SEO | Органічне просування сайту

Google Passage Ranking: 9 фактів про новий алгоритм ранжування

Google Passage Ranking: 9 фактів про новий алгоритм ранжування

Все, що потрібно знати про новий алгоритм ранжирування Google Passage Ranking. У цій статті ми розповіли, як під нього оптимізувати сайт, і кому...

7 аналогів GEOClever

7 аналогів GEOClever

Після припинення роботи плагіну GeoClever з проблемою зміни гео в пошуковій видачі зіткнулось багато користувачів. Розповідаємо про те,...

Сайт впав! Що робити, щоб підтримувати індексацію сторінок в Google?

Сайт ліг! Що робити, щоб підтримувати індексацію сторінок...

Як не втратити позиції у видачі, коли сайт виходить з ладу більш ніж на добу? Що станеться, якщо Google спробує отримати доступ до сайту і...

Сценарії в SEO. Як їх застосовувати для просування...

Сценарії використання в SEO — це всі можливі варіанти дій користувача, які дозволяють йому досягти своєї мети за допомогою ключових...

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Що таке мета-теги Title (Тайтл) і Description (Дескрипшн) і навіщо вони потрібні навіщо він потрібен? Як правильно складати мета-опису сторінок з...

Google BERT як і раніше актуальний Як адаптувати сайт до алгоритму в 2021

Google BERT як і раніше актуальний: як адаптувати сайт до...

У цій статті ми розберемо нюанси функціонування алгоритму BERT (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) від Google. Як впливає BERT на просування...

Як зібрати семантичне ядро

Зібрати семантику і не постаріти

Це стаття про те, навіщо потрібна розробка семантичного ядра, як зібрати СЯ своєї мрії, що далі робити з ключовими фразами і як...

Домен — як вибрати інтернет-ім'я і не помилитися

Вибір найкращого доменного імені для вашого бізнесу — важливе, але часто складне рішення. Хороший домен може залучити багато...

Як знайти дублі сторінок на сайті? 10 простих способів

Як швидко знайти дублі сторінок на сайті? 10 простих способів

Дублі — це сторінки, які повністю або частково повторюють контент із «материнської» сторінки. У цій статті ми покажемо, як виглядають...

Ключові фрази long tail - значна частина SEO-оптимізації сайту

Ключові фрази long tail – значна частина SEO-оптимізації сайту

Що таке ключові слова long tail, навіщо їх впроваджувати в свою SEO-стратегію і за допомогою яких інструментів SEO можна зібрати списки...

Як вибрати SEO-компанію: 5 порад, які допоможуть маркетологу прийняти рішення

Як вибрати SEO-компанію: 5 порад, які допоможуть маркетологу...

Як вибрати SEO-компанію, яка буде ефективно просувати ваш сайт? Які фактори впливу потрібно враховувати, щоб сформулювати правильний...

SEO букмарклети: 14 скриптів, які допоможуть прискорити оптимізацію сайту

SEO букмарклети: 14 скриптів, які допоможуть прискорити...

SEO букмарклет — це інструмент, який полегшує роботу seo-фахівця при виконанні рутинних (шаблонних) завдань. У цьому матеріалі ви...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті