Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » SEO помилки, через які сайт ніколи не потрапить в ТОП-10 Google

SEO помилки, через які сайт ніколи не потрапить в ТОП-10 Google

03.08.2020

Ольга Коцофане


 

Пошукова оптимізація (SEO) ‒ найнадійніша маркетингова інвестиція. Вона дозволяє приводити на сайт цільової трафік і поступово знижувати витрати на Медійну рекламу. Однак ті методи і стратегії, які ефективні сьогодні, можуть не працювати завтра. Алгоритми постійно оновлюються і веб-майстрам необхідно тримати руку на пульсі, щоб потрапити в ТОП-10 видачі Google і утриматися на першій сторінці пошуку.

Нагадаємо, що про останній Google May 2020 Core Update ви можете прочитати в блозі Webpromo.

Якщо сайт неправильно оптимізований, пошукові роботи виводять сторінки вашого сайту по нерелевантних запитам або зовсім не просувають його в мережі. Siteсhecker проаналізував 52 000 сайтів і вивів найпоширеніші SEO помилки, які заважають зайняти позиції у видачі.

 

Відсутність Title, H1 та Description

Помилки SEO на сайті

Найпоширеніша і критична SEO помилка ‒ відсутність Title, H1 і Description

Дослідження показало, що відсутність Title, H1 і Description тягне за собою падіння сайтів в пошуковій видачі. Тому не варто ігнорувати важливість мета-опису. Заповнення цих рядків дозволить краще донести до користувача інформацію про вміст веб-сторінки і тим самим збільшити природний трафік.

Про те, як правильно створювати заголовки і мета-опису для веб-сторінок можна прочитати у відповідному розділі Google Довідки.

 

Помилки в мета-тегах

Крім відсутності мета-тегів, до зниження позицій сайту в пошуку приводять і помилки в них. Тому заповнювати поля Title і Description слід уважно і точно відповідно до вмісту сторінки.

Основні вимоги до мета-тегами:

  • унікальність;
  • довжина для Title не більше 70 символів, для Description – від 120 до 160 символів;
  • Title не повинен повторювати H1 і навпаки;
  • ключові слова повинні бути гармонійно вписані в теги.

Якщо винести в мета-теги цікаву і найважливішу для користувача інформацію, це істотно підвищить CTR і лояльність пошукових систем до сайту.

 

Повторювані заголовки H1

H1 використовуються для заголовка сторінки і знаходиться в самому верху. Це другий за важливістю елемент після Title. Він повинен містити релевантні ключові слова в прямому входження, які допоможуть користувачам знайти сторінку в пошуку. Дуже важливо, щоб заголовок H1 не повторювався ні на самій сторінці, ні на сайті в цілому.

Якщо один і той же заголовок H1 використовувати на декількох сторінках сайту, то пошукова система перестане їх враховувати.

 

HTTP помилки

Помилки SEO на сайті

Помилки HTTP найпоширеніші технічні помилки SEO

4хх помилки означають проблеми на стороні клієнта, а помилки 5хх ‒ на стороні сервера. Їх наявність значно погіршує досвід користувача і говорить про низьку якість сайту. В результаті HTTP помилки негативно позначаються на ранжируванні сторінок, так як заважають роботам сканувати та індексувати їх. Важливо своєчасно усувати цю технічну проблему.

 

Помилки в тегах Canonical

Ще одна поширена проблема, яка впливає на рейтинг сайту в пошуку ‒ велика кількість сторінок з дубльованим контентом. Роботи просто не розуміють, яку з них додавати в свій індекс. Щоб усунути помилку, необхідно використовувати канонічний тег (rel = “canonical”). Він допомагає алгоритмам визначити бажану сторінку і уникнути дублювання.

 

Помилки в посиланнях

Внутрішні і зовнішні посилання позитивно впливають на ранжування сторінок сайту в пошуку. Перші спрощують навігацію по сайту. Роботи швидше переходять з однієї сторінки на іншу в межах одного домену і сканують їх. Крім того, така перелінковка збільшує залучення відвідувачів сайту і дозволяє їм отримати повну інформацію по своїм запитом. Що стосується зовнішніх посилань, то для SEO важливіше їх якість, а не кількість. Всього одне посилання з трастового ресурсу може принести більше користі, ніж сотні на маловідомих сайтах.

Також грає роль, чи відкриваються сторінки за зовнішніми та внутрішніми посиланнями. Якщо ваш сайт відправляє користувача на іншу сторінку, а та видалена або прихована від користувача, це погіршує призначений для користувача досвід і пошукові системи пессімізіруют сайт. Те ж саме стосується посилань на сторонніх ресурсах, які ведуть користувача на сторінку вашого сайту з помилкою. Тому дуже важливо регулярно перевіряти наявність непрацюючих посилань і видаляти їх. Наприклад, за допомогою сервісу Screamingfrog.

 

Помилки сканування

Сканування сторінок сайту ‒ необхідний етап, без якого вони не будуть з’являються в пошуковій видачі. Якщо ігнорувати помилки, що виникають в процесі, то можна легко втратити зайняті позиції у видачі.

Помилки сканування сайту

Помилки сканування сайту, які знижують його у видачі пошуку

Найпоширеніші помилки сканування по дослідженню Siteсhecker:

  • ланцюжка редиректів (перенаправлення) ‒ робот може порахувати сайт небезпечним і перестане його сканувати;
  • код стану 303, який говорить користувачеві шукати відповідь на запит за іншим посиланням;
  • статус 304 ‒ означає, що ресурс не змінювався з моменту останнього відвідування;
  • мета-тег nofollow ‒ вказує пошуковим системам не перевіряти сторінку.

 

Висновки

Помилки SEO на сайті

Дослідження Sitechecker популярних SEO помилок на сайтах

Тільки 5% сайтів, які взяли участь в дослідженні Siteсhecker, отримали високу оцінку. Близько 54% ​​сайтів мають задовільний результат SEO-аудиту з незначними зауваженнями. 25% сайтів мають серйозну витік трафіку через SEO помилок. На майже 16% ресурсів були виявлені критичні SEO помилки, які суттєво знижують їх ефективність.

Щоб переконатися, що на вашому сайті немає серйозних помилок або вчасно їх усунути, рекомендуємо скористатися цією статтею як чек-листом. Якщо ж самостійно перевірити ресурс не вдасться, то фахівці Webpromo виконають професійний SEO-аудит сайту за вас. Для цього просто залиште заявку за посиланням.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті