Головна » Блог » У зв'язку з коронавірусом на Schema.org з'явилося 3 нових типи мікророзмітки: як їх використовувати

У зв’язку з коронавірусом на Schema.org з’явилося 3 нових типи мікророзмітки: як їх використовувати

19.03.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


У зв’язку з поширенням коронавірусу COVID-19 в релізі Schema.org 7.0 з’явилося кілька нових типів мікророзмітки.

У повідомленні від розробників сказано,

що пандемія стала причиною великої кількості «спеціальних сповіщень», що належати до змін в розкладах і багатьох інших аспектах повсякденного життя. Щоб поліпшити якість таких повідомлень, що з’являються в пошуковій видачі по запитах, пов’язаним із захворюванням, було створено 3 типи розмітки вебсторінок.
  • SpecialAnnouncement. Цей тип структурованих даних дає можливість виводити прості датовані текстові повідомлення, а також швидко оновлювати в них інформацію відповідно до змін в ситуації. Він орієнтований на зміни в роботі місцевих підприємств та шкільних установ, наприклад, інформацію про закриття шкіл, зупинку роботи громадського транспорту, правила при карантині, заборону на поїздки й повідомленнях про місця тестування на вірус.
  • CovidTestingFacility. Другий тип мікророзмітки дає можливість швидко донести інформацію як про стаціонарні медустанови, де почали проводити лабораторне тестування на COVID-19, так і про нові тимчасові мед станції й медпункти, які також були створені для вирішення цього завдання в умовах надзвичайної ситуації.
  • eventAttendanceMode. За допомогою даної мікророзмітки організатори можуть вказати, як буде проходити запланований захід: тільки онлайн, офлайн або наживо, але з трансляцією в інтернеті.

Розробники Schema.org також планують додати інші типи структурованих даних, які допоможуть працювати віддалено.

Раніше ми писали про те, як відреагували на загрозу поширення коронавирусу такі корпорації, як Google і Facebook.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності