Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » З чого складається лендінг пейдж? Базова структура посадкової сторінки з високою конверсією

З чого складається лендінг пейдж? Базова структура посадкової сторінки з високою конверсією

10.01.2023

Таня Шевченко


Посадкова сторінка (лендінг) — це веб-сторінка, яка за допомогою короткої презентації товару чи послуги, спонукає користувача здійснити певну цільову дію. Наприклад, оформити покупку, залишити свої контакти, зареєструватись на подію, підписатись на розсилку — в залежності від маркетингових цілей компанії. Ефективний лендінг «‎працює» так: користувач бачить рекламу, переходить за посиланням та потрапляє на посадкову сторінку. Коротко знайомиться з продуктом, переконується в його вигоді та користі для себе, натискає на CTA (Call To Action) та виконує необхідну цільову дію.

Для залучення трафіку на посадкову сторінку зазвичай використовують платну рекламу (у пошукових системах, в соцмережах, інших каналах діджитал-маркетингу). Відсоток відвідувачів лендінгу із органічної видачі пошуковиків низький. Це пов’язано зі специфікою SEO-просування вивести в ТОП односторінковий сайт дуже складно.

 

Зміст:

Користь посадкової сторінки

Відмінності landing page від звичайного сайту

Структура посадкової сторінки:

  1. Перший екран
  2. Презентація продукту
  3. Блок з вигодами
  4. Додаткові розділи
  5. Заклик до дії
  6. Футер

5 корисних порад для розробки ефективного лендінгу

 

Посадкові сторінки складаються із кількох смислових блоків (або екранів), які крок за кроком мають розкривати конкретну цінність пропозиції для відвідувачів та ненав’язливо підводити до здійснення цільової дії ― конверсії. Лендінг має відповідати очікуванням аудиторії, бути зрозумілим, простим та зручним для виконання CTA.

 

Посадкова сторінка вирішує кілька маркетингових цілей, в залежності від потреб бізнесу

1. Підвищення впізнаваності продукту та бренду — лендінг «‎підігріває» аудиторію, підвищує лояльність до компанії та попит на продукт у перспективі. Call To Action можуть бути замовлення товару, заявка на консультацію, підписка на розсилку, реєстрація, отримання чогось корисного безкоштовно (наприклад завантаження чекліста).

2. Збір інформації про ЦА посадкова сторінка спрямована на створення або розширення бази потенційних клієнтів. Особливо корисна для нових на ринку брендів, адже закриває відразу три важливих завдання: підвищення впізнаваності, більше відомостей про релевантну ЦА, отримання «теплої» клієнтської бази. На landing page з метою збору контактів встановлюється заклик «підписатись на email-розсилку» (або інші канали комунікації компанії, наприклад telegram), «зареєструватись», «заповнити анкету» тощо. 

3. Продажі товару чи послуги — в цьому випадку акцентується увага на конкретному продукті — розміщуються опис, фото та відео, відгуки задоволених клієнтів, вигоди його покупки для ЦА. CTA відповідні «‎купити»,«залишити контакти для консультації з менеджером», «‎розрахувати вартість».

Посадкова сторінка

 

Відмінності landing page від звичайного сайту

Основний сайт компанії розрахований на більш широку аудиторію. Навіть невеликий веб-ресурс містить каталог з повним асортиментом, додаткові розділи, відомості про бренд/-и. Користувач переглядає різні товари, знайомиться з компанією, вивчає корисні статті. Посадкова сторінка — це в прямому сенсі одна сторінка, без бокового меню, внутрішніх посилань, інформації, що не спрямована на здійснення цільової дії. Користувач обмежений у виборі: або натиснути на CTA, або ж залишити веб-сторінку. У порівнянні зі звичайним сайтом, створити лендінг набагато швидше та дешевше. Часто, крім маркетингового відділу, до розробки landing page достатньо залучити лише frontend-девелопера та веб-дизайнера. Якщо дизайн не є пріоритетним, то маркетингова команда взагалі може скористатися сучасними конструкторами лендінгів та створити посадкову сторінку за готовим шаблоном. Достатньо буде лише наповнити її актуальним контентом.

Односторінковий формат сайту набирає популярність серед блогерів та представників малого бізнесу, що просувають свій бренд у соцмережах, оскільки він потребує мінімум часу та фінансів, і разом з тим підвищує конверсію продажів. Великі компанії частіше використовують лендінг в рамках конкретних рекламних кампаній і такі сторінки розміщують в структурі існуючого сайту (наприклад, на субдомені).

 



 

Структура посадкової сторінки: важливі елементи та особливості їх розміщення

Єдиного шаблону для створення ефективного лендінгу немає. Все залежить від ніші, особливостей бренду та продукту, потреб бізнесу, цільової аудиторії. Наприклад, б’юті-студії важливо робити акцент на фотогалереї з роботами, а логістичній компанії — на описі процесів та відгуках «авторитетних» клієнтів. Проте є базовий набір блоків та логіка їх розташування, що сприятиме отриманню максимальної кількості лідів. 

 

1. Перший екран

Перший екран, який бачить відвідувач відразу після завантаження лендінгу, — найважливіший блок структури посадкової сторінки. Саме від нього залежить, залишиться користувач на сайті чи покине його протягом декількох секунд.

На першому екрані розміщується яскрава ілюстрація та заголовок. Заголовок, як правило, включає в себе офер — коротку та містку пропозицію, яка демонструє вигоду для користувача. Якщо головна думка доволі довга, її варто розділити на основний заголовок (H1) та підзаголовок (H2). Майте на увазі: метафоричні та інтригуючі заголовки — не кращий варіант для лендінгу. Текст має бути дуже простим, зрозумілим та висвітлювати рішення проблеми цільової аудиторії.

Серед інших обов’язкових елементів першого екрану: логотип, назва компанії, контактні дані, CTA-кнопка для «‎гарячої» аудиторії, готової здійснити цільову дію не вивчаючи детально посадкову сторінку.

Webpromo рекомендує! Одна із поширених помилок при розробці лендінгу кілька оферів. Не варто поєднувати різні пропозиції на одній посадковій сторінці, це лише заплутає відвідувача. Для кожного офера бажано створити окрему landing page.

 

Перший екран

Джерело: https://firstclean.com.ua/

 

2. Презентація продукту

Завдання цього блоку — надати важливі відомості про пропозицію, що переконають відвідувача здійснити потрібну цільову дію. Він розміщується відразу після першого екрану та доповнює ідею заголовка — інформує про товар (послугу), висвітлює його переваги, доносить до користувача що він знайшов те, що шукав. Наповнення «‎другого» блоку варіативне та, в залежності від ніші, крім основного опису, може включати в себе:

  • розділ про те, кому підійде ваша пропозиція. Наприклад: курси англійського зацікавлять тих хто мріє працювати у міжнародній компанії, подорожувати та знаходити друзів за кордоном, роками намагається вивчити нову мову, але самостійно йому це не вдається;
  • фото та відео. Особливо актуальні для ніш, де значну роль у прийняті рішення відіграє візуал — продаж подарунків, квітів, одягу, б’юті-сфера; або ж емоції — туризм, організація івентів тощо;
  • опис цільової аудиторії — важливий для мало розповсюджених чи нових на ринку товарів (послуг). Наприклад: сертифікат до ігрового VR-клубу стане чудовим подарунком для коханого чоловіка, урізноманітнить романтичні побачення пари, що полюбляє активно проводити час, подарує драйвові емоції тінейджеру тощо. Такий блок відразу дає розуміння кому корисна пропозиція та допомагає прийняти рішення тим, хто сумнівається в доцільності продукту.
Презентація продукту на посадковій сторінці

Джерело: https://baseo25.power.in.ua/

 

3. Блок з вигодами

Важливо розрізняти переваги продукту та вигоди для клієнта та не дублювати інформацію. Наприклад: тур з прямим рейсом без пересадок — перевага. Якщо клієнт купить саме таку путівку — він заощадить дорогоцінний час відпустки та не виснажиться у дорозі — це пряма вигода. Блок з вигодами оформляється за допомогою кількох заголовків з короткими поясненнями та невеликих зображень-іконок. Головне — описувати продукт для клієнтів — що важливо саме їм, а не бренду.

 

4. Додаткові розділи, що підвищують довіру потенційного клієнта

Після блоку вигод можна додати один або кілька додаткових розділів у структурі, які позитивно впливають на відсоток конверсійних дій.

Відгуки. Можливо відгуки користувачі читають не так часто, але майже завжди звертають увагу на їх наявність. Важливо, щоб думка вже наявних задоволених клієнтів компанії виглядала переконливо та природно. Більше довіри викликають відгуки із посиланням на соцмережі авторів, а також відеозвернення споживачів продукту. 

Клієнти та партнери. Цей блок необов’язковий для невеликих компаній роздрібної торгівлі, але стане вагомим плюсом для B2B-бізнесу.

Команда. Розділ з фотографіями та коротким досьє працівників компанії підвищує лояльність та демонструє, що бізнес — це люди. Особливо важливий для ніш, де людина відіграє ключову роль — навчальних курсів, приватних клінік, дитячих івентів та ін.

Розділ з командою на посадковій сторінці

Джерело: https://dogchill.com.ua/catchill

 

Досягнення компанії. Сертифікати та ліцензії для медичного та фармацевтичного бізнесу, а також для харчових підприємств — обов’язкові. Для організацій, що працюють в інших сферах, демонстрація досягнень стане плюсом. В цей блок додаються нагороди, участь в масштабних подіях, успішні кейси тощо.

Додаткова інформація. Додаткові дані призначені для тих, хто вже майже наважився на здійснення цільової дії, але ще сумнівається. Добре «‎працює» з запереченнями розділ FAQ з відповідями на поширені запитання. 

Акційна пропозиція: додавати чи ні? Незважаючи на те, що пропозиції в стилі «‎тільки тут та зараз» стали банальністю для більшості користувачів інтернету, відвідувачі все ж частіше виконують конверсійні дії на посадкових сторінках з лімітованими спецпропозиціями.

 

5. Заклик до дії

Цільова дія — те, заради чого створюють лендінг. Правильно сформований та оформлений Call To Action безпосередньо впливає на кількість конверсій. Завдання блоку — зачепити погляд (за рахунок яскравого фону, контрастної кнопки) та переконати відвідувача заповнити лід-форму. Важливо не перевантажувати блок деталями, а форму — кількістю запитань: що простіше — то ефективніше.

Не забувайте! Кнопка CTA має постійно бути на увазі у відвідувача. Її потрібно розмістити мінімум у 3-4 місцях посадкової сторінки: на першому екрані, всередині та у кінці landing page.

 

Заклик до дії

Перший екран

 

 Call To Action

Блок «Презентація продукту»

 

Кнопка CTA

Блок «Заклик до дії»; джерело: https://www.piraeusbank.ua/

 

6. Футер

Нижня частина на посадкову сторінку додається за бажанням. Футер призначений для розміщення «‎технічної» інформації — загальних відомостей про компанію та контактних даних. Ми рекомендуємо додати посилання на соцмережі та форму для зворотного дзвінка.

Враховуйте! Важливо чітко розуміти кому ви пропонуєте продукт і навіщо це робите. Визначення основної цілі лендінгу, аналіз конкурентів та цільової аудиторії — обов’язкові перед розробкою ефективної посадкової сторінки.

 



 

5 корисних порад для розробки ефективного лендінгу

  1. Мінімум «‎подразників». Яскрава анімація, динамічні відео на першому екрані, музичний супровід виглядають ефектно…і разом з тим знижують швидкість завантаження посадкової сторінки та відволікають читача від головної думки. Краще обмежитись яскравим, але лаконічним дизайном з контрастним елементами, а для відео створити окремий блок.
  2. Стислі, але змістовні тексти. Оптимальне співвідношення: 70% графічного контенту, 30% — текстового. Лонгріди краще залишити для наповнення основного сайту, на посадковій сторінці інформація має бути стислою та максимально змістовною, а її викладення простим та зрозумілим.
  3. Дотримання обіцянок. Зазначили знижку 50% чи корисний чек-лист у подарунок після підписки на вашу розсилку? Треба виконувати обіцяне. В іншому випадку ви хоч і отримаєте цінну конверсію, репутація бренду буде зіпсована.
  4. Проведення A/B тестування. Після розробки landing page з усіма необхідними елементами, проведіть A/B-тестування, щоб побачити, чи забезпечують вони рентабельність інвестицій (ROI). Аналізуйте декілька варіантів посадкової сторінки, покращуйте окремі блоки та отримуйте оптимальний коефіцієнт конверсії. 
  5. Оформлення пост-конверсійної сторінки. Сторінці, на яку потрапляє користувач після здійснення цільової дії, здебільшого не приділяють уваги, адже компанія отримала необхідний лід. Разом з тим — це додатковий інструмент для підвищення зацікавленості клієнта. На ній можна вказати деталі заявки, запропонувати супутні товари чи послуги, запросити до програми лояльності чи висловити подяку символічним бонусом. Наприклад знижкою 5% на наступну покупку.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності