — це не просто ще один канал обміну повідомленнями та продажів. 2022 року маркетологам потрібно розробити унікальний підхід до взаємодії зі споживачами. Голосовий пошук — тренд digital-маркетингу 2022, який має стати частиною маркетингової стратегії та вибудовування тісної комунікації між користувачем та брендом.

3. Підвищена персоналізація

Індивідуальний підхід, який відповідає запитам, подобається користувачам. Одним із позитивних прикладів є компанія Netflix, яка пропонує добірку улюблених фільмів та серіалів згідно інтересів. Чи не тому холдинг збирає багатомільйонну аудиторію? Це одна з “фішок” стрімінгової платформи.

Підвищена персоналізація дозволяє збирати дані користувачів, пропонувати індивідуально підібраний продукт, рекомендувати товари/послуги, а також ненав’язливо просувати рекламні кампанії через розсилку e-mail. Ефективна інтеграція CRM (Customer Relationship Management) та CMS (Content Management System) систем для узгоджених та цільових повідомлень бренду стане нормою у цифровому світі та трендом digital-маркетингу 2022 року.

4. Гейміфікація

Розвиток та зростання інтерактивних розваг значно активізувався. Показник завантажень ігрових програм збільшується з кожним днем. Ігри швидко залучають користувача та можуть викликати звикання. Такий підхід приносить корисність взаємодії з клієнтами. Цей тренд digital-маркетингу 2022 буде все частіше з’являтися в інтерактивній рекламі, на веб-сайтах та в інших місцях, де бренди хочуть задіяти свою базу користувача.

Ігровий формат значно полегшує процес комунікації. Цікава та захоплююча гейміфікація тепер використовується як маркетингові стратегії для компаній, спрямованих на підвищення лояльності клієнтів, впізнаваності бренду та продажів. Це унікальний інструмент та тренд digital-маркетингу 2022, здатний торкатися емоцій гравця.

Тренды digital-маркетинга в 2022



5. Розмовний маркетинг

Основна мета діалогового (розмовного) маркетингу – покращити взаємодію з користувачем. Модель заснована на зворотному зв’язку, що сприяє вищій залученості, більшій лояльності та збільшенню продажів. Брендам важливо доносити повідомлення таким чином, щоб розповідати історії про свої продукти чи послуги.

Споживачу недостатньо розуміти, наскільки товар хороший, він хоче бачити реальну демонстрацію переваг, знати історію та процес вирішення конкретної проблеми, а також як інші використовують його. Сторітелінг (Storytelling), як інструмент продажів, забезпечить область розвитку більш м’яких методів ведення клієнта по етапах воронки.

6. Онлайн-заходи

Відеоконтент активно набирає обертів і стане однозначним трендом digital-маркетингу 2022. Вже зараз користувачі сприятливіше зустрічають відео-огляди, за допомогою яких їм легше ухвалити рішення про покупку. Більшість соціальних мереж, інших майданчиків, де можна розміщувати відео, впровадили у власний інтерфейс можливість проводити прямі ефіри. Заходи в режимі онлайн дають можливість не тільки прямо поговорити з цільовою аудиторією, але й зібрати інформацію про неї.

У короткостроковій перспективі онлайн-заходи більше орієнтовані на побудову постійних, довгострокових відносин із поточною базою та потенційними клієнтами, а також закріпити репутацію компанії. У міру того, як жорсткі продажі стають все менш ефективними, заходи в режимі онлайн почнуть поглинати частку ринку відкритої реклами, оскільки бренди прагнуть створити репутацію експертів та лідерів думок у своєму секторі. Крім цього, можна використовувати сучасні інноваційні технології на кшталт AR та VR, що допоможе привернути більше уваги до заходу.

7. Розробка сайтів, орієнтованих на мобільні пристрої

Не секрет, що рівень використання смартфонів зростає. Більшість переходить на мобільні гаджети завдяки зручності. Компаніям необхідно створювати зручний для мобільних пристроїв контент, який займає вищі позиції в пошукових системах. Стратегія включає оптимізацію дизайну сайту під невеликі екрани з використанням AMP (пришвидшені мобільні сторінки), які також прискорюють завантаження контенту на смартфонах та планшетах.

Тренды digital-маркетинга в 2022



До цього тренду digital-маркетингу 2022 варто віднести зручну для сенсорного екрану навігацію, оптимізовані меню, з можливістю згорнути менш важкий текстовий контент. Веб-сайт, як і раніше, працюватиме на стаціонарних комп’ютерах і на великих екранах, але користувальницький інтерфейс радимо адаптувати під мобільні пристрої. Переваги — це підвищення позиції в пошуковій видачі, покращення мобільних інтеграційних функцій, таких як виявлення голосу або використання камери, а також у цілому покращеної взаємодії з користувачем, що згодом допоможе збільшити конверсію.

8. Пошук із нульовим кліком (Zero-Click Searches)

При пошуковому запиті користувач отримує рейтинг пропозицій, що найбільше відповідають його питанню. Іноді відповідь пропонується в абзаці вгорі сторінки результатів. Це поле називається нульовою позицією в результатах пошуку, часто містить зображення та докладну інформацію, яка відображається у верхній “нульовій” позиції. Потрібна відповідь вже міститься, тому немає необхідності натискати на статтю.

Щоб потрапити в пошук із нульовим кліком, слід подумати, як оновити заголовки сторінок, вказати, що отримають користувачі при відвідуванні сайту. Пошук за нульовими кліками означає, що люди зацікавлені у запропонованому продукті. До цього тренду digital-маркетингу 2022 року варто включити оптимізацію SEO під локальні запити, що також частіше зустрічається серед споживчих умов. Клієнт одразу отримуватиме найближчі доступні пропозиції.

Тренды digital-маркетинга в 2022



9. Використання власних даних, відмова від cookies

Відстеження користувачів в Інтернеті має важливе значення для багатьох рекламодавців та компаній. Однак питання конфіденційності користувачів стають все більш важливими для більшої кількості користувачів Інтернету. Багато хто починає використовувати власні дані або навіть нульовий збір даних з метою отримання інформації про споживачів та надання відповідної реклами для полегшення продажу в Інтернеті. Для початку докладіть зусиль для збору та повного використання власних даних.

Про відмову від файлів cookies можна прочитати докладніше у статті “Реклама для користувачів без файлів cookies: 3 ефективні способи

10. Багатоканальний маркетинг

Просування бренду на декількох майданчиках — це тренд digital-маркетингу у 2022 році. Не варто обмежуватись одним сайтом або сторінкою. Аудиторія та цільовий ринок вводить тенденцію на багатоканальну діяльність. За такої великої кількості майданчиків соціальних мереж, що мають широке впливом геть ринок й дуже багато користувачів. Тому ефективні маркетингові стратегії вимагатимуть присутності на всіх основних та додаткових каналах.

11. Контент користувача (User-generated content)

Контент користувача (UGC), як тренд digital-маркетингу 2022, допомагає завоювати довіру цільової аудиторії, підвищити рейтинг бренду в пошуковій мережі, авторитет та загальну залученість. Використовуючи цей тренд digital-маркетингу 2022, є можливість створити значні відносини, які б сприяли довгостроковій взаємодії. Знайти контент користувача можна якщо виконати пошук свого бренду в соціальних мережах, або попросити користувачів взяти участь, надати контент за допомогою хештегів.

При належній модерації контент користувача може стати потужним інструментом для сайту як для оптимізації SEO, так й для зручності користувачів. Контент користувача має бути максимально простим. Наприклад, можливість залишити відгук користувача про продукт на сайті електронної комерції, коментар до статті в блозі або розділ запитань і відповідей, де інші споживачі можуть ставити запитання та отримувати відповіді.

Тренды digital-маркетинга в 2022

Висновок

Багато трендів digital-маркетингу 2022 перетинаються і взаємодіють один з одним. Варто зазначити, що фундаментом актуальних тенденцій на 2022 рік стане гнучкий маркетинг. Бізнесу необхідно навчитися адаптуватися під нові зміни, швидко вмикатися та стежити за трендами digital-маркетингу, щоб вчасно реагувати. Як результат, найближчими роками може з’явитися підвищений попит на гнучкість маркетингових команд та фахівців із роботи з клієнтами.

Хоча ми не можемо передбачати майбутнє, проте можемо стежити за світовими тенденціями, спостерігати, який вплив це принесе. Єдине, що можна стверджувати — споживачі продовжуватимуть ставати більш вимогливими. Тому найкраще почати адаптувати альтернативні методи реклами, експериментувати, впроваджувати нові технології та пробувати нові digital-методи для ефективної маркетингової стратегії.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності